Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,529
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Ben denedim.Ezilmez lastik tarzı conta yapmıştım yarım cm kalınlığında pulsara sırf bu titreşimi aza indireyim diye ama fayda etmedi.Dominarada uygulanadım faydası yok diye.Siz deneyin belki faydası olur.

Pulsar'ın gidon 2 parça işe yarayabilir, benim gidon tek parça, o nedenle acaba boşluk yapar mı diye çekiniyorum.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Pulsar'ın gidon 2 parça işe yarayabilir, benim gidon tek parça, o nedenle acaba boşluk yapar mı diye çekiniyorum.

Wolf’u satıp Dominar mı aldın?

İlk bakıma giren arkadaş! Marifet gazlamakta olsa idi, rodaj die millet ıkınmazdı. Ayrıca o yakıt işi tamamen göreceli. Ben 5,20lt/100km gördüm.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,529
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Wolf’u satıp Dominar mı aldın?

İlk bakıma giren arkadaş! Marifet gazlamakta olsa idi, rodaj die millet ıkınmazdı. Ayrıca o yakıt işi tamamen göreceli. Ben 5,20lt/100km gördüm.

Valla ne yalan söyleyeyim Dominar'ı testte çok beğenmiştim de bütçeyi denkleştiremedik içime oturdu, belki ileride alabilirim inşallah :)
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Geçen bir cafe'de kırmızı dominar ile benim mürdümü yan yana koyduk, gelen geçen bakıyordu hayran hayran :)
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Youtube Leoncino ile ilgili videolara bakıyordum. Bakın neye denk geldim. Güneyli bir dayı sizin motoru dağıtıyor güzel videoları var.

 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Var. Oktay Motor özel yaptırdı boyasını. Bide Parlement Mavisi var, standart renklerin dışında ve özgün olarak.
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
kırmızı dominarı gördüm oktay motorda yakından baktım güzel boyanmış orjinal rengi gibi duruyor
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Hayırlı olsun. Kışın gerçekten lazım oluyor. Nereden aldın hocam? Hoş sen Antalya'da ikamet ediyorsun hocam. Cidden lazım mı elcik ısıtma sizin orada?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:08 ----------

Cuma günü parlement mavisi dominar'da geldi. 10000km bakımlarımıza girdik ikimizde. Sonra yağmurda sırılsıklam oldum, kendimden geçtim :)
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Hayırlı olsun. Kışın gerçekten lazım oluyor. Nereden aldın hocam? Hoş sen Antalya'da ikamet ediyorsun hocam. Cidden lazım mı elcik ısıtma sizin orada?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:08 ----------

Cuma günü parlement mavisi dominar'da geldi. 10000km bakımlarımıza girdik ikimizde. Sonra yağmurda sırılsıklam oldum, kendimden geçtim :)

Tşkür ederim.Elcik ısıtmaları en uygun motoruma.com dan aldım.Askerliğimi urfada yaptım.Herkes sıcak memleket rahat edersin derdi.Nobete çift parka ile çıkardım extradanda 2 parka daha alırdım.Kış geldimi eller heryerde üşür.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Her sene giderim urfa'ya. Gereksiz sıcak memleket belki ama kışıda dediğin gibi soğuk. Lakin bundan 2sene önce Urfa'dan gece çıktığımda hava 0 derece iken ve üstümde katkat elbise vardı. Sabah Manavgat'a geldiğimde üstümde tek tişört vardı ve hava 33 derece idi ki ben üstüme 3-4 kat giyerimki duruma göre kat kat çıkartıp fazla sıcakta veya fazla soğukta kalmayayım die.

Elcik ısıtmalarını gözüme kestirmememin sebebi, yolda iken yağmurdan ıslanınca bir yandan da eldivenleri kurutur gibisinden düşünüyorum :) Ayrıca eller üşüdü mü sıkıntı oluyor. Kontrol kabiliyetini yetiriyorlar...

Güle güle kullan hocam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst