kardeş bindikçe yazıyoruz artı ve eksileri var, kronik sorun olan bir şey şimdilik yok, 1.2 sorun oldu inceliyoruz ve takipteyiz mesela silindir contalı ek yerlerinde sızma yaptı, rodaj zamanında yoktu, bilemiyorum servis ince yağ veya kalitesiz yağ koymuş olabilir yada contalar iyi değildir yada yeterince sıkılmamıştır vidalar, şimdi en ufak şeyde sorunlu şöyle böyle deyince yakışmaz bize, sebebine gelince mal gerçekten iyidir satıcının işine engel olmuş oluruz, zaman gösteriyor iyi ve kötü taraflarını, benim eski ybr de de 10.40 yağ koyduğumda yazın terleme yaptırıyordu, 15.50 20.50 yağ koyunca terleme yoktu, anlayacağın kuralkan ve bajaj bol yedek parça getirsin ve bayilerine çeki düzen versin zaten motor bozukta olsa, satış sonrası ilgi alaka, bozuk olduğunu bile önemsiz kılar, anlatabilmişimdir umarım, motor 13 beygir deniyor, gerçektende ybr ve cbf ten hızlı, daha önce bu motorlarıda kullandığım için karşılaştrımasını yaptım, kısaca hemen bir motor alacaksan al derim, alınmayacak yönünü görmedim, acelem yok 1.2 ay sonra motor alıcam diyorsan, zaten 20.30000 km relere gelir motorlar, daha tecrübeli anlatılır, anlatanlar olucaktır, benım motor 1.500 km de daha erken ne yazsak, teknik konular hariç, gerisi boş olur, çünkü 20.30000 kmreler yeterince dayanıklılık açısından bilgi verir bize, kısaca bir mala, bir motora kötü demek kolay, çamur atarsın izi kalır ama iyidir uçar kaçar dersende bu sefer millet kıllanır, satıcısı der, reklamcısı der, anlayacağın ilerleyen zaman neyin ne olduğunu gösterir
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:22 ----------
bu motoru dün akşam vatanda gördüm dikkatimi şöyle çekti 2 kişiler fakat artçı şişman bir bayan sürücü küçük kalmış gidişini görünce merak ettim vatandan edirnekapıya çıkarken biraz yokuş yetiştim fakat düzde atikliği 2 kişi ile dikkat çekiyor yakıtta da tutumlu ise ybr alıcak olanlar bu motor a yönelecek .
evet kuvvetli motor rahatlıkla 100 km re hıza ulaşıyor ayrıca bir büyük dişli konulsa çok daha iyi olur ben öyle yapıcam
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:25 ----------
Yav arkadaşlar bu discover alanlar niye bilgi paylasmiyor. Alacagiz kararimizi veremedik.
cevaben yazdım
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------
bu arada yakıtı beni tatmin etti, ufak ufak seri kullanıyorum ,eski ybr ile kıyaslarsam, benzin fiyatı aynı seyirlerde, hatta 1.2 kuruş arttı benzin fiyatı, km rede 11 kuruş yakıyor, yani 100 km rede 2.20 litre gibi, bence iyi, ybr 140 kuruş yakıyordu, yakıt konusu çok farklı, düz yol rampa, rüzgar, ağırlık hepsi etkiler yakıtı, ben 100 kiloyum 10.15 kilo da ekstra, mont, kask, çanta v.s bence iyi, 60.70 kilo birisi kullandığında illaki yakıtta 1.2 kuruş düşecektir,10.000 km rede 300 tl karı olur 50.000 kmrede 1.500 tl zaten buradan eski yeni motor farkı olan fiyat açığı kapanıyor, bundan sonra sağlamlık gelir işte

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:37 ----------
topcase demirini ne kadar maal ettiniz hocam?
kardeş bana diyorsan 85 tl ye takıldı, sahibinden com da daha ucuza gönderiyorlardı ama servis de yaptırdım, ufak tefek şeylerde kazansın insanlar, çanta güzel maxem yerli galiba 125 tl de ona verdim onu kendim taktım