Bajaj Bajaj Discover 125 ST Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
selam 05/04/2014 bajaj dıscaver125 st modelını aldım fakat arkadaşlar benzin göztergesı olamasına rahmen her zaman ful gosterıyor servısne şamandarsı degışmesine rahmen sorun gene aynı bılgısı olan paylaşsın

Değerli Senai 2180; hangi servis ile işleminizi yaptınız acaba? Bana detay yazabilir misiniz? [email protected]

Selam ve saygılarımla...
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
merhabalaaar..


arkadaşlar bugun kırklareline gittim. Serviste hız göstergem komple yenisi ile değiştirildi. Baya büyük parçaymış aslında. ve fiyatı 58 lira.. çok ucuz geldi bana. gerçekten ucuz.. ama tabi benimki garantiğden değiştirildi. Deneme test yapıldı herhangibir soprun yok.. ustamla oyalana oyalana sohbet ede ede değiştirdik. Genelde pulsar hakkında konuştuk.. Tek sevmediği yanı, çok erken kesiciye girmesiydi. neyse..göstergemizi taktık.. Sıfır km aldığım gün geldi aklıma..sayaç 2 km olarak gösteriyordu sanırım test ediliyor yedek parçalarda . bu güzel birşey..

garanti kağıdında her 5000 km de bir servis yazıyor. ama her 2000 km de gidip genel kontrol yapmak gerekiyor..bunu da garanti belgesinde yazmışlar. yağ kontrolü genel kontrol vs gibi. Sonuçta 5000 km garantisi veriyor yağ değişimine. bu + yönde çok güzel birşey..Cbf deki gibi yağ yakma yok demek.






















yeni göstergemde 100-105 km arası gidebiliyorum max. bu yokuş aşağı 110-115 arası oluyor.. bu yeterli bi hız ( tabi bazı durumlar hariç ) .

bugun yakıtı deneme fırsatım oldu tekrar..ama tam gaz, sonuna kadar açılmış gazla yol alarak.. 100-105 km hızla hiç gaz gevşetmeden köküne kadar açılmış halde yol aldım. nasıl mı... benzinimi bitirdim. yedeğe geçer geçmez yedeğe aldım tesadüf 200 m ilerdeki benzinliğe girip tam 1 litre benzin aldıktan sonra tam gaz yol aldım..hiç durmadan aralıksız. tam tamına 31 km yol aldı. bu şekilde 3,22 lt yapar 100 km de. vaktim yoktu bi de 80 km sabit hızla yapacaktım onu da zamanla yapardım.. Servis çok daha az yakması gerektiğini söylüyor çift buji olması nedeni ile..Servisle çok muhabbetimiz arttı. Baya baya muhabbet ediyoruz.. Titiz ticaret olarak dükkan işletiyorlar, Ama gerçekten titizler. Ve öyle bir müşteri gelip gidiyor ki anlatamam. artık ne olursa olsun, burnumun dibinde de servis olsa, 120 km yol alıp kırklareline gideceğim.. Böyle bir servis bulmuşum kaybedermiyim hiç :)




Bugünümden diğer resimler...


























Burası da kıyıköy


































.
 
Katılım
15 Tem 2011
Mesajlar
233
merhabalaaar..


arkadaşlar bugun kırklareline gittim. Serviste hız göstergem komple yenisi ile değiştirildi. Baya büyük parçaymış aslında. ve fiyatı 58 lira.. çok ucuz geldi bana. gerçekten ucuz.. ama tabi benimki garantiğden değiştirildi. Deneme test yapıldı herhangibir soprun yok.. ustamla oyalana oyalana sohbet ede ede değiştirdik. Genelde pulsar hakkında konuştuk.. Tek sevmediği yanı, çok erken kesiciye girmesiydi. neyse..göstergemizi taktık.. Sıfır km aldığım gün geldi aklıma..sayaç 2 km olarak gösteriyordu sanırım test ediliyor yedek parçalarda . bu güzel birşey..

garanti kağıdında her 5000 km de bir servis yazıyor. ama her 2000 km de gidip genel kontrol yapmak gerekiyor..bunu da garanti belgesinde yazmışlar. yağ kontrolü genel kontrol vs gibi. Sonuçta 5000 km garantisi veriyor yağ değişimine. bu + yönde çok güzel birşey..Cbf deki gibi yağ yakma yok demek.


[url]http://i.hizliresim.com/gl218L.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/YPqGka.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/QXvdBA.jpg[/url]



[url]http://i.hizliresim.com/59LO7M.jpg[/url]




[url]http://i.hizliresim.com/38v4LO.jpg[/url]





yeni göstergemde 100-105 km arası gidebiliyorum max. bu yokuş aşağı 110-115 arası oluyor.. bu yeterli bi hız ( tabi bazı durumlar hariç ) .

bugun yakıtı deneme fırsatım oldu tekrar..ama tam gaz, sonuna kadar açılmış gazla yol alarak.. 100-105 km hızla hiç gaz gevşetmeden köküne kadar açılmış halde yol aldım. nasıl mı... benzinimi bitirdim. yedeğe geçer geçmez yedeğe aldım tesadüf 200 m ilerdeki benzinliğe girip tam 1 litre benzin aldıktan sonra tam gaz yol aldım..hiç durmadan aralıksız. tam tamına 31 km yol aldı. bu şekilde 3,22 lt yapar 100 km de. vaktim yoktu bi de 80 km sabit hızla yapacaktım onu da zamanla yapardım.. Servis çok daha az yakması gerektiğini söylüyor çift buji olması nedeni ile..Servisle çok muhabbetimiz arttı. Baya baya muhabbet ediyoruz.. Titiz ticaret olarak dükkan işletiyorlar, Ama gerçekten titizler. Ve öyle bir müşteri gelip gidiyor ki anlatamam. artık ne olursa olsun, burnumun dibinde de servis olsa, 120 km yol alıp kırklareline gideceğim.. Böyle bir servis bulmuşum kaybedermiyim hiç :)




Bugünümden diğer resimler...






[url]http://i.hizliresim.com/rL6bva.jpg[/url]



[url]http://i.hizliresim.com/ml49aZ.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/BXvB1Q.jpg[/url]



[url]http://i.hizliresim.com/9XgB78.jpg[/url]




[url]http://i.hizliresim.com/27n0Rd.jpg[/url]



Burası da kıyıköy
[url]http://i.hizliresim.com/dj8VJn.jpg[/url]



[url]http://i.hizliresim.com/nPjq65.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/Ry15za.jpg[/url]



[url]http://i.hizliresim.com/DXBv0l.jpg[/url]



[url]http://i.hizliresim.com/krGPyr.jpg[/url]




[url]http://i.hizliresim.com/zRaz79.jpg[/url]



[url]http://i.hizliresim.com/krGPPr.jpg[/url]



[url]http://i.hizliresim.com/59LO1l.jpg[/url]




o depodaki kuş pisliğimi:cyclopsan yıka orayı bi zahmet:p
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
100 km de 3.22 lt ise fazla yakıyor. daha az yakıyor diye duymuştuk, rodajdan sonraki değerleri de dikkate almak gerek.
ama açık söyliyim yakından görmesem de beğenmedim.
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Katılım
15 Tem 2011
Mesajlar
233
benim yakışıklıda bugün geldi. 2 sene 20 bin km ybrden sonra discover'ı seçtim, daha 10 km yaptım bişey diyemem tabi. ilerleyen kmlerde daha detaylı bilgi veririm. şimdilik aynalarını beğenmedim görüş açısı falan pek hoşuma gitmedi. inşalla tek eksisi ayna açısı olarak kalır:)
ZNZV1G.jpg
[/url][/IMG]
DXPR3Z.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
6 May 2014
Mesajlar
6
selam ekrem bey kuşadası demirler motor şuan 250 km yol yapmama rahmen ful gosterge bu benı aşırı derece rahatsız edıyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:19 ----------

selam benzın göstergesi benıkı sureklı ful gosterıyor aynı sorun sızdede varmı
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Hayırlı günler değerli arkadaşlar;

Yeni ürün sahibi olanlara hayırlı olsun diyorum. Bazı soru ve tereddütlere cevap vermek istiyorum;

1. Yapılan test sonucunda (bunlar noter huzurunda yapılan resmi testler değildir. Ancak bire bir doğru rakamlardır)en az sarfiyatın 45 km/h ile, 5 nci vites, düz yol ve rüzgarsız havada olduğu ifade edilmişti. Bu şartları sağladık ve 1 lt. ile 79 km yol kat edildi. Gerçekten çok müthiş bir rakamdı. 60 km hız ile 1 lt ile 61 km, 80 km hızla 1 lt ile 40,32 km. yol kat edildi. Ancak 80 km testinde şidddetli cephe rüzgarı vardı. Bizim beklentimiz 1 lt ile 50 km civarı. Nitekim İstanbul içinde karışık kullanım yapan bir çok kurye arkadaşımızın tüketimleri 1 lt ile 45-50 km arası. ya da diğer ifade ile 1 km de 10-11 kuruş. Dip gaz tüketim değerlendrimesi biraz zor. Bütün ürünlerde tüketim makası anormal şekilde açılır.

2. Motor enjeksiyonlu değildir. Ancak DTSI teknolojisi dediğimiz 2 buji, dört valf, elektroik ateşleme sistemine sahip, kendi segmentinde bir ilke sahiptir. Tek bujiye göre % 26 lık bir yanma verimi ve sürati vardır. Ürünün gücü, seriliği ve az yakıtının en büyük sebebi budur,

3. Senai Bey; izin sorununu zile ilgili servise tekrr talimat verilmiştir. En kısa sürede uğrayın. Şöyle de yapabilirsiniz. Yakıtın tamamını bitirin, ibre hareketini bir de bu şekilde izleyin. Ancak servise sizin bilgileriniz iletildi.

Selam ve saygılarımı sunuyor, hayırlı cumalar diliyorum...
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
Selam ve saygılarımı sunuyor, hayırlı cumalar diliyorum...[/QUOTE]

Ekrem bey , ilginize teşekkürler Hayırlı Cumalar .
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
yakıt konusunda şüoheniz olmasın beyler :)

20 tl ye buyrun aşağıda yaptığım KM
yanımda 5 lt lik bidonla geziyordum bittiği yerde doldurdum

hesabını siz yapın. rodajda

 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
TimeShift 70 km ortalama hız ile aynı yakıtı yakabilir misin?

ve sürekli Artçılı. Artçısız hiç binmedim.
 
Katılım
10 May 2014
Mesajlar
12
arkadaşlar benim boyum 1.65 civarı acaba bu motor çok mu büyük gelir .ayaklarım yere değer mi
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
TimeShift 70 km ortalama hız ile aynı yakıtı yakabilir misin?

ve sürekli Artçılı. Artçısız hiç binmedim.

Değerli arkadaşlar;

Artçı olmadan 65-70 km sabit hızla 1 lt ile 55-60 km arası yol kat edersiniz. "RÜZGARSIZ, 5 NCİ VİTES, DÜZ YOL..."
Artçı ile ne kadar fark eder bir yorum yapamıyorum. İki kişinin toplam ağırlığı da çok önemli.

Saygılarımla..
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
Değerli arkadaşlar;

Artçı olmadan 65-70 km sabit hızla 1 lt ile 55-60 km arası yol kat edersiniz. "RÜZGARSIZ, 5 NCİ VİTES, DÜZ YOL..."
Artçı ile ne kadar fark eder bir yorum yapamıyorum. İki kişinin toplam ağırlığı da çok önemli.

Saygılarımla..

ben 65 kiloyum, eşim 50 kilo
20tl ye 65-70 km hızla 221 km gittim.
daha önceki motoruma göre çok iyi
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
607
ekrem bey, tebrik ederim sizi, ns200 de iyi satılıyor, önyargım yanlış olmuş :) boxer modelini de baya bi beğendim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst