Sagolasin kardes . Haziran ortasinda almayi dusunuyorum insallah. Ama motoru alanlar neredeyse hic bilgi paylasmiyor.bizimde kafa karisiyor acaba memnun degiller mi diye
kardeş önemli değil, gerçek neyse yazarım ,ne marka ya haksızlık olsun, nede müşterilerine, dengeli olmak lazım, bu motorda eski motorlarımda görmediğim birşeyi görmüş değilim, kötü yön olarak, artı yön olarak, yakıt iyi zaten, yakıt sebebiyle aldım, yeni eşyalar, motorlar herzaman risk dir, kumar oynamak gibi bir şey, maalesef ülkemizde böyle, ha zaten bir marka tutulunca da, fiyatıda yükseliyor, ben riski göze alarak aldım, hatta bunun neresinden çıkıcak 13 beygir, diye dalga geçtim, içimden ama beni yanılttı, ybr den hızlı çıktı :d ,dediğim gibi, sağlamlık olayı ve parça bolluğu, ucuzluğu önemli bundan sonra, kuralkan buna dikkat ederse, diğer çin v.s motorlar piyasadan silinir, diğerlerini bilemem, ben de pulsar alacaktım ama oturuş pozisyonu, ss gibi, yorar beni 1.83 boy 100 kilo adamım, daha önceden ss ve tourıng motorlarımdan biliyorum, tourıng motorlar bile yoruyordu, birde fiyatı, kendine göre bence iyi, fakat kötü çıkması durumunda, alıcısına yüksek fiyat zarar olabilir diye, almadım pulsarı, discover veya boxer her tarafı zarar olsa, gene fazla dokunmaz ama rakam yukseldıkce sıkıntılı, anlatabilmişimdir umarım
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:21 ----------
değilmi garip usta 20 tl ise fiyatı 25 tl den satsınlar 10 bin km re değilde 7.500 gitsin baya işimize gelir hem kendi markası olduğu için sıcaklık ,titreme ,vites geçişleri en sağlıklı, minumum düzeye iner belki, sezimize kulak verirler umarım