Bajaj Bajaj Discover 125 ST Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
ekrem bey merhaba bajaj dtsi yağ 10.000 km gidiyormuş yabancı resmi sitelerinde var TÜRKİYE ye getirecekmisiniz ? bu yağlardan

bende merak ediyorum bunu


Sagolasin kardes . Haziran ortasinda almayi dusunuyorum insallah. Ama motoru alanlar neredeyse hic bilgi paylasmiyor.bizimde kafa karisiyor acaba memnun degiller mi diye

hayır abicim memnunum motordan. ama pek gezemediğim için duruyor öylece :) sende aldığında memnun kalacağından eminim
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
625
Sagolasin kardes . Haziran ortasinda almayi dusunuyorum insallah. Ama motoru alanlar neredeyse hic bilgi paylasmiyor.bizimde kafa karisiyor acaba memnun degiller mi diye

kardeş önemli değil, gerçek neyse yazarım ,ne marka ya haksızlık olsun, nede müşterilerine, dengeli olmak lazım, bu motorda eski motorlarımda görmediğim birşeyi görmüş değilim, kötü yön olarak, artı yön olarak, yakıt iyi zaten, yakıt sebebiyle aldım, yeni eşyalar, motorlar herzaman risk dir, kumar oynamak gibi bir şey, maalesef ülkemizde böyle, ha zaten bir marka tutulunca da, fiyatıda yükseliyor, ben riski göze alarak aldım, hatta bunun neresinden çıkıcak 13 beygir, diye dalga geçtim, içimden ama beni yanılttı, ybr den hızlı çıktı :d ,dediğim gibi, sağlamlık olayı ve parça bolluğu, ucuzluğu önemli bundan sonra, kuralkan buna dikkat ederse, diğer çin v.s motorlar piyasadan silinir, diğerlerini bilemem, ben de pulsar alacaktım ama oturuş pozisyonu, ss gibi, yorar beni 1.83 boy 100 kilo adamım, daha önceden ss ve tourıng motorlarımdan biliyorum, tourıng motorlar bile yoruyordu, birde fiyatı, kendine göre bence iyi, fakat kötü çıkması durumunda, alıcısına yüksek fiyat zarar olabilir diye, almadım pulsarı, discover veya boxer her tarafı zarar olsa, gene fazla dokunmaz ama rakam yukseldıkce sıkıntılı, anlatabilmişimdir umarım

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:21 ----------

değilmi garip usta 20 tl ise fiyatı 25 tl den satsınlar 10 bin km re değilde 7.500 gitsin baya işimize gelir hem kendi markası olduğu için sıcaklık ,titreme ,vites geçişleri en sağlıklı, minumum düzeye iner belki, sezimize kulak verirler umarım
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
yani bencede . en güzeli o olur.. nasıl olsa yağ yakma sorunu yok gibi görünüyor. forumlardan öyle okumuştum. hem servis aralığı da uzamış olur.

bu arada, Ankara'nın neresindesin ? bende Ankara'lıyım
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
625
yani bencede . en güzeli o olur.. nasıl olsa yağ yakma sorunu yok gibi görünüyor. forumlardan öyle okumuştum. hem servis aralığı da uzamış olur.

bu arada, Ankara'nın neresindesin ? bende Ankara'lıyım

kardeş ben aslen İstanbul luyum yani doğma büyüme Şişli Feriköy Ankara ya 10 sene önce geldim iş sebebiyle kurye işi ile uğraşıyoruz eskisi gibi tadı tuzu yok ayrı konu ben sokullu da 5 sene oturdum şimdi 4.5 senedirde Etimesgut tayım buradan ev aldık biraz ucuz ev fiyatları bilirsin sen neden gittin Ankara dan :d
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
işi tekirdağda buldum geldim yerleştim. bende ev aldım. öyle kaldık. Buralı olduk. :)
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
arkadaşlar ben motorun yakıtını 8 kuruş'a kadar düşürdüm.

Sakin kullanıyorum 60 kiloyum. nadiren 80-90 km üstüne çıkıyorum. bunun sebebi gittiğim mesafelerin kısa olması.
otoyolda 60km boyunca sabit 90km hızla gittim hiç bayılma yapmadı, daha üst km lerde yapar mı bilemiyorum denemek lazım.
Bayılma durumu şu şekilde oluyor, bizim ev yokuşta,

şehir içinden yaklaşık 35-40km agresif kullanıp, eve 5 km kala otoyola çıkıp dip gaz yaptıktan sonra evin yokuşuna geldiğimde bayılıyor. vites küçültüyorum, gaz açıp vites yükselttiğimde büyük vitesten tekrar küçüğü istiyor. küçüğe atıp sabit hızlıa (40-50) yokuşu rahat çıkıyorum.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Otabanda bayılma neden yapsın ki ? Yapacaksa şehir içinde yapar. Bayılma derken ısınma kaynaklı şişmekten bahsediyorsanız Bajaj Discover'da bunun pek mümkün olacağını sanmıyorum. Dikkat ederseniz silindir bloğundaki havalandırma kanallarını dalgalı yapmışlar ve bu sayede hava ile temas eden yüzey alanını arttırmışlar ve bu da daha etkili bir soğutma sağlıyor. Yani diğer motorlar şismiyorsa bence bu hiç şişmez. Yalnız motorda devir göstergesi olmadığı için dip gaz gitmek bana göre biraz riskli. En üst viteste olabilir belki ama alt viteslerde yapmamakta fayda var.
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Otabanda bayılma neden yapsın ki ? Yapacaksa şehir içinde yapar. Bayılma derken ısınma kaynaklı şişmekten bahsediyorsanız Bajaj Discover'da bunun pek mümkün olacağını sanmıyorum. Dikkat ederseniz silindir bloğundaki havalandırma kanallarını dalgalı yapmışlar ve bu sayede hava ile temas eden yüzey alanını arttırmışlar ve bu da daha etkili bir soğutma sağlıyor. Yani diğer motorlar şismiyorsa bence bu hiç şişmez. Yalnız motorda devir göstergesi olmadığı için dip gaz gitmek bana göre biraz riskli. En üst viteste olabilir belki ama alt viteslerde yapmamakta fayda var.

zaten dip gaz en üst viteste yapıyorum o yüzden. 5. vites dip gaz 40-50 km durmadan gidilebiliyor. hiçbir sorun yaşanmadan. ama o hızdan sonra şehir içinde vites küçültmek istemesi beni şaşırttı. eğer öyle olursa, uzun yoldan çıkmadan 2-3 km önce hızımı 70-80 e düşürürüm devam ederim ki düşük devirde motor biraz soğusun
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
Sn. Seko, Otoyolda Bayılma yapıyor demedim bana yazdıysan. otoyol çıkışından bizim ev baya yokuş, burada vites yükseltemiyorum yükselttiğimde hemen düşür diyor motor :) ama aynı yolu motor dinlenikken çıktığımda çatır çatır vites isteyerek ve hız yükselterek yokuşu çıkıyor

burası izmir üstad heryer yokuş :D
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
arkadaşlar yollarda discover görüyor musunuz hiç ? ben daha göremedim, görsem sevinecem o derece :)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Sn. Seko, Otoyolda Bayılma yapıyor demedim bana yazdıysan. otoyol çıkışından bizim ev baya yokuş, burada vites yükseltemiyorum yükselttiğimde hemen düşür diyor motor :) ama aynı yolu motor dinlenikken çıktığımda çatır çatır vites isteyerek ve hız yükselterek yokuşu çıkıyor

burası izmir üstad heryer yokuş :D

O taraflar yokuş tabi, Karşıyaka komple düzlük :)
 
Katılım
24 Mar 2014
Mesajlar
58
bajaj discover 125t arka çanta demiri tekrar satışta

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-bajaj-discover-125-arka-canta-demiri-166498982/detay/
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
İzmirde TopCase Demiri 90'dan başlıyor :(

Bu arada Kuralkan'ın bajaj yedek parçaları için Site var mı?
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
625
İzmirde TopCase Demiri 90'dan başlıyor :(

Bu arada Kuralkan'ın bajaj yedek parçaları için Site var mı?

sitede vardı ben baktım online satış galiba ama stok durumu nedir bilmiyorum sadece parça ve fiyatlara baktım
http://satis.kuralkan.com.tr/ypproduct.aspx link bu
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
evet dostum inceledim ve üye oldum teşekkürler, kullanım kitapçığınıda buradan indirip yazıcıdan çıktı aldım, zira bayii vermemişti :)

birde merak ettim bir konu; yedek depo kullanımı kitapçıkta gösterildiği gibi değil yani simgeleri aynı değil. Kitapçıkta Off Ress ve ON yazan kısımlara getirin gibi komuta lar var, fakat bende Simge ile işaretli o konuyu tam çözmüş değilim.

Ve Sele altımız var mı? var ise Sele kilidini nereden açacağım? bana firmadan avadanlık vermediler vermeleri gerekiyor mu?
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
625
evet dostum inceledim ve üye oldum teşekkürler, kullanım kitapçığınıda buradan indirip yazıcıdan çıktı aldım, zira bayii vermemişti :)

birde merak ettim bir konu; yedek depo kullanımı kitapçıkta gösterildiği gibi değil yani simgeleri aynı değil. Kitapçıkta Off Ress ve ON yazan kısımlara getirin gibi komuta lar var, fakat bende Simge ile işaretli o konuyu tam çözmüş değilim.

Ve Sele altımız var mı? var ise Sele kilidini nereden açacağım? bana firmadan avadanlık vermediler vermeleri gerekiyor mu?

kardeş benzin ayarı konumu yukarıda iken, sağ işaretli kısım tam depo,ayar konumu saat yönüne 1 tur kapalı, gene 1 tur saat yönüne yedek depo konumu sırasıyla ( benzin ayar kolunda boş gibi gözüken kova şekli tam, arada çizgi olan yarım kova gibi görünen işaret, yedek depo),sele nin sol altındaki kapağı anahtarla aç ,kapağı yavaşa tırnaklarına dikkat ederek önce kendine, sonra sola doğru çek al, akünün altında ipli kol var çek sele arka mandalı atar, seleyi arkadan çeker çıkarırsın, bu şekil, avadanlık dediğin tornavida v.s ise, selenin altında, lastikli küçük poşet, bana göstermişti servis
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
xterkan hocam çok sağol, allah kapalı kapılarını açsın :)

bir sorum daha var, bizim lastik ebatlarımız kaç? 2,75-17 den ben birşey anlamadım.. :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst