ekrem bey, tebrik ederim sizi, ns200 de iyi satılıyor, önyargım yanlış olmuşboxer modelini de baya bi beğendim.
Değerli JafJaf; önyargılı olmakta sizler haklısınız. Çünkü son 10 yılda çok kötü tecrübeler yaşandı. Bir çok umutlar hüsrana uğradı. Motosiklet tutkunlarının sütten ağzı yandığı için yoğurdu üfleyerek yemeleri gayet normal. Zaman her şeyin cevabını en iyi şekilde veriyor. Zaten kullanıcılarımızın gözünden bir şey kaçması mümkün değil. Sizlerden daha büyük jüri olamaz. Bizler de ürünü abartmadan olduğu gibi sunma gayreti içinde olduk.
Allah'a şükür şu anda ön yargı süreci geçti görünüyor. Sizlere devamlı en güzelini sunma gayreti içinde olacağımıza emin olabilirsiniz. Çok daha iyi olacak Allah'ın izni ile.
Selam ve saygılarımla...