Bajaj Bajaj Discover 125 ST Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
ekrem bey, tebrik ederim sizi, ns200 de iyi satılıyor, önyargım yanlış olmuş :) boxer modelini de baya bi beğendim.

Değerli JafJaf; önyargılı olmakta sizler haklısınız. Çünkü son 10 yılda çok kötü tecrübeler yaşandı. Bir çok umutlar hüsrana uğradı. Motosiklet tutkunlarının sütten ağzı yandığı için yoğurdu üfleyerek yemeleri gayet normal. Zaman her şeyin cevabını en iyi şekilde veriyor. Zaten kullanıcılarımızın gözünden bir şey kaçması mümkün değil. Sizlerden daha büyük jüri olamaz. Bizler de ürünü abartmadan olduğu gibi sunma gayreti içinde olduk.

Allah'a şükür şu anda ön yargı süreci geçti görünüyor. Sizlere devamlı en güzelini sunma gayreti içinde olacağımıza emin olabilirsiniz. Çok daha iyi olacak Allah'ın izni ile.:)

Selam ve saygılarımla...
 
Katılım
7 May 2014
Mesajlar
225
Ekrem bey, size sorum bu modeller Hindistanda enjeksiyonluyken bize neden Karburatör? Ve pulsar 135 modeli gelme ihtimali var mi? Ve 220 cc crusier tip olan model ismi aklimda degil o model gelicek mi? ve bu discover 125 st bizim burada ki bayilerde bulamadım, her sehre gelmedimi bu motorlar?
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
Ekrem bey, size sorum bu modeller Hindistanda enjeksiyonluyken bize neden Karburatör? Ve pulsar 135 modeli gelme ihtimali var mi? Ve 220 cc crusier tip olan model ismi aklimda degil o model gelicek mi? ve bu discover 125 st bizim burada ki bayilerde bulamadım, her sehre gelmedimi bu motorlar?
kardeş eğer discoverdan bahsediyosan hindistan da da karbüratörlü ,hatta bizdekinin aksine pulsar 200 ns bile orda karbüratörlü...
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Ekrem bey, size sorum bu modeller Hindistanda enjeksiyonluyken bize neden Karburatör? Ve pulsar 135 modeli gelme ihtimali var mi? Ve 220 cc crusier tip olan model ismi aklimda degil o model gelicek mi? ve bu discover 125 st bizim burada ki bayilerde bulamadım, her sehre gelmedimi bu motorlar?

Değerli Karachali;

Gerçi kaan898 cevap vermiş sağolsun. Discover 125 ST modelimiz enjeksiyonlu değil. Ancak 2 bujı, 4 valf gibi bu segmente bulunmayan DTSI motora sahip. Güç ve yakıt avantajını bu sayede sağlıyor. Ürünlerimizin bayilerde bulunma mecburiyeti var. Mutlaka satılmıştır, yerine gelecektir. Hangi noktada olduğunuzu bana mail adresimden yazabilirsiniz. [email protected]

Pulsar 200 NS modelimiz enjeksiyonlu.(Hindistan'da karbüratörlü). Bu modelimizin değişik versiyonları zaman içinde gelecek. Ancak şu anda kesin olarak söyleyebileceğimiz bir model yok.

İyi bir hafta diliyoruz.

Saygılarımla...
 
Katılım
15 Tem 2011
Mesajlar
233
3 günde 200 km yi geçtim. ybr den sonra şu ana kadar allaha şükür menunum. inşallah böyle devam eder.Ama daha erken tabi :)
 
Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
302
Topuk vitesi var discoverda, ileri basınca vites yükseliyor geri basınca düşüyor mu yoksa normal vitesli mi? Yani 1N2345 N12345 mi?
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
50
BAJAJ ST 125 HAKKINDA TARAFSIZ VE 150 CC E KADAR COĞU MOTOSİKLETİ KULLANMIŞ BİRİ OLARAK ABARTILACAK BİR MOTOR DEĞİL BENİM İÇİN TİTREŞİM BÜYÜK SORUN MOTOR KALKIŞLARDA COK HANTAL BİRA YÜKLENEYİM HIZ YAPAYIM DİYOSUN TİTREŞİMDE N TAT ALAMIYORSUN UZUN YOLDA SORUN AMA KISA MESAFELERDE DÜŞÜK DEVİRLERDE KULLANCAKSAN OLUR BU ARADA 1 LT 70 80 ARASI DEMİŞLER YALAN SÖYLÜYORLAR ORTALAMA BİR KULLANIMDA 100 KM DE 1 TL ALTINA KULLANAN ARKADAŞ VARSA BEN O ARKADAŞA BU MOTUORU HDEYE ALICAM BU YORUMU HAYBEDEN YAZMIYORUM KULLANDIM VE KULLANDIĞIM CBF 150 YBR MOTORAN BALANCOR RKS TİTAN VB MOTORLARI KULLANDIM UZUN YILLARDA KURYE İŞİ YAPTIM BANA GÖRE BU KAKİNA SINIFTA KALDI ARKADAŞIN BİRİ ÇAMUR ATMASIN DEMİŞ EVET BİLMEDEN KULLANMADAN DENEMEDEN YORUM YAPMAYIN BENN DENEDİM VE BU MOTORU ASLA ALMAM REKLAMA GELİNCE HERKEZ İYİ YAPMIŞ YOK ŞÖLE SATMIŞ BU MOTOR YOK BÖLE MOTOR BİZE Bİ ÇOK AYNI SINIFTA MOTOR KULLANMIŞ VE BU MOTORU DENEMİŞ İNSANLARIN YORUMLARI LAZIM KENDİMİ BU SINIFA RAHATLIKLA DAHİL EDİYORUM VE BEN BU MOTORU ALMAKTAN VAZ GEÇTİM

arkadaşın dediklerine aynen katılıyorum motor çok hantal ilk kalkışı berbar ve yüksek devirlerde titreşim var ne bir ybr nede bir cbf gibi asla değil bunu servisinde ki ustada kabul ediyor zaten yakıtı düşünmüşler diyor ondan böyle diyor bende motor gitmedikten sonra yakmaz tabi dedim doğal olaral marifet hızlı kaçan az yakan motor üretmek baska begenmediğim özellikelri vites göstergesi yok gidon açısı çok dar omuzları az geniş olan rahat edemez yüksek devirde ybr ve cbf den fazla titreşim var bir motor titriyorsa o motorun ikinci el piyasası düşük olur.begendiğim yönler süspansiyon ve frenler görünüm de fena değil.pulsara gelecek olursak sakın ola kimse 7850 tl gibi bir rakam pulsara ödemesin asla fiyatını hakketmeyen bir motor malzeme kalitesini hiç begenmedim tvs apachinin malzeme kalitesi bile çok daha iyi iki motorda yan yanaydı 3 kişi inceledik hepimiz aynı karara vardık pulsarın ikinci el piyasası üzeceği gibi sahibini de uzun zamanda üzebilecek bir motor benim şahsi görüslerim bajaj olmamıs ve tutmaz iyi forumlar..
 
Katılım
19 Ocak 2014
Mesajlar
49
arkadaşın dediklerine aynen katılıyorum motor çok hantal ilk kalkışı berbar ve yüksek devirlerde titreşim var ne bir ybr nede bir cbf gibi asla değil bunu servisinde ki ustada kabul ediyor zaten yakıtı düşünmüşler diyor ondan böyle diyor bende motor gitmedikten sonra yakmaz tabi dedim doğal olaral marifet hızlı kaçan az yakan motor üretmek baska begenmediğim özellikelri vites göstergesi yok gidon açısı çok dar omuzları az geniş olan rahat edemez yüksek devirde ybr ve cbf den fazla titreşim var bir motor titriyorsa o motorun ikinci el piyasası düşük olur.begendiğim yönler süspansiyon ve frenler görünüm de fena değil.pulsara gelecek olursak sakın ola kimse 7850 tl gibi bir rakam pulsara ödemesin asla fiyatını hakketmeyen bir motor malzeme kalitesini hiç begenmedim tvs apachinin malzeme kalitesi bile çok daha iyi iki motorda yan yanaydı 3 kişi inceledik hepimiz aynı karara vardık pulsarın ikinci el piyasası üzeceği gibi sahibini de uzun zamanda üzebilecek bir motor benim şahsi görüslerim bajaj olmamıs ve tutmaz iyi forumlar..


Görüşlerinize saygı duymakla beraber aşırı taraflı olduğunuzdan dolayı da dikkate değer olduğunu düşünmüyorum. Saygılar.
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
67
Hayırlı günler inşallah. cbf 150 'nin 6 bine dayandığı, 125 lik motorların 8-10 bin arası satılığı, 3 bin tl'den aşağı çin malı motorun olmadığı 10 bin tl'den aşağı 200 cc adam gibi motorun olmadığı memlekette, bajajın motorlarına pahalı diyen arkadaşları kendi haline bırakmak lazım. ben kullandımmı hayır ama hindistan malının ne kadar sağlam olduğunu ve biraz araştırıldığında bajaj firmasının kalitesini biliyoruz. motorlar çamurdan da olsa sağladığı yada sağlıyacağı rekabet ortamı bizim yararımızadır. bedava yapsan yine yaranamazsın. tek temennim en kısa sürede fiyat artışı olması; belki o zaman kıymetlenir.
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
arkadaşın dediklerine aynen katılıyorum motor çok hantal ilk kalkışı berbar ve yüksek devirlerde titreşim var ne bir ybr nede bir cbf gibi asla değil bunu servisinde ki ustada kabul ediyor zaten yakıtı düşünmüşler diyor ondan böyle diyor bende motor gitmedikten sonra yakmaz tabi dedim doğal olaral marifet hızlı kaçan az yakan motor üretmek baska begenmediğim özellikelri vites göstergesi yok gidon açısı çok dar omuzları az geniş olan rahat edemez yüksek devirde ybr ve cbf den fazla titreşim var bir motor titriyorsa o motorun ikinci el piyasası düşük olur.begendiğim yönler süspansiyon ve frenler görünüm de fena değil.pulsara gelecek olursak sakın ola kimse 7850 tl gibi bir rakam pulsara ödemesin asla fiyatını hakketmeyen bir motor malzeme kalitesini hiç begenmedim tvs apachinin malzeme kalitesi bile çok daha iyi iki motorda yan yanaydı 3 kişi inceledik hepimiz aynı karara vardık pulsarın ikinci el piyasası üzeceği gibi sahibini de uzun zamanda üzebilecek bir motor benim şahsi görüslerim bajaj olmamıs ve tutmaz iyi forumlar..
sen de olmamışsın dostum...
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
beyler motorun kalkışı yavaş diyen YBR ci CBF ci varsa göztepe sahilde deneyelim, gösterelim kalkıyor mu kalkmıyor mu :)
yanımda GTR250 kalkamıyor ilk 60-80 km ye kadar kafaya kafaya önde geçiyorum. Şahitlerde siteden. vesselam.
bu kadar da çamur atılmaz be :)
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
benim motoru cb125e kullanan arkadaş denedi, gayet memnun kaldı. titreşim daha az dedi. seri gidiyor dedi ve süspansiyonuna hayran kaldı..


arkadaşlar bu arada motorun km saati 5 km de 250 metre fazla gösteriyor.. km de 50 metre fazla gösteriyor yani. bunun nedeni araçalrda olduğu gibi motoru olduğundan daha hızlı göstermesi olduğunu düşünüyorum.. uzun yollarda "km kontrol" levhalarında 2 kez ölçtüm.. 5 kmde 250 mt fazla.

90 km hızla gideceğimizi düşünürsek, 1 saate 90 km yol alırız göstergeye göre. aslında olan 85.5 km dir.

yani 90 km hızla giderken aslında 85.5 km hızla gidiyor oluruz.

bilginize
 
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
277
bütün araçlarda da aynıdır
hıza göre %5 ile 10 arasında sapma olur. benim kullandığım araçlarda 90-100 km hızlarda %6 gibi bir sapma var.
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
100 le radar'a girdim 93 km süratle ceza yedim.
Fiat Fiorino. o konuya çok takılmayın bu yıllardır var
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
arkadaşın dediklerine aynen katılıyorum motor çok hantal ilk kalkışı berbar ve yüksek devirlerde titreşim var ne bir ybr nede bir cbf gibi asla değil bunu servisinde ki ustada kabul ediyor zaten yakıtı düşünmüşler diyor ondan böyle diyor bende motor gitmedikten sonra yakmaz tabi dedim doğal olaral marifet hızlı kaçan az yakan motor üretmek baska begenmediğim özellikelri vites göstergesi yok gidon açısı çok dar omuzları az geniş olan rahat edemez yüksek devirde ybr ve cbf den fazla titreşim var bir motor titriyorsa o motorun ikinci el piyasası düşük olur.begendiğim yönler süspansiyon ve frenler görünüm de fena değil.pulsara gelecek olursak sakın ola kimse 7850 tl gibi bir rakam pulsara ödemesin asla fiyatını hakketmeyen bir motor malzeme kalitesini hiç begenmedim tvs apachinin malzeme kalitesi bile çok daha iyi iki motorda yan yanaydı 3 kişi inceledik hepimiz aynı karara vardık pulsarın ikinci el piyasası üzeceği gibi sahibini de uzun zamanda üzebilecek bir motor benim şahsi görüslerim bajaj olmamıs ve tutmaz iyi forumlar..

Bu anlattıklarını Kawazaki ve KTM firmasına mail at Bajaj fabrikasına motor yaptırmasın. Hatta Ktm ne yapsın etsin yüzde kırkyedilik hisseyi geri alsın. Düke serisinin üretimini durdursun.
Ar-ge sinde 1200 mühendis çalışan bir firma!
Pulsar 200 üzerinde bosch beyin ve enjeksiyon sistemi, bosch buji, sfk rulman, brembo fren sistemi evet çok dandik.
Seni üstün zekalı kabul ediyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst