Selam arkadaşlar Temmuz 20 2015 satın aldığım bajaj boxer marka motorum 18.300 km gelmiş bulunmaktadır. Eylül aynın sonlarında forumda bayağı bi çatışma olmuştu malum ilk motorumla Türkiye turuna çıkmış ve motor elimde kalmıştı.
Şu an boxer içler acısı durumda evet o bir çilekeş Hintli ama benim elimde maffoldu garibim
Motoru 3.030 TL satın aldım. Ruhsatla birlikte 3400 TL geldi Sağlam Ticaret Samsun
Kıpkırmızı bakire bir kız gibiydi eline el değmemişti ancak ne bilebilirdi ki bir aceminin elinde çile çekeceğini. Ben bu motoru bu sitenin balon yorumlarına göre aldım anladım ki sitede bayağı bir fake kuralkan çalışanı meğersem yorum yapıyormuş tam şirkete düştük
100 TL 500 Km Ödedim
125 TL 1000 km Ödedim
200 TL Lastikleri dubleks yaptım ama dikiş tutmadı sağolsun Samsun Sağlam ticaret sattı motorun lastiğini bilmedi için mal satmak için ve para kazanmak için kakaladı Hüseyin usta sağolsun içine köpük sıkarak lastikleri düzeltti onunla bodruma gittim meğer jantlar ile lastik uyumlu değilmiş Sağlam motor nerden bilebilir diki bajaj boxer lastiğinin dubleks olmadığını şu an arka şamyel ön dubleks
125 TL 4000 KM bakıma verdim
200 TL 6300 KM Binbir Surat Bay Moto Baybars verdim sağolsun kankitom acemi motorcusuna bu motora güvenme 1000 km bir yağ değişimi yaptır demedi için aldığı her param haram olsun diyorum illa biyerden çıkaracak baybars geceleri nasıl uyuyorsun dört göz
80 TL Bodrumda dubleks zortingen oldu ayna ve lastik değişimi bodrumda hemde arife günü hacılar motor yapılmasa suriyelilerle bende bu ülkeyi terkedecektim neyseki bodrumdan bir keltoş usta yaptı
150 tl MOTOR YAĞSIZ KALINCA ankaraya soluğu aldık pos bıyıklı Saygıdeğer Cumhur Başkanımıza Küfürü bini bin para yapan aksi mi aksi pos bıyıklı ustayla 200 tl motoru ballışeyhin kaza yaparak gelmişine geçmişine küfür ederek ve kaza yaparak kanıtlamıştı naapsın ihtiyar Ankara bajaj bayiği cemil ipekçi bıtıklı Tolganınam parça vermemesi sonucu adam tüm hünerini gösterdi Ankara ulusta iki gece 200 tl konaklama masrafı gündüz vakti dolaşan tinerciler bayramın son günü motorumu almaları için yalvardığım otobüs firmaları anıları ile kaldı ha bide büyük millet meclisinin kapısına motorumu zincirledim aslında üstüne pankart asıp KURALKAN SENDEN NEFRET EDİYORUM yazsaydım ama derdim turu bitirmekti
900 TL zekeriya usta ve ekrem beye motor parçaları için verildi ekrem beyin hakkı ödenmez bayide bulunan parçayı müdürlük gücünü kullanarak aldırdı yoksa başbakan gelse üçkağatçı bajaj bayileri parça vermiyor sen ertesi gün işe başlicakmışın umurundamı kanka
120 TL yağ değişimi bakım 12.000 km de
baktım servis baya alıyor engin usta şeker gibi bir abimiz bu bajaj tek sevdim kişi o gerisini salla
25 TL 15.000 km gelince ATakumda yağ değişimi yaptırdım
20 TL 17.000 km gelince Atakumda yağ değişimi yaptırdım
50 TL 15.000 km gaz telim koptu
60 TL kontağımı merdivenlerde unuttum sağolsun komşuluk öldü için komşumuz bir hafta evinde saklamış sonra üst katın gaz saatine asmış
yaklaşık 5 kere dikiz aynası kırdım
Ancak aldığım keyif pahabiçilemez çok manita taşıdı selesi balıketlisi zayıfı esmeri sarışını yerine mondialin endurosunu alacam nasipse oda taşıyacak yazın
Alınan arkadaşlar admine ricada bulunurlar banlanırım baybars öbür dünyada iki elim yakanda olacak bakalım ne yapacan kul hakkı yemekten