Ben bu motoru türkiye turunda bu hale getirdim sizin gibi ekmek almak için motora binmiyorum sakın benim gibi YAPIP iSTANBULDA YAĞINI DEĞİŞTİRİP sonra edirneye gidip , geri dön sonra izmit yalova gölcük seakarya, bursa, bAlıkesir, çanakkale, eceabat, izmir, sığacık, çeşme, urla, bodruma kadar gidip, yatağan üzerinden dağlardan geçip, denizli, afyonkarahisar, dinar kadar yağ değişmemezlik sakın yapma tamamı sakın 5000 km garantisine inanma ha ekmek almak için biniyosan 5000 km ideal olacak ama benim yaptımı yaparsan motor elinde kalır haberin olur Ankara bajaj bayi cemil ipekçi bıyıklı Tolga bizzat geldi yanımda dedi hintli mühendislere bunlar demişler 5000 km bir yağ değişimi muhabbetini adamlar çok güveniyordu mallarına falan dediler varya hintli mühendisin traktör çektiğini idda ettiği motoru ben yağı değiştikten sonra 3800 km çöp yaptım
bakın bu motor iyi ama kuralkan bu motoru şişiriyor rapalarda süper 4 viteste rampada çekiç düşer ama tak 3 canavar gibi 90 görürsün o denli frenler kötü fazla güvenmeyin yağmurlu havada motor kayar adam gibi sür banamısın demez bu alet işte servis pahallı birde yedek parçası fabrikada üretilmiyor kötü olan o işte
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:10 ----------
çanakkale bajaj satan bir arkadaş dedi 3000 tl motor satıp 150 tl servis çekersen müşteriye müşteri bu motoru almaz dedi haklı servisler dehşet kazıklıyor müşterisini inanın bu garanti muhabbetini niye 30.000 yaptılar amaç belli servis iş yapsın diye ben motoru aldım günden beri servis bedava bişi yapmadı hep parasını aldı aldığımın üçüncü günü aküsü arızalıydı onu değiştiler o kadar
ha bir enduro değil balıkesirde melemen yaparken kamp yapıyordum iki alman motorcu geldi arkadaşın birinde bmw 1200 diğerinde ise transalp vardı adamlar bir saat motoru incelediler sen dediler samsundan buraya nasıl geldin

dedim bindim geldim ha hız yok motorda belli süre sonra sıkılıyorsunuz 80 git 100 çıkınca zaten 4 vitesten 3 düşüyorsun bursa girişinde alaman dostum yörk tanıştık oda çok şaşırmıştı sonra onunla kuşadası çıkışında karşılaştık adam tatilini yapmış evine dönüyordu hız yok dostum motorda zaten benim hız merakımda yok hız öldürür uzun saatler motoru sürünce mesela en az 3 saat sadece ayağını koyduğun yer sıkıntılı titşeimden dolayı ayağını atıyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:26 ----------
doğuda terör olmasaydı samsun hakkari yapmayı düşünüyordum boxer ile ama yine aynı güzergahı yapacam samsun- istanbul - çanakkale -marmariz- sonrada hatay ordan yukarı dönecem. Ama bu seferki acemilik yok, her 1000 km bir yağ değişecem yağ motorun canı arkadaşlar
bu motor ne kadar şişirilmiş olsada bay-moto baybars ne kadar üç kağatçı olsada kuralkan servisi iş yapsın diye kırıkkalede servis açmadığı halde aslında tüketici mahkemesine gitmem lazımdı kırıkkalede bajaj yok düşünün motoru yok yollarda adamların yeni motor alırdım aslında üstüne düşseydim yine bajaj iyi insanlar var OKTAY MOTOR üç kağatçı dört göz ve vampir baybars oktay abi süper biri düşün oradayım bir baba oğul geldi babası ona motor alacak adam dediki daha gençsin sana pulsar gitmez kaza yaparsın dedi adam para kazancak ya düşün satmadı çocuğu ikna etti nede olsa hemşerimiz sinoplu o servise gidin motorunuzu yaptırın kıyak arkadaştır
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:37 ----------
bu motora bindikçe anlaşılıyor ramoalardan yavaş inin arkadaşlar hava yağmurlu şimdi ben bu motordan hiç inmedim günde ortalama 50 km yol ktediyoreum işe gidip gelmek için
benzini çok basarsan yakar ama bir depo benzin ile ortalama 5 gün rahat işe gidip geliyorum 300 bilemedin 400 km 55 TL doluyor ayda 200 lira benzin masrafın var
çok bişi beklemeyin az hız yapın benzin daha çok dayansın çok hız olmuyor
motorda eskiyenler
Yeni lastik alacam benim dubleksler iptal durumda birini şamyep yaptırdım
zincir değişecek