Merhaba arkadaşlar,yaklaşık 1 hafta önce mavi renk boxerımı aldım.3-4 gün kullanma fırsatım oldu ve 100 km ulaştım.yaklaşık 2 aylık bir araştırmadan sonra bence fiyat performans olarak alınabilecek en iyi motor.motorun kavraması hiç beklemediğim kadar iyi 1-2-3 hop 60-70 i görüveriyor.(2 kişi olsan da fark etmiyor.çok değişik ve hoş bir sesi var

lastik kalitesi yol tutuşu ve freni ortanın biraz üstünde.yakıt tüketimi hakkında henüz bir fikrim yok ama tahminimce 12-13 kuruş arası olacak.tabi bu rodajdan sonra 10 hatta 9 kuruşlara kadar düşer diye tahmin ediyorum.herşey iyi güzel hoş FAKAT canımı sıkan bir şey var oda motorun ilk çalıştırmada zorlanması.kontağı açıp 10 sn bekleyip marşa basıyorum marş motoru ilk başta sanki bir yere takılıyo da zorlanıyo gibi bir his var

2. yada üçüncü basışımda anca çeviriyo ve motor çalışıp çalışmama arasında gidip geliyo gibi.bu durumu havaların soğuk oluşuna ve motorun yeni olmasına bağlıyorumçdaha doğrusu bağlamak istiyorum.çünkü eğer hep böyle devam edicekse bu sıkıntılı bir durum.2. si motor çalıştıktan sonra en 10-15 dk ısınmadan trafik lambalarında stop ediyo,anında geri çalışıyo fakat vites boşda ve 1 e takmaya çalıtığımda durum aynı.en az 20 dk binersem sıkıntı kalmıyo.servise gittim ve durumu anlattım.usta rölantiyi yeniden ayarladı ama fayda etmedi.motor hala zor çalışıyo ve çok geç ısınıyo.jiklede de defalarca denedim sonuç aynı.usta bu durumu subap ayarına bağladı ve 500 km bakımından sonra hiç bir sorunum kalmayacığını söyledi.bu beni bi nebze rahatlasa da benzer sorun yaşayan arkadaşların yazılarını okudukça acaba kronik sorun mu var yoksa demeden geçemiyorum.evet arkadaşlar motorla ilgili ilk izlenimlerim bunlar.yakında foto ve videolarda eklicem inş.kib esenle kalın