Biraz garip gelebilir ama boxer sadece yan ayaklıktayken doğru düzgün çalışıyor.
Orta sehpadan alıp yan ayaklığa koyun motoru. Jikleyi açıp marşa basın. Tek marşta çalışacak ve jikle anında devreye girecek. (Orta sehpadayken jikle çalışmıyor bazen ben de anlamadım)
Ara ara gaz verin, motor 4-5 dakika iyice ısınsın. O arada ekipmanları giyersiniz, kız arkadaş varsa seni özledim temalı şeyler yazarsınız hoşuna gider.
Diğer bir çözümü ise rolantiyi yükselttirmek. Bende o kadar düşük ki rolanti, sürekli ön farım yanıp yanıp sönüyor durduğum zamanlarda. Buna rağmen karda kışta bu şekilde sorunsuz stopsuz çalıştırıp bindim.
Edit: Jikleyi kapatırken stop edenler jikleyi kapatma esnasında sağlam bir ara gaz versinler. Stop etmeyecektir motor.