Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
78
Ön dişliyi değiştiren yokmu aranızda ön dişliyi kaça kadar yükselten oldu aranızda arka dişliyi değiştirmeden ön dişliyi değiştirsek
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
237
https://www.youtube.com/watch?v=tQya3eHd_DE

bu benim kendi motorum . ben kullanıyorum . istediğin modifiyesiz mondiali getir . 38 dişli var arkada . bak güzel kardeşim , kullanmadığın bir motosiklete çamur atma gel kullan benimkini ondan sonra yorumunu yap , bende mondial 250 mct vardı japon karburatör takmıştık , yinede benim boxera yetişemiyor .

Hocam bende alıp böyle bişey yapmak istiyorum kaç para tuttu modifiyeler ?
 
Katılım
21 Ara 2015
Mesajlar
3
arka dişliyi 36 yaptım. harika oldu. korkulduğu gibi çekiş düşüklüğü de olmuyor. tavsiye edrim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:37 ----------

ben 36 yaptım. hiçbir sorun yok. harika oldu.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
arka dişliyi 36 yaptım. harika oldu. korkulduğu gibi çekiş düşüklüğü de olmuyor. tavsiye edrim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:37 ----------

ben 36 yaptım. hiçbir sorun yok. harika oldu.
Arka dişliyi 36 yaptığın halde çekiş düşmüyosa hafif birisin demekki. Motorun üzerine yatıp 140 km hız yaptırırsın artık :)
Bu arada aklınızda bulunsun, arka dişli ne kadar küçülürse ani hızlanmalarda zincire binen yük o kadar artar. Dişli küçüldükçe motorun asıldığı zincir baklası sayısı azalıyor dolayısıyla zincir baklalarına düşen yük artarak zincirin daha hızlı uzamasına neden oluyor. Vites değiştirirken zincire fazla yük bindirmeyin zincir hemen uzamasın istiyorsanız.
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
237
Abiler bu motoru alıp cafe racer yapmak istiyorum amaa biraz okudum konuyu stop sorunu vs vs gibi sorunlar varmış bunlar halledilemeyecek sorunlarmı ? Birde frenler nasıl duruyormu ?
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
329
Hocam benim yapacağımı yapmışsın :p ben çok beğendim şahsen
Bi sorum olacak size gidonu nereden aldınız ve seleyi nerede yaptırdınız iki soru oldu ama :)

Gidonu internetten (Nazilliden sanırım)aldım.
Seleyi kendim yaptım.

Daha çalışmalar devam ediyor :)

-ön çamurluk
-amortisör körükleri
-yuvarlak aynalar-
-küçük tel kafesli far
-küçük kilometre saati (el yapımı, evde hazır takılmayı bekliyor)
-eksoz (aradığımı bulamadım, sanırım en sonunda kendim yapacağım)

Not: boyada kararsızım :)
 
Katılım
18 Kas 2015
Mesajlar
68
Arkadaşlar sabah işe giderken küçük bir kaza yaşadım. Önümdeki araç devamlı yol çizgisinin bulunduğu yerde bırakın sollamayı aynı anda sinyal verip aynı anda ''u'' dönüşü yapmaya çalıştı bende kaçacak yer olmadığından mecburi arka sol bagaj bölümüne çarptım. O an fark etmedim fakat düz gitmeye çalışırken direksiyonun hafif sağa dönmüş olduğunu gördüm. Çok hızlı bir çarpışma olmadığından kırılma yamulma yapmamıştır diye tahmin ediyorum. Fakat yinede emin olmak istedim. Gİdon somunundan düzeltilebilir mi ? Servise gitmek yerine yakınımdaki bir tamirciye gitsem problem olmaz diye düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Arkadaşlar sabah işe giderken küçük bir kaza yaşadım. Önümdeki araç devamlı yol çizgisinin bulunduğu yerde bırakın sollamayı aynı anda sinyal verip aynı anda ''u'' dönüşü yapmaya çalıştı bende kaçacak yer olmadığından mecburi arka sol bagaj bölümüne çarptım. O an fark etmedim fakat düz gitmeye çalışırken direksiyonun hafif sağa dönmüş olduğunu gördüm. Çok hızlı bir çarpışma olmadığından kırılma yamulma yapmamıştır diye tahmin ediyorum. Fakat yinede emin olmak istedim. Gİdon somunundan düzeltilebilir mi ? Servise gitmek yerine yakınımdaki bir tamirciye gitsem problem olmaz diye düşünüyorum.
Ön fren işe yaradı mı ? Araba önünüzü kestiğinde ön tekeri kaydıracak kadar frenleyebildiniz mi ?
 
Katılım
18 Kas 2015
Mesajlar
68
Panik yüzünden ön frene son kuvvet asıldım. Tabi bu kısmı benim hatam oldu. Hatırladığım durma eyleminden önce kornayada kitlendiğimdi.. Ön frenden ziyade gidona taktım kafayı
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2014
Mesajlar
62
Arkadaşlar sabah işe giderken küçük bir kaza yaşadım. Önümdeki araç devamlı yol çizgisinin bulunduğu yerde bırakın sollamayı aynı anda sinyal verip aynı anda ''u'' dönüşü yapmaya çalıştı bende kaçacak yer olmadığından mecburi arka sol bagaj bölümüne çarptım. O an fark etmedim fakat düz gitmeye çalışırken direksiyonun hafif sağa dönmüş olduğunu gördüm. Çok hızlı bir çarpışma olmadığından kırılma yamulma yapmamıştır diye tahmin ediyorum. Fakat yinede emin olmak istedim. Gİdon somunundan düzeltilebilir mi ? Servise gitmek yerine yakınımdaki bir tamirciye gitsem problem olmaz diye düşünüyorum.

Geçmiş olsun. Umarım siz zarar görmemişsinizdir.
 
Katılım
18 Kas 2015
Mesajlar
68
Arkadaşlar selam, bugun iş çıkışı jikleyi açıp motosikleti çalıştırdım normal süreden daha fazla ısıtmama rağmen motosiklet gaz verince boğuluyor ve stop ediyor. Tanıdık bir tamirci pislik kaçmış dedi bikaç kere gaz verdi düzeldi. 1 km gittim tekrar aynı sorun olunca gidip benzin aldım yine aynı.. Bende jikle ile vites 2'de 12 km yol geldim gram düzelme yok ne yapabilirim. Servise gitmem mümkün değil. Tamircide yaptırsam servis dışı olur mu ?

Bu arada motor park halinde dün sağanak yağmura maruz kalmıştı. Fakat sabah sorun yaşamadım
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Arkadaşlar selam, bugun iş çıkışı jikleyi açıp motosikleti çalıştırdım normal süreden daha fazla ısıtmama rağmen motosiklet gaz verince boğuluyor ve stop ediyor. Tanıdık bir tamirci pislik kaçmış dedi bikaç kere gaz verdi düzeldi. 1 km gittim tekrar aynı sorun olunca gidip benzin aldım yine aynı.. Bende jikle ile vites 2'de 12 km yol geldim gram düzelme yok ne yapabilirim. Servise gitmem mümkün değil. Tamircide yaptırsam servis dışı olur mu ?

Bu arada motor park halinde dün sağanak yağmura maruz kalmıştı. Fakat sabah sorun yaşamadım

hava filitren ıslanıp toz,vs pislikten tıkanmış olabilirmi hava alamadığı için boğuluyor olabilir bana öyle gibi geldi yada diğer ihtimaller karbüratörün kirlenmiş olabilir ozamanda buna benzer durum yapıyor, baska bujı kablon ıslanmış olabilir yada oksitlenmiş olabilir yada depoda kirli yakıt vardır ihtimaller çok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst