[/URL][url=http://hizliresim.com/E5YQNA][url]http://i.hizliresim.com/E5YQNA.jpg[/url][/URL]
Genel piyasa üretim alışkanlıklarında marka depo üzerinde büyük veya dikkat çekecek tarzda model ise yan kapaklarda yazar. Bizimkinde ise tam tersi depo üzerinde kocaman bir BOXER model yazısı ta altta minicik bir bajaj marka yazısı.Gençlerin "abi boxer nasıl motor ya?" demesinden vede izahından bıkıp üşendiğim vede aldığımdan beri garipsediğim bu duruma böyle bir çare bulduk yakıştıda he ! Bana göre .Yan çantalardaki bajaj çıkartmasıda ayrı bir hava verdi.Bu sözlerim Ekrem Bey size tavsiye yani. Ayrıca yazıyı yazan vede dizayn eden motorcu Arkadaşım M.Engin ÖZEN'ede teşekkürler.Ayrıca motorumun adı Raj Kapoor.
Benim motorumun adı da Ray Malifalitiko[url=http://hizliresim.com/E5YQNA][url]http://i.hizliresim.com/E5YQNA.jpg[/url][/URL]
Genel piyasa üretim alışkanlıklarında marka depo üzerinde büyük veya dikkat çekecek tarzda model ise yan kapaklarda yazar. Bizimkinde ise tam tersi depo üzerinde kocaman bir BOXER model yazısı ta altta minicik bir bajaj marka yazısı.Gençlerin "abi boxer nasıl motor ya?" demesinden vede izahından bıkıp üşendiğim vede aldığımdan beri garipsediğim bu duruma böyle bir çare bulduk yakıştıda he ! Bana göre .Yan çantalardaki bajaj çıkartmasıda ayrı bir hava verdi.Bu sözlerim Ekrem Bey size tavsiye yani. Ayrıca yazıyı yazan vede dizayn eden motorcu Arkadaşım M.Engin ÖZEN'ede teşekkürler.Ayrıca motorumun adı Raj Kapoor.
Mesut77 Asker stilide güzel olmuş.http://www.motosiklet.net/forum/members/121400-albums3688-picture13549.jpg
Ankarada depoyu fulleyip tapagaz, hiç gaz kesmeden Eskişehir'e gitseniz de sorun çıkarmaz mı mesela çok merak ediyorum.
Benim gördüğüm Boxer'lar hep sağdan tın tın sürülüyor![]()
Hocam çok güzel olmuş harbiden sanki gidonu değiştirseniz daha iyi birde bizim gidon kaç mm acaba
Scrambler için crf250 gidonu güzel durur gibime geliyor
Mondial'e benzemez derken neyi benzemiyo mesela ? Şu çok açık ki bu motorun gidişi hiç de 150'lik motor gibi değil öyle, videolardan falan ivmelenmenin düşüklüğü çok belli oluyo. Beğenmediğin mondial'in 150'likleri ile boxerin videolarını ardarda izlesen mondial'e 200'lük motor dersin.05 haziran 2015 te bu yorumu yapmışsın , şimdi okudum , yazdığın bütün yorumlar cahilce . sen hiç boxer görmemişsin binmemişsin sürmemişsin . ben 48 saat içinde 23 saat tapagaz yol gittim ? istanbul antalya antalya istanbul , hiç te bir sorun çıkmadı . 4 vites olumsuz demişsin ben hiç bir yokuşta 3 e düşmedim . senin mondiallara benzemez buhala kafanda soru işareti varsa benim boxerımı sana test ettirebilirim . hem ben kampanayı söküp disk taktım yokuş aşağı 30 la giderken düşmezsinde
öyle demişsin kampana ile yokuş aşağı duramazsın 30 la giderken bile düşersin diye ondan dedim .
bu videoda sen hiç hızlanmaya falan çalışmamışsınki normal devirli bir şekilde gezer gibi kullanmışsın...sonrada çin malı daha hızlı diyorsun seni drag yarışa davet ediyorumboxera karşı istediğin 150 lik motor... ( iki zamanlılar hariç)
Hocam aman dikkat. Mengu16 isimli arkadaşta orjinali 150'lik olan bi motor var sanırım ama onu 210'luk yapmış. Dikkat et onunla gelmesin![]()
sıkıntı yok bendede kopmle 200 cc cg var her türlü
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:26 ----------
bu gidonda titreme çok var daha önce kum kurşun silikon dolduranlar olmuştu yapılan işlemlerin yararı oldumu arkadaşlar bende uygulamayı düşünüyorum
Selam arkadaşlar arka dişli 40 mı yoksa 38 mi olmalı ? Elbette kişisel bir tercih fakat çekişi düşürmesi ile örnekleme yapabilecek varmıdır. 104 kg olduğumdan endişelendim![]()