Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ara 2015
Mesajlar
99
Ustalar yag ve filtre degisimi icin motosikletin ustundeki takim yeterli mi ? Kac numara anahtar lazim
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
272
[url=http://hizliresim.com/E5YQNA][/URL]
Genel piyasa üretim alışkanlıklarında marka depo üzerinde büyük veya dikkat çekecek tarzda model ise yan kapaklarda yazar. Bizimkinde ise tam tersi depo üzerinde kocaman bir BOXER model yazısı ta altta minicik bir bajaj marka yazısı.Gençlerin "abi boxer nasıl motor ya?" demesinden vede izahından bıkıp üşendiğim vede aldığımdan beri garipsediğim bu duruma böyle bir çare bulduk yakıştıda he ! Bana göre .Yan çantalardaki bajaj çıkartmasıda ayrı bir hava verdi.Bu sözlerim Ekrem Bey size tavsiye yani. Ayrıca yazıyı yazan vede dizayn eden motorcu Arkadaşım M.Engin ÖZEN'ede teşekkürler.Ayrıca motorumun adı Raj Kapoor.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ara 2015
Mesajlar
99
[url=http://hizliresim.com/E5YQNA][url]http://i.hizliresim.com/E5YQNA.jpg[/url][/URL]
Genel piyasa üretim alışkanlıklarında marka depo üzerinde büyük veya dikkat çekecek tarzda model ise yan kapaklarda yazar. Bizimkinde ise tam tersi depo üzerinde kocaman bir BOXER model yazısı ta altta minicik bir bajaj marka yazısı.Gençlerin "abi boxer nasıl motor ya?" demesinden vede izahından bıkıp üşendiğim vede aldığımdan beri garipsediğim bu duruma böyle bir çare bulduk yakıştıda he ! Bana göre .Yan çantalardaki bajaj çıkartmasıda ayrı bir hava verdi.Bu sözlerim Ekrem Bey size tavsiye yani. Ayrıca yazıyı yazan vede dizayn eden motorcu Arkadaşım M.Engin ÖZEN'ede teşekkürler.Ayrıca motorumun adı Raj Kapoor.

Çanta güzel olmuş nerden aldiniz ? ALLAH kaza bela vermesin
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
[url=http://hizliresim.com/E5YQNA][url]http://i.hizliresim.com/E5YQNA.jpg[/url][/URL]
Genel piyasa üretim alışkanlıklarında marka depo üzerinde büyük veya dikkat çekecek tarzda model ise yan kapaklarda yazar. Bizimkinde ise tam tersi depo üzerinde kocaman bir BOXER model yazısı ta altta minicik bir bajaj marka yazısı.Gençlerin "abi boxer nasıl motor ya?" demesinden vede izahından bıkıp üşendiğim vede aldığımdan beri garipsediğim bu duruma böyle bir çare bulduk yakıştıda he ! Bana göre .Yan çantalardaki bajaj çıkartmasıda ayrı bir hava verdi.Bu sözlerim Ekrem Bey size tavsiye yani. Ayrıca yazıyı yazan vede dizayn eden motorcu Arkadaşım M.Engin ÖZEN'ede teşekkürler.Ayrıca motorumun adı Raj Kapoor.
Benim motorumun adı da Ray Malifalitiko :) bi isim verilecekse garip bişey olsun.
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
272
Allah (c.c.) cümlemize kaza bela vermesin...Çantayı hepsiburada dan 107 tl ye sipariş etmiştim. Çokta kullanışlı. Adına gelince madem motor Hintli onlardan da bir aktris ismi olsun dedim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:24 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/members/121400-albums3688-picture13549.jpg
Mesut77 Asker stilide güzel olmuş.
 
Katılım
7 Kas 2014
Mesajlar
21
Scrambler disk fren

8Db487.jpg
[/url][/IMG]

Türkiye'nin ilk disk frenli boxerı :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:00 ----------

a2DOz2.jpg
[/url][/IMG]

VvLqNP.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:11 ----------

W1ZMvL.jpg
[/url][/IMG]

YrlXm6.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:18 ----------

Z7VGg3.jpg
[/url][/IMG]

Arkadaşlar boxer hakkında bilgi almak için yada bana ulaşmak için ,facebook'tan sait uslu adlı hesaptan ulaşabilirsiniz , yada burdan özel mesa atın telefonumu yazarım , projemde baya yol kat ettim , burda paylaşmıyordum motoru , ama boxer kullanıcıları çok fazla imiş burada , paylaşmak istedim .satın almak isteyen olursada ulaşabilir, başka bir boxer projesine geçmek istiyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:26 ----------

jV2l1G.jpg
[/url][/IMG]

W1ZJ02.jpg
[/url][/IMG]
 
Son düzenleme:

Ygz

Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
320
Hocam çok güzel olmuş harbiden sanki gidonu değiştirseniz daha iyi birde bizim gidon kaç mm acaba
Scrambler için crf250 gidonu güzel durur gibime geliyor
 
Katılım
7 Kas 2014
Mesajlar
21
Ankarada depoyu fulleyip tapagaz, hiç gaz kesmeden Eskişehir'e gitseniz de sorun çıkarmaz mı mesela çok merak ediyorum.
Benim gördüğüm Boxer'lar hep sağdan tın tın sürülüyor :)

05 haziran 2015 te bu yorumu yapmışsın , şimdi okudum , yazdığın bütün yorumlar cahilce . sen hiç boxer görmemişsin binmemişsin sürmemişsin . ben 48 saat içinde 23 saat tapagaz yol gittim ? istanbul antalya antalya istanbul , hiç te bir sorun çıkmadı . 4 vites olumsuz demişsin ben hiç bir yokuşta 3 e düşmedim . senin mondiallara benzemez bu :) hala kafanda soru işareti varsa benim boxerımı sana test ettirebilirim . hem ben kampanayı söküp disk taktım yokuş aşağı 30 la giderken düşmezsinde :D öyle demişsin kampana ile yokuş aşağı duramazsın 30 la giderken bile düşersin diye ondan dedim .

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:18 ----------

Hocam çok güzel olmuş harbiden sanki gidonu değiştirseniz daha iyi birde bizim gidon kaç mm acaba
Scrambler için crf250 gidonu güzel durur gibime geliyor

eyvallah hocam , gidon değişecek , yurtdışından gelecek bekliyorum :) crf 250 gidonu çok geniş bir gidon yaklaşık 1 metre benim motorda hoş olmaz bel ağrıtır bir arkadaşım denemişti aralardan geçemiyordu boxerla :) birde benim boxer diğerlerine göre 5 cm yüksek sele lastik ve ön amartisörden dolayı o kadar alçak gidon can sıkar :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
05 haziran 2015 te bu yorumu yapmışsın , şimdi okudum , yazdığın bütün yorumlar cahilce . sen hiç boxer görmemişsin binmemişsin sürmemişsin . ben 48 saat içinde 23 saat tapagaz yol gittim ? istanbul antalya antalya istanbul , hiç te bir sorun çıkmadı . 4 vites olumsuz demişsin ben hiç bir yokuşta 3 e düşmedim . senin mondiallara benzemez bu :) hala kafanda soru işareti varsa benim boxerımı sana test ettirebilirim . hem ben kampanayı söküp disk taktım yokuş aşağı 30 la giderken düşmezsinde :D öyle demişsin kampana ile yokuş aşağı duramazsın 30 la giderken bile düşersin diye ondan dedim .
Mondial'e benzemez derken neyi benzemiyo mesela ? Şu çok açık ki bu motorun gidişi hiç de 150'lik motor gibi değil öyle, videolardan falan ivmelenmenin düşüklüğü çok belli oluyo. Beğenmediğin mondial'in 150'likleri ile boxerin videolarını ardarda izlesen mondial'e 200'lük motor dersin.
 
Katılım
21 Ocak 2015
Mesajlar
32
bu videoda sen hiç hızlanmaya falan çalışmamışsınki normal devirli bir şekilde gezer gibi kullanmışsın...sonrada çin malı daha hızlı diyorsun seni drag yarışa davet ediyorum :) boxera karşı istediğin 150 lik motor... ( iki zamanlılar hariç)
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
bu videoda sen hiç hızlanmaya falan çalışmamışsınki normal devirli bir şekilde gezer gibi kullanmışsın...sonrada çin malı daha hızlı diyorsun seni drag yarışa davet ediyorum :) boxera karşı istediğin 150 lik motor... ( iki zamanlılar hariç)

Hocam aman dikkat. Mengu16 isimli arkadaşta orjinali 150'lik olan bi motor var sanırım ama onu 210'luk yapmış. Dikkat et onunla gelmesin :)
 
Katılım
7 Kas 2014
Mesajlar
21

bu benim kendi motorum . ben kullanıyorum . istediğin modifiyesiz mondiali getir . 38 dişli var arkada . bak güzel kardeşim , kullanmadığın bir motosiklete çamur atma gel kullan benimkini ondan sonra yorumunu yap , bende mondial 250 mct vardı japon karburatör takmıştık , yinede benim boxera yetişemiyor .
 
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
1,206
Boxer'ı tercih ederken sait arkadaşın videosu çok etkili olmuştu. Baktım sıkılıyorum ben de böyle kendime özgü bir şeyler yaparım deyip aldım.

şu ana kadar pişman etmedi. Ne istediğini bilen adam için gayet güçlü, torklu ve kısmen seri bir alet. Elimdeki telefondan bile daha ucuz yahu, daha ne istiyorsunuz?
 
Katılım
21 Ocak 2015
Mesajlar
32
Hocam aman dikkat. Mengu16 isimli arkadaşta orjinali 150'lik olan bi motor var sanırım ama onu 210'luk yapmış. Dikkat et onunla gelmesin :)

sıkıntı yok bendede kopmle 200 cc cg var her türlü :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:26 ----------

bu gidonda titreme çok var daha önce kum kurşun silikon dolduranlar olmuştu yapılan işlemlerin yararı oldumu arkadaşlar bende uygulamayı düşünüyorum
 
Katılım
7 Kas 2014
Mesajlar
21
sıkıntı yok bendede kopmle 200 cc cg var her türlü :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:26 ----------

bu gidonda titreme çok var daha önce kum kurşun silikon dolduranlar olmuştu yapılan işlemlerin yararı oldumu arkadaşlar bende uygulamayı düşünüyorum

gidonu sök , kumu tıka basa koy içine , nalburdan da silikon al uçları doldur kum çıkamasın benim gaz koluma dolmuştu aylar sonra :) titreşimin çok azaldığını göreceksin :)
 
Katılım
18 Kas 2015
Mesajlar
68
Selam arkadaşlar arka dişli 40 mı yoksa 38 mi olmalı ? Elbette kişisel bir tercih fakat çekişi düşürmesi ile örnekleme yapabilecek varmıdır. 104 kg olduğumdan endişelendim;)
 
Katılım
13 Ağu 2014
Mesajlar
62
Selam arkadaşlar arka dişli 40 mı yoksa 38 mi olmalı ? Elbette kişisel bir tercih fakat çekişi düşürmesi ile örnekleme yapabilecek varmıdır. 104 kg olduğumdan endişelendim;)

15T 37T 2.47 -13.5% +13.5%

15T 38T 2.53 -10.5% +10.5%

15T 39T 2.60 -7.7% +7.7%

15T 40T 2.67 -5.0% +5.0%

15T 41T 2.73 -2.4% +2.4%

38 tavsiye ederim, artçı ile binmeme rağmen problem yaşamadım. Hatta gözümle görmeseydim dişlinin değiştiğine inanmazdım desem yeridir. Gerçi benimki lastiklerle birlikte değiştirildi belki lastiklerinde etkisi olmuştur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst