Olumsuz yorumlara aldanma kardeşim. Bende satın alma öncesinde yorumları okurken bahsi geçen durumlardan endişe duydum. Şuan 800 Km'de motosikletim. Aldığımda iyi şarj yapıldığı için tek marşta çalışıyor. İlk çalıştırmada mutlaka jikle kullanıyorum. Far ayarını söylememe rağmen yapmamışlardı fakat bu bir sorun değil kendinizde ayarlayabilirsiniz. Titreşim konusuna gelince ben 10 yıldır scooter kullanımından sonra ilk vitesli motosikletime bu modelle merhaba dedim ve rahatsızlık boyutunda bir vibrasyon yok. Orjinal lastiklerle bile frenlemeyi başarılı buluyorum. Amaca yönelik alınabilecek bir motosiklet.
