- Katılım
- 14 Haz 2013
- Mesajlar
- 295
Bende frenlerin zayıf olduğunu düşünüyorum. Kitlenmiyor doğru ama duramıyorda. Disk freni kitlemeden kullanabiliyorsanız kampanadan daha iyidir. Daha kısa mesafede durdurabilir. Ama babam gibi tehlike anında heyecan yapıp freni kitlerseniz yere yapışırsınız.(Babam bunu en az 10 defa yaşadı ben hiç yaşamadım.)Bu durumda kampana sizin için daha iyi olabilir.
Bence kampana fren kullanılmasının sebebi daha güvenli olduğundan değil maliyeti olabildiğince düşürmek için. Gayet makul sonuçta maliyetten kaçınmayıp her şeyin iyisinden koysalar fiyatı çok artardı. O zamanda millet bunu alacağıma az daha koyar cbf 150 alırım derdi. Üretici burada bir tercih yapmış.
Şu an cbf150'nin fiyatı boxer'ın neredeyse 2 katı. Bir zahmet daha iyi olsun frenleri.
Bence kampana fren kullanılmasının sebebi daha güvenli olduğundan değil maliyeti olabildiğince düşürmek için. Gayet makul sonuçta maliyetten kaçınmayıp her şeyin iyisinden koysalar fiyatı çok artardı. O zamanda millet bunu alacağıma az daha koyar cbf 150 alırım derdi. Üretici burada bir tercih yapmış.
Şu an cbf150'nin fiyatı boxer'ın neredeyse 2 katı. Bir zahmet daha iyi olsun frenleri.