Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Ağu 2011
Mesajlar
227
Valla benim ustam da yılların ustası, subap ayarı vs çok kolay bir şekilde yapar herşeyinden anlar motorun. Sizin söylediğiniz drift vs motorlardan daha çok beğeniyor boxer ı. En beğendiği yanları da amortisör, tork, elektrik tesisatı, kabloları vs çin mallarından daha iyi olması.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
bende zaten cbf yada ybr ile kıyaslamadım 3 binlira aralığındaki modellerden örnek verdim inanki bir çok çinli 3 bin tl lik hintliden kötü değil kalite olarak aramızdaki fark benim hepsini test etmiş olmam. motor konusunda tebrübli arkadaşlar deneyip test ederse zaten aralarındaki farkı hemen anlarlar. bence pişman olmamak adına başka modellerde test edin mondial kuba ve kanuni nin modellerini şimdi tutupta tebrübesiz halinle boxer alırsan ilerde tecrübe sahibi bieisi olduğunda sana kalacak olan tek şey pişmanlık üzgünüm ama gerçek bu. boxer bana toros taksiyi anımsatıyor her şeyiyle keşke iyi olsaydı zaten bende alacaktım

Görüşlerinize saygı duymakla beraber,
Şu ana kadar kullandığım motorların hiç birisi şöyle mükemmel böyle süper ötesi diye övgü dolu sözlerle marka fanatikliği yapmadım.
150 cc ile 1000 cc arasında Chopper Naked Enduro Racing her türlü motora Allah'a şükür eski de olsa ikinci el de olsa sahip olup kullandım.
Ve şu ana kadar hiç bir motosiklet modelinin kullanıcı sayfasına girip, bu motor şöyle kötü böyle adi diye yorum da yazmadım. Yazanları da anlamıyorum. Bir motora birileri çok iyi, süper vb. yakıştırmalar yapıyorsa benim gözümde kullanıcı değil marka fanatiğidir. Ve bir motora birileri çok kötü, berbat yorumları yapıyorsa başka bir markanın fanatiği ama aynı zamanda diğer markaların düşmanıdır.

Bir motorun sadece çok kaliteli olması almak için yeterli bir kriter değildir, insanın içine sinmeli, gördüğü zaman şekli şemali hoşuna gitmeli.
Belki de sizin bahsettiğiniz markanın bilmem ne modeli daha iyidir, ama tipi benim hoşuma gitmedi? Yada Boxer'in tipi hoşuma gitmedi ama diğer markalara göre daha kaliteli? Eee ne yapmak lazım bu durumda?
Tamam tipini şeklini şemalini geçelim. Servis denilen, garanti denilen bir olgu daha var. Belki sizin bahsettiğiniz marka çok çok süper ultra hiper bir motosiklet üretiyor, ama ben servisine güvenmiyorsam ?
Kısacası, insanlar sizin yada benzer kullanıcıların yazdıklarını artık pek kafasına takmıyor, hatta umursamıyor, fikirleri sayenizde değişmiyor.
Belki gerçekten yardımcı olmak için çalışıyorsunuz ama, itici oluyorsunuz farkında değilsiniz.
Ben de sizin kullandığınız motosiklet hakkında berbat, beş para etmez diye forumda gezinsem, beni ne kadar severdiniz?
 
Katılım
18 Kas 2015
Mesajlar
68
Selamlar boxer kullanıcıları, discovery modelini düşünürken boxer alacağım sanırım. Boyum 1.90 olduğu için endişeleniyorum, çok küçük kalırmı endişesi var. Bilgisi olan varsa cevaplayabilir mi ?
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
293
Hicte kucuk kalmaz motor cokta alcak degil cok heybetli olmasada sana kucuk kalmaz. Ama Yinede bayide dener icine sinerse alirsin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:32 ----------

Neye gore kiyas yapiyorsun anlamadim. Benim boxer 8. Moturum ve gayette hos ve beklentimi karsilayan bir motor. Mobylet. Mondial MC. Drift. Cbf 150. Sym 125. Son olarakta boxer. Su an 4000 kmde ve 500 kmde yag ve filtre degisimi disinda bisey yapmadim cok sukur.Bence boxer saglam ve parasini hakeden bir motor. Camur atmaya gerek yok.
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
293
Motorla ilgili neye gore kiyas yapiyorsunuz anlamadim. Benim boxer 10. Moturum gayette hos ve beklentimi karsilayan bir motor. Mobylette 1 sayarsak tabi... Mondial MC. MR Vulture. Mondial 150 UT(2 taneydiki bir tanesi ilk vitesli motorumdur. Yerinden kaldirmak icin 1 saatten fazla ugrasmistim. Saolsun satan arkadas boyle vites degistiriceksin deyip gitmisti.)(ikincisinide kayisdagi ormaninda hoplar ziplarim diye almistim. Ciktigim tepeden yuvarlanarak inince sattim) Mondial Drift. Cbf 150. Sym 125. Mondial xtrem Max. Zonghsen gy 200. Son olarakta boxer. Su an 4000 kmde ve 500 kmde yag ve filtre degisimi disinda bisey yapmadim cok sukur.Bence boxer saglam ve parasini hakeden bir motor. Camur atmaya gerek yok. (Bu arada bende amma cok motor degistirmisim ya sayinca farkettim 😛 )
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
407
İstanbuldan 38 dişli kullanıpta son lodos ta rüzgarla boğuşarak yol yapan boxer kullanıcıları tecrübelerini çekişle ilgili olsun, sürüşle ilgili olsun, yazabilirmisiniz? 42 orjinal dişlilerlede kullananlar da yazsın lütfen,geçen perşembe 38 dişli taktırdım,son hız ve 1. vites 2.vites araları uzadı ama şiddetli rüzgarda motoru çok savuruyor,gazı açsam hızlanıyor kıssam oda olmuyor gücün azlığını hissediyorum,42 dişli ile son hız nazlı idi ama ilk hızlanma kalkış 4 .viteste bile torku hissediyordun,,,ne yapsam geri 42 dişliye dönsem diyorum,veya 42 dişlide bu rüzgarda çok farketmezmi dersiniz?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
İstanbuldan 38 dişli kullanıpta son lodos ta rüzgarla boğuşarak yol yapan boxer kullanıcıları tecrübelerini çekişle ilgili olsun, sürüşle ilgili olsun, yazabilirmisiniz? 42 orjinal dişlilerlede kullananlar da yazsın lütfen,geçen perşembe 38 dişli taktırdım,son hız ve 1. vites 2.vites araları uzadı ama şiddetli rüzgarda motoru çok savuruyor,gazı açsam hızlanıyor kıssam oda olmuyor gücün azlığını hissediyorum,42 dişli ile son hız nazlı idi ama ilk hızlanma kalkış 4 .viteste bile torku hissediyordun,,,ne yapsam geri 42 dişliye dönsem diyorum,veya 42 dişlide bu rüzgarda çok farketmezmi dersiniz?
Rüzgarda 3. vitese takıp gazı kökle, orjinal dişlilere göre 3 buçuk viteste olursun işini görür.
 
Katılım
23 Kas 2015
Mesajlar
9
Merhaba.

Neredeyse tüm sayfaları okudum ve nihayet bugün ben de bir boxer aldım.

Hafta içi plaka ruhsat işlerini halledip hafta sonuna doğru teslim almayı planlıyorum. Devir saati olmadığı için rodaj işi biraz sıkıntılı zannedersem. nasıl yapmamı önerirsiniz? Püf noktaları vs. var mıdır?
 
Katılım
13 Ağu 2014
Mesajlar
62
İstanbuldan 38 dişli kullanıpta son lodos ta rüzgarla boğuşarak yol yapan boxer kullanıcıları tecrübelerini çekişle ilgili olsun, sürüşle ilgili olsun, yazabilirmisiniz? 42 orjinal dişlilerlede kullananlar da yazsın lütfen,geçen perşembe 38 dişli taktırdım,son hız ve 1. vites 2.vites araları uzadı ama şiddetli rüzgarda motoru çok savuruyor,gazı açsam hızlanıyor kıssam oda olmuyor gücün azlığını hissediyorum,42 dişli ile son hız nazlı idi ama ilk hızlanma kalkış 4 .viteste bile torku hissediyordun,,,ne yapsam geri 42 dişliye dönsem diyorum,veya 42 dişlide bu rüzgarda çok farketmezmi dersiniz?

Front Rear Ratio Torque Speed
14T 36T 2.57 -16.7% +16.7%
14T 37T 2.64 -13.5% +13.5%
14T 38T 2.71 -10.5% +10.5%
14T 39T 2.79 -7.7% +7.7%
14T 40T 2.86 -5.0% +5.0%
14T 41T 2.93 -2.4% +2.4%
14T 42T 3.00
14T 43T 3.07 +2.3% -2.3%
14T 44T 3.14 +4.5% -4.5%


Değişim sadece %10,5. Devir bakımından göz ardı edilemez fakat güç bakımından dediğiniz kadar bariz bir fark hissettireceğini sanmıyorum. Ben orijinal dişli kullanıyorum fakat genelde tek kullandığımdan 38 dişli ile değiştirmeyi düşünüyorum. Geçen gün Bayrampaşa - Mecidiyeköy arası git-gel yaptım. Haliç çıkışında her iki yön içinde 80Km hızı koruyabildi. 38 ile de yapabileceği kanaatindeyim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:56 ----------

Hayırlı olsun. Kazasız belasız sorunsuz sürmeniz temennisiyle...
 
Katılım
18 Kas 2015
Mesajlar
68
Selamlar, Ön lastikte 120/90 17- arka lastikte 130/80 17 ölçülerine uygun lastik kullanan var fakat nereden aldıklarına dair bilgiyi özel mesaj ile atabilirler mi ?
 

Ygz

Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
320
Selamlar, Ön lastikte 120/90 17- arka lastikte 130/80 17 ölçülerine uygun lastik kullanan var fakat nereden aldıklarına dair bilgiyi özel mesaj ile atabilirler mi ?

Sava mc24dü galiba sava olduğu kesin ama bakın yinede sitesine
Ön 100 arka 130 olanlar mc32
 
Katılım
12 Şub 2014
Mesajlar
121
Selamlar, Ön lastikte 120/90 17- arka lastikte 130/80 17 ölçülerine uygun lastik kullanan var fakat nereden aldıklarına dair bilgiyi özel mesaj ile atabilirler mi ?

sava MC-24 ön 120/90 , arka 130/80 kullanıyorum geçmiş sayfalarda fotoyu koymuştum , lastikleri savanın kendi sitesinden iletişe geçip aldım
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
Biri proje mi dedi :king: İlk cafe racer projem,normalde adım adım anlatıp fotolayarak foruma yazıyordum ama grubumuz sağolsun biraz ölü olduğu için pek ses soluk yoktu,o yüzden bende yapım aşamasını anlatmayı bıraktım.Face grubu daha canlı valla

p8Yzno.jpg
 

Ygz

Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
320
Biri proje mi dedi :king: İlk cafe racer projem,normalde adım adım anlatıp fotolayarak foruma yazıyordum ama grubumuz sağolsun biraz ölü olduğu için pek ses soluk yoktu,o yüzden bende yapım aşamasını anlatmayı bıraktım.Face grubu daha canlı valla

http://i.hizliresim.com/p8Yzno.jpg

Güzel olmuş beğendim
Ne kadar maliyeti oldu acaba
Birde şu m gidonla çok mu rahatsız edici
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
Maliyet 450 tl civarı oldu. M gidonda sıkıntı yok,ama ben arka süspansiyonları değiştirdim,biraz daha kısa süspansiyonlar taktım.Arka alçalınca daha rahat oldu,normal haliyle baya rahatsız ediciydi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst