Motorun nasıl bu hâle geldiğine dair yazılar ortadan kaldırıldı aslında. Gerilere baktığında göreceği bişey yok![]()
Niye silmislerki garip bir durum...


Depo kılıfı varsa nasıl sıfır gibi çiziksiz olur ki motor. Kılıflar zımpara yapıyor depoya.Arkadaşlar motorum satılık. Tam projelik tertemiz motor hani derler ya sıfırdan tek farkı kmsi işte o cinsten.
İLK SAHİBİNDEN SATILIK MOTOSİKLET.
BAJAJ BOXER 150 cc.
Bakımları tam kaza,düşme ve değişen parça yok.
2014 eylül trafiğe çıkışlı.
1 sene daha garantili ve servis bakımlı.
Komple orjinal ÇİZİKSİZ,KIRIKSIZ ve 9600 kmde.
Depo kılıfı da benden hediye.
FİYAT: 2750
FORUM ÜZERİNDEN ULAŞABİLİRSİNİZ. YER:KOCAELİ.
[url]http://i.hizliresim.com/8Qj2GW.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/Agj5Zr.jpg[/url]
Depo kılıfı varsa nasıl sıfır gibi çiziksiz olur ki motor. Kılıflar zımpara yapıyor depoya.
Depo kılıfı diyince aklına ne geliyor bilmiyorum fakat zımpara yapması için mantıken bir şeyin bir şeye sürtünüyor olması gerek. Depo kılıfı sürtünmüyor hatta o kadar gerginki deponun şeklini almış durumda.
Zaten orda çiziksiz dememin sebebi boya koruma ve cilasının sık sık yapılması.
kuralkan firmasına helal olsun böyle bir motoru sadece reklam sayesinde bu kadar satabilmeside büyük başarı kutlamak lazım yetkililerini.boxerden çok üstün motorların çok daha az satılmasının tek sebebi reklam ve tantımda zayıf kalınması kuralkan bu konuda başarılı....boxer kullanıcıları ilerde deneyimleri arttıkça ve farklı modlleri deneme fırsatı buldukça bunu çok daha iyi anlıcaklar
Motosikletin titreşimi ile depo üzerindeki kılıf sürtünerek çiziyor. Hiç esneme payı yoksa ve araya toz, kir girmezse pek zararı olmaz tabi.Depo kılıfı diyince aklına ne geliyor bilmiyorum fakat zımpara yapması için mantıken bir şeyin bir şeye sürtünüyor olması gerek. Depo kılıfı sürtünmüyor hatta o kadar gerginki deponun şeklini almış durumda.
Zaten orda çiziksiz dememin sebebi boya koruma ve cilasının sık sık yapılması.
kuralkan firmasına helal olsun böyle bir motoru sadece reklam sayesinde bu kadar satabilmeside büyük başarı kutlamak lazım yetkililerini.boxerden çok üstün motorların çok daha az satılmasının tek sebebi reklam ve tantımda zayıf kalınması kuralkan bu konuda başarılı....boxer kullanıcıları ilerde deneyimleri arttıkça ve farklı modlleri deneme fırsatı buldukça bunu çok daha iyi anlıcaklar