Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 May 2014
Mesajlar
293
Ilk bakimi 500 km.de yaptirmistim. 5000 km ye kadar beklemeyi dusunmuyorum. Su aralar yag degisimine ihtiyac var sanirim vitesler bayagi bir sertlesti. Ama servise gidip o kadar parada vermek istemiyorum. Yagi kendim degistiricem 5000 km bakiminida servise gotururum. Bu sebeple yag tavsiyesine ihtiyacim var sizce kac numara yag koymaliyim tavsiye verirmisiniz.
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
Bizim motorlara devir saati takılabilir mi acaba,deneyen oldu mu ? sağ göstergeye neden koskoca tek benzin göstergesi konurki...Kaçıncı viteste olduğumu anlayamıyorum
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bizim motorlara devir saati takılabilir mi acaba,deneyen oldu mu ? sağ göstergeye neden koskoca tek benzin göstergesi konurki...Kaçıncı viteste olduğumu anlayamıyorum
Gerek yok böyle şeylere, motorun sesinden anlaşılır kaç devirde kaçıncı viteste olduğu. Zaten motora yeni başlayanların kafasını karıştırıyomuş devir göstergesi, vites göstergesi gibi şeyler. Yola bakmak yerine devir göstergesine, vites göstergesine bakıyorlarmış sürekli.
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
97
Selam arkadaşlar,
Benim aklıma takılan bir soru var. Motor satışı trafikten düşürüldükten sonra yapılsa, daha doğrusu motor trafikten düşürülüp başka birine satılsa ilerde trafiksiz alanda olabilecek herhangi olası kazalara karşı satıcının kanunen hükümlülüğü bulunur mu? Alıcı fazladan hem satış hem trafikten düşürme masrafı olmasını istemiyor?
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
63
Arkadaşlar selamlar bu boxer ı bayadır takip ediyorum fiyatı çok cazip cbf duşunuyordum fakat çok guzel caferacer projeleri gorunce iştahım kabardı fakat kullanan arkadaşlara sorularım olacak genel olarak motorun izlenimi nasıl bn yakından incelediğimde malzeme kalitesini pek iyi bulmadım bn daha sık artçılı kullanacağım için artçı konforu nasıl titreme var mı arka peglerde ayrıca devir saati olmaması pek problem değil zaten makine 4 vites pek karıştırlmaz gbi geldi bana bnm yaşadığım yer yokuşu bol yollar pek iyi değil o yuzden boxer ilaç gbi gelecek diye duşunuyorum kullanan arkadaşlardan bilgi bekliyorum
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
293
Yokusu bol ve bozuk yollar icin harika bir secim olur ki 4 vites oldugu icin baya kuvvetli bir motor. 70 km sonrasi titresim basliyo. malzeme kalitesi bence fiyatina gore gayet iyi. Hiz motoru kesinlikle degil bunlari bilerek alinki sonra pisman olmayin.
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
63
Hız yapan biri değilim genelde sakin kullanıyorum ama caferacer hastalığım var cbf duşuncemden vazgeçer gibiyim çoğu zaman ş.içi kullanıyorum biraz da ufak tefek heryere girip çıkan bişi olsun istiyorum cbd malum 150kg baya da uzun boxer biraz daha derli toplu hele biraz oynamayla gayet tarz bi makine olacağını duşunuyorum guzel bi depo kılıfı stickerları sokup jantları ve zincir korumayı da siyaha boyayıp bi de boğumlu sele ile işi bitiririm diye duşundum ki test videolarında asla sorun çıkarmaz yolda kalmaz diye yorumlar var şu an askerdeyim inş iki uç ay içinde bi tane edincem diye duşunuyorum.
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
Boxer candır,yemişim cbf'sini...Ha cbf kötü mü ? Değil tabiki,ama Boxer ile arasında 2 kat fiyat farkı olması bence kabul edilemez. Honda fiyat politikasıyla Türk insanlarını aptal yerine koyuyor.
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Boxer candır,yemişim cbf'sini...Ha cbf kötü mü ? Değil tabiki,ama Boxer ile arasında 2 kat fiyat farkı olması bence kabul edilemez. Honda fiyat politikasıyla Türk insanlarını aptal yerine koyuyor.

Vallahi 5 bine 150f alıp hayal kırıklığıyla sattıktan sonra cbf 6 bine iyiymiş dedim. Ben bajajın boxer ve pulsar dışındaki motorlarını almaya değer bulmuyorum.
 
Katılım
5 Eki 2015
Mesajlar
7
arkaaşlar bende motor alma arefesindeyim 2014 model 6000 kmde 4000tl'ye ybf 125 buldum,4800 civarı düşük km 2014-15 model cbf 150 alınabiir ve şu an 2015 model sıfır boxeri 3000tl'ye veriyorlar sizce mantıklı olanı nedir? Ne tavsiye edersiniz?
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
arkaaşlar bende motor alma arefesindeyim 2014 model 6000 kmde 4000tl'ye ybf 125 buldum,4800 civarı düşük km 2014-15 model cbf 150 alınabiir ve şu an 2015 model sıfır boxeri 3000tl'ye veriyorlar sizce mantıklı olanı nedir? Ne tavsiye edersiniz?

Şu anda kampanya var ve sıfır cbf 5300 lira. İkinci eldeki çakallara para kaptırmayın.
 
Katılım
30 Eyl 2015
Mesajlar
25
Şu an 14.000 km deyim sürekli 80 km yaparsanız motor dağıtıyo ama iyi yağsız bırakmayın motoru kalasnikof gibi yanlız alırken dikkat yedek parçası çok pahallı servis uçmuş yağ degişti hava filtresi değişti askı ayaklık 130 tl hesap servis acımıyor
 
Katılım
13 Ağu 2014
Mesajlar
62
Şu an 14.000 km deyim sürekli 80 km yaparsanız motor dağıtıyo ama iyi yağsız bırakmayın motoru kalasnikof gibi yanlız alırken dikkat yedek parçası çok pahallı servis uçmuş yağ degişti hava filtresi değişti askı ayaklık 130 tl hesap servis acımıyor

Motor dağıtıyor derken nasıl bir sorun yaşadığınızı anlatabilir misiniz?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:18 ----------

Üye adınızı geç gördüm, lütfen sorumu sorulmamış sayın.

Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Boxer boxer olalı böyle çile görmedi :) Samsunspor'lu abimize benim 210cc'lik Mondial'i versem onu da halleder bence.
2zf3ed0.jpg

34s0aog.jpg

se7edk.jpg

Bu motor bu hâle nasıl gelmiş ya ?
2rmy0ep.jpg

t7bszp.jpg

aymyqq.jpg
 
Katılım
27 Haz 2015
Mesajlar
17
Merhaba Emre_09 mesajınızı yeni gördüm özelden mesaj yollanmıyor bu yüzden buraya yazıyorum. Koltuğu İzmir kahramanlarda Mehmet ustaya yaptırdım sele konusunda yetkin bir usta .(levent motorun sokağında)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
2 gün ortada yoktum ortam baya şenlenmiş yahu :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:47 ----------

işçilik ücretini 70 tl aldıkları için 130 tl normal...ben bakımları servisinde yaptırmayı düşünmüyorum.garanti dışında kalırsada kalsın...
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
293
Birisi bana hangi yagi almam gerektigini soylesin cok sevaba gircek. piyasada 20w 50 yag yok ve servis dahi bu yagi kullanmiyo.
 
Katılım
8 Tem 2013
Mesajlar
83
Hemşerim bence malzemeni, parçanı internetten sen satın al, öyle götür değiştirt. Aslında yapabildiğini sen yap diğerlerinide motorcuya götürürsün. Ülkemizde motosiklet tamir kültürü bitiyor, ustalardan bazıları çok abartıyor, bazılarıda çok öldürüyor, ikisinin arasında zarar gören motor sürücüsü :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:02 ----------

Boxer boxer olalı böyle çile görmedi :) Samsunspor'lu abimize benim 210cc'lik Mondial'i versem onu da halleder bence.
http://i66.tinypic.com/2zf3ed0.jpg
http://i66.tinypic.com/34s0aog.jpg
http://i68.tinypic.com/se7edk.jpg
Bu motor bu hâle nasıl gelmiş ya ?
http://i66.tinypic.com/2rmy0ep.jpg
http://i65.tinypic.com/t7bszp.jpg
http://i66.tinypic.com/aymyqq.jpg


Boxer'lar bu kadar problemlimi arkadaşlar ya. Resmen motorun perti çıkmış. Oysa ben çok güvenmiştim bu motora, almak istediğim motorlardan biri buydu test videolarını izledim, çok güçlü görünüyordu videolarda. Hani alsan 20 sene rahat binersin gibi görünüyordu.
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
293
Cok asi... 3-4 sayfa oncesini okursan o motor sahibinin kim oldugunu ve nasil motorubu hale getirdigini anlayabilirsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst