Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Niye silmislerki garip bir durum...

Ağır hakaret ve küfür içerdiği için silindi. Hatta bununla yetinmeyip, mesajları silindi diye benim dedem ve dedemin dedesi ve onun dedesi dahil olmak üzere (7 ceddi dedikleri bu sanırım)tüm geçmişime küfür ettiği mesajları da silindi.
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
Şükür bitim aşamasına geldi ve toplandı makinamız :)



OB4kR5.jpg


QWOJW3.jpg



kafa grenajı,çamurluk,yan kapaklarda siyah yapıp depo yanlarınada güzel bir kaplamayla ilk cafe racer eserim bitecek :)
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Arkadaşlar motorum satılık. Tam projelik tertemiz motor hani derler ya sıfırdan tek farkı kmsi işte o cinsten.
İLK SAHİBİNDEN SATILIK MOTOSİKLET.
BAJAJ BOXER 150 cc.
Bakımları tam kaza,düşme ve değişen parça yok.
2014 eylül trafiğe çıkışlı.
1 sene daha garantili ve servis bakımlı.
Komple orjinal ÇİZİKSİZ,KIRIKSIZ ve 9600 kmde.
Depo kılıfı da benden hediye.
FİYAT: 2750
FORUM ÜZERİNDEN ULAŞABİLİRSİNİZ. YER:KOCAELİ.



 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
12
20 yıldır aktif Motor kullanan birisi olaraktan boxer gibi 5 kuruş etmez bir motorun bu kadar ilgi görmesi hayrete düşürdü beni ya bu boxer kullananlar başka makina görmemiş yada geneli motordan anlamıyor piyasada her konuda boxer den üstün 3500 te alınacak motorlar var bende yazılarına bakarak boxer i test ettim sonuç tam bir hayal kırıklığı oldu, kuralkanada helal olsun sadece reklam yaparak bu kötü motoru epeyce sattı
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Arkadaşlar motorum satılık. Tam projelik tertemiz motor hani derler ya sıfırdan tek farkı kmsi işte o cinsten.
İLK SAHİBİNDEN SATILIK MOTOSİKLET.
BAJAJ BOXER 150 cc.
Bakımları tam kaza,düşme ve değişen parça yok.
2014 eylül trafiğe çıkışlı.
1 sene daha garantili ve servis bakımlı.
Komple orjinal ÇİZİKSİZ,KIRIKSIZ ve 9600 kmde.
Depo kılıfı da benden hediye.
FİYAT: 2750
FORUM ÜZERİNDEN ULAŞABİLİRSİNİZ. YER:KOCAELİ.

[url]http://i.hizliresim.com/8Qj2GW.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/Agj5Zr.jpg[/url]
Depo kılıfı varsa nasıl sıfır gibi çiziksiz olur ki motor. Kılıflar zımpara yapıyor depoya.
 
Katılım
24 Ağu 2015
Mesajlar
12
Sayın Bayram Güneri, motorlarımıza beş kuruş etmez diyemezsiniz. Ben başka motor da görmedim, bilmem de anlamam da. Gerek de görmüyorum. Ne önemi var ki? Bakın siz 20 yıl motor kullanmışsınız, 20 yıldan fazla da Türkçe konuşmuşsunuzdur herhalde ama dilimizi hala öğrenememişsiniz.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Depo kılıfı varsa nasıl sıfır gibi çiziksiz olur ki motor. Kılıflar zımpara yapıyor depoya.

Depo kılıfı diyince aklına ne geliyor bilmiyorum fakat zımpara yapması için mantıken bir şeyin bir şeye sürtünüyor olması gerek. Depo kılıfı sürtünmüyor hatta o kadar gerginki deponun şeklini almış durumda.
Zaten orda çiziksiz dememin sebebi boya koruma ve cilasının sık sık yapılması.
 
Katılım
8 Tem 2013
Mesajlar
83
Depo kılıfı diyince aklına ne geliyor bilmiyorum fakat zımpara yapması için mantıken bir şeyin bir şeye sürtünüyor olması gerek. Depo kılıfı sürtünmüyor hatta o kadar gerginki deponun şeklini almış durumda.
Zaten orda çiziksiz dememin sebebi boya koruma ve cilasının sık sık yapılması.

dostum bi iletişim pmsi alabilir miyim, ilanını facebook sayfamda paylaşıcam, oraya ekleyeyim size ulaşmaları için
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
12
kuralkan firmasına helal olsun böyle bir motoru sadece reklam sayesinde bu kadar satabilmeside büyük başarı kutlamak lazım yetkililerini.boxerden çok üstün motorların çok daha az satılmasının tek sebebi reklam ve tantımda zayıf kalınması kuralkan bu konuda başarılı....boxer kullanıcıları ilerde deneyimleri arttıkça ve farklı modlleri deneme fırsatı buldukça bunu çok daha iyi anlıcaklar
 
Katılım
8 Tem 2013
Mesajlar
83
kuralkan firmasına helal olsun böyle bir motoru sadece reklam sayesinde bu kadar satabilmeside büyük başarı kutlamak lazım yetkililerini.boxerden çok üstün motorların çok daha az satılmasının tek sebebi reklam ve tantımda zayıf kalınması kuralkan bu konuda başarılı....boxer kullanıcıları ilerde deneyimleri arttıkça ve farklı modlleri deneme fırsatı buldukça bunu çok daha iyi anlıcaklar

Kanuni ve Mondial'den başka kimse reklam yapmıyor maalesef. Batmadan önce sanırım bide Asyamotor reklam yapıyordu, onlarda battı batacak gibi.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Depo kılıfı diyince aklına ne geliyor bilmiyorum fakat zımpara yapması için mantıken bir şeyin bir şeye sürtünüyor olması gerek. Depo kılıfı sürtünmüyor hatta o kadar gerginki deponun şeklini almış durumda.
Zaten orda çiziksiz dememin sebebi boya koruma ve cilasının sık sık yapılması.
Motosikletin titreşimi ile depo üzerindeki kılıf sürtünerek çiziyor. Hiç esneme payı yoksa ve araya toz, kir girmezse pek zararı olmaz tabi.
 
Katılım
4 Mar 2014
Mesajlar
475
kuralkan firmasına helal olsun böyle bir motoru sadece reklam sayesinde bu kadar satabilmeside büyük başarı kutlamak lazım yetkililerini.boxerden çok üstün motorların çok daha az satılmasının tek sebebi reklam ve tantımda zayıf kalınması kuralkan bu konuda başarılı....boxer kullanıcıları ilerde deneyimleri arttıkça ve farklı modlleri deneme fırsatı buldukça bunu çok daha iyi anlıcaklar

Örnek verseniz?
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
12
20 yıldır motor kullanırım bir çok ayarı yapabilecek derecede de motordan anlarım karbiratör sibob ayarı gibi boxer benimde ilgimi çekmişti yazılara bakınca test ettim ve hoşuma gitseydi eğer bende alacaktım ama sonuç tam bir hayal kırıklığı berbattı diğer kullandığım motorlara göre. örnek verecek olursakta bu fiyat aralıklarında üç aşagı beş yukarı bulunabilecek boxerdan çok üstün motorların bir kaçıda mondail difrit kuba platinum kuba xf 139 kuba strike bu uzar gider daha sayacak olursak boxer kullananlar saydıklarımdan birisini test etme imkanı bulursa eğer çok pişman olurlar zaten boxer aldıklarına motor almayı düşünen arkadaşlara özellikler önereceğim 3 bin 4 bin arası bütçesi olanlara kuba platinumdur parasının çok fazlasını hak eden bir motor bajajın 60 km hızla giderken titrediği kadar 110 la giderken titremiyor vede 110 km hızda sadece 8 bin devire geliyor ibre yüksek hızda bile o kadar rahatki test etme imkanı olanlar test etsin zaten anlarlar olayı
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Eki 2015
Mesajlar
7
şöyle bir kuba sayfalarına baktım bayramguneri arkadaş kubanın gönüllü tanıtım elçisi galiba heryerde boxere b.k atmışsınız neden örnekler:

quote bayramguneri
herkese selam 1 hafta oldu motoru alalı bundan önceki motorumda kuba cr1 di 1 yıl kullandım onuda şu kadarını söyleyeyim şu an piyasada bulunan hondanın 2 adet 125 cc motorundanda hem titresim hem serilik hemde surat açısından çok iyi 2 adet hondayıda test ettim, motor gönül alınacak parasını fazlaıyla hak eden bir motor bu bu motorun bilinmemesi ve milletin genelde cg titreşim makinalarına rabet göstermesi üzücü bir durum


Kesinlikle tavsiye ederim deneme imkaniniz varsa parasini fazlasiyla hak ettigini anlarsiniz zaten tip karizma guc serilik yerinde vitesler pamuk gibi ustelik titresim neredeyse hic yok piyasada reklam sayesinde cok satan mesela bajaj boxer gibi motirlara her konuda 10 ceker deneyen arkadaslar anlar zaten fark ederler her turlu iyi oldugunu

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:28 ----------

Devamı ;reklam kokan hareketler

Kuba cr1. kuba platinum. bajaj boxer. honda cbe .honda ace bunları test etmis birisi olaraktan platinum parasini cok faslasiyla hak ediyor ilk motor arayisindaki kişiler belki anlayamaz ama motor konusunda tecrubeli kisiler test etiginde bajaj boxer ve honda nin 125 cc lik motorlarına göre cok uyi olduğunu net olarak fark edeceklerdir test etmeden yorum yapmak motora haksizlik imkani olan denesin o zaman hak verirsiniz gecen yil bu motor honda aceden bile pahaliydi ama test edince bunu aldim ace alsaydim yada bajaj boxer bur kac yuz milyon cebimde kalacakti ona göre düşünün bu benim besinci ve en cok sevdigim motorum
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
12
hiç bir firmaya yakınlığım yada tam tersi gıcığım yok deneyenler denediğinde benim haklı olduğumu zaten görecekler şu anki motorum beşinci motorum motor seven birisi olaraktan test etmediğim motoruda almıyorum. vede bu sayede bir çok ürünü test ettim 20 yıllık tecrübem ne diyorsa onu söylüyorum vede lafımın arkasındayım. hangi marka olursa olsun parasını hak edecek ürün getirsin ve hizmete sunsun baş tacıdır ama ama tabiri sadece üçüncü dünya ülkelerinde rabet görmüş boxerin reklam sayesinde bu kadar tutmuş olması ondan çok daha iyi olan diğer modellere haksızlık bu arada saydığım modellerin içinde mondialde vardı kubacı olsam mondiali eklemem listeye. diğer modelleri test etmemiş kişilerin denemeden yorum yapmasıda ayrı bir haksızlık
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Eki 2015
Mesajlar
7
ben boxeri kullanmadım ancak alma arefesindeyim, bu motor dünya üzerinde 3 milyon adet satmış ve hâlâ satışta olan bir model. Hiçbir kullanıcı süper ötesi cbf ye bin basar vb gibi yorumlar yapmıyor. Bu motorla istanbuldan kalkıp gürcistan rusya ,ukrayna ve tekrar türkiyeye dönen arkadaşımız var. Görünen köy kılavuz istemez ; sağlam,basit ve dayanıklı bir motor. 3000 ₺ bütçe ile alabileceğiniz f/p olarak en iyi seçenek. Ancak siz körü körüne bu motoru kötülerseniz altında birşeyler ararım.Burayı okuyup alacak arkadaşları yanlış yönlendirmiş oluruz.Herkes biner kullanır tercihini yapar. O zaman bende dersem ;Kuba çin çon işi beş kuruş etmez gidin boxer alın diye kubayı getiren satan insanların hakkını yemiş olurum. vb vb ...
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
12
bende zaten cbf yada ybr ile kıyaslamadım 3 binlira aralığındaki modellerden örnek verdim inanki bir çok çinli 3 bin tl lik hintliden kötü değil kalite olarak aramızdaki fark benim hepsini test etmiş olmam. motor konusunda tebrübli arkadaşlar deneyip test ederse zaten aralarındaki farkı hemen anlarlar. bence pişman olmamak adına başka modellerde test edin mondial kuba ve kanuni nin modellerini şimdi tutupta tebrübesiz halinle boxer alırsan ilerde tecrübe sahibi bieisi olduğunda sana kalacak olan tek şey pişmanlık üzgünüm ama gerçek bu. boxer bana toros taksiyi anımsatıyor her şeyiyle keşke iyi olsaydı zaten bende alacaktım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst