Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
100
Herkese merhaba arkadaslar uzun bir aradan sonra tekrar aranızdayım boxer im ile yaklasık 4000km boyunca cok guzel zamanlar gecirdim ancak baaaazı sebeplerden dolayı satmak zorunda kaldım para lazımdı. Malum şimdi yine yaz geliyor ve biz apaçiler rahat duramayız şöyle pratik günlük kullanım için bir motor almayı düşünüyorum. 3000 lira limitim var. seçeneklerim şunlar;

1 - TVS Neo X3i - Bizzat inceledim hiç fena değil malzeme kalitesi vs..(titreşim yada gidişi ile ilgili bir bilgi bulamadım forumda)
2 - Tabi ki yine bir BOXER :) - Ancak boxer kullandığım ve bildiğim için yeni bir deneyim olması açısından TVS ye daha yakınım.

sizler ne dersiniz ?
 

Ygz

Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
320
Herkese merhaba arkadaslar uzun bir aradan sonra tekrar aranızdayım boxer im ile yaklasık 4000km boyunca cok guzel zamanlar gecirdim ancak baaaazı sebeplerden dolayı satmak zorunda kaldım para lazımdı. Malum şimdi yine yaz geliyor ve biz apaçiler rahat duramayız şöyle pratik günlük kullanım için bir motor almayı düşünüyorum. 3000 lira limitim var. seçeneklerim şunlar;

1 - TVS Neo X3i - Bizzat inceledim hiç fena değil malzeme kalitesi vs..(titreşim yada gidişi ile ilgili bir bilgi bulamadım forumda)
2 - Tabi ki yine bir BOXER :) - Ancak boxer kullandığım ve bildiğim için yeni bir deneyim olması açısından TVS ye daha yakınım.

sizler ne dersiniz ?

Hocam merhabalar
Bende yeni boxer kullanıcısıyım geçen ehliyet kursunun motorunu kullandım (seyhan 150) onda daha rahattım özellikle kalkışlarda falan anlamadım ama

Tvs konusunda da sikayetvarda falan şikayetler vardı bence ona da bakın sürekli bozulan bişeyse insanı bıktırır
 
Katılım
7 Ocak 2015
Mesajlar
80
Bence zincir korumayı boyamak yerine 20-25 liraya mat siyah renkli zincir koruma almak daha mantıklı. Sonuçta bunların hepsi aynı tip koruma. Eminim birebir uyar.

peki siyah yakışır mı. bir de bu zincir muhafazası aliminyum mu. başka birşey mi.
aliminyumsa sanayide bi abimizde aliminyum karartma atölyesinde güzel koyu gri bir karartma yaptırırım. karartma boya gibi değil, asitle aliminyum bir miktar tepkimeye girince aliminyum kararıyor. genelde ilaçlama makinaları pompaları bu yöntemle renklenir

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:00 ----------

<a href="http://m.yollayap.com/ba3b/1427070927414.pdf"><img src="http://m.yollayap.com/ba3b/1427070927414.gif" border="0" alt="Belge hosting: YollaYap.com"></a>


http://m.yollayap.com/ba3b/1427070927414.pdf





[img=http://m.yollayap.com/ba3b/1427070927414.gif]


4GP.TW/ba3b/1427070927414.pdf


1427070927414_doc.png

bu da karekodu



hem denemek için pdf dosyasını foruma yükledim ,olduysa. hem de boxer cbf farkını göst için

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:38 ----------

deneme başarılı.
1 başarısız. gerisi başarılı.(<a href ile başlayan)
2.yöntemi link olarak verirsen başarılı
3. yöntemi normal yazı olarak yazsan bile başarılı. pdf tam olarak indirilmeye hazır.
4. yöntemde link diyerek web formatında yollarsak pdfnin .gif formatındaki resmi gözükecek.
5. yöntem telefon bağlantıları için. fakat link olarak yüklemek gerekiyor
6.yöntemse karekod. karekod okuyucu cihazlar için mükemmel.

yöntemleri anlattığım gibi tekrar yüklüyorum. bakalım nasıl.


bu arada foruma pdf nasıl eklenirin cevabını buldum.
hizliresim.comdaki gibi, aynı onun mantığında 3 site buldum. bu sitelerden resim word excel pdf ppt gibi şeyler yükleniyor. sana adres veriyor. o adresi foruma anlattığım gibi atıyorsun.dökümanları forumda göstermeye yarıyor.mesela boxerın kullanım klavuzu yüklenebilir.


YvL0V6



Aynen böyle.

bu bulduğum 3 site aslında birbirinin türevi. fakat herbirinde 10 MBlık yükleme alanı oluşuyor. sistem ıp'den hangi dosyaları yüklediğini biliyor. üyeliğe gerek yok. her birinden 10 MB. 10MB*3=30MB alanınız oluyor. fakat siteye girişte sol taraftan neyi upload edeceğinizi seçiyorsunuz en başta. pdf mi jpg mi word mu bla bla bla

siteler şöyle:

http://www.yollayap.com/

http://www.uploadedit.com/

http://4gp.tw/ bu cepten kolay giriş için. bunu daha denemedim.ama galiba bunda 10 MB olayı yok.



şimdi gelelim denememizde anlattıklarımı uygulamaya

2.yöntem
http://m.yollayap.com/ba3b/1427070927414.pdf

3.yöntem


4. yöntem
[img=http://m.yollayap.com/ba3b/1427070927414.gif]

5. yöntem
4GP.TW/ba3b/1427070927414.pdf


bakalım şimdi nasıl oldu

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:00 ----------

1427070927414.gif


---------- Mesajlar birleştirildi - 03:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:11 ----------

bu( bi üstteki) 3. yöntem
tek başına kullanırsan tam forumluk



bu ise o web sitelerinde upload edildikten sonra gelen sayfa

YvL0V6


3. yöntem dediğim "forumlarda kullanım için link 1" dediği olay. bu tam uygun bence. forumda gezerken bi pdf dosyası olduğunu görüyorsun hiç olmazsa.

1. yöntem dediğim başarısız yöntem "HTML sayfa kodu için link" yazan
2. yöntem "belgenize adres satırından ulaşım linki şöyledir" dediği
4. yöntem "forumlarda kullanım için link 2" dediği
5. yöntem "kısa ve kolay alternatif adresi " dediği.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:19 ----------

pardon .ıdm'si olan için uygun 3. yöntem. şimdi ıdmyi sonlandırdım. öyle denedim. olmadı. tıkladığında sadece kapak fotoğrafını açıyor. bilmem sizde öyle mi

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:23 ----------

o zaman en uygunu 2. yöntem. bu son kararım :d

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:25 ----------

[URL=http://m.uploadedit.com/ba3b/142712324914.pdf][/URL]

BOXER 150 kullanım klavuzu
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
293
herkese selamlar arkadaslar. geçen hafta itibariyle honda cbf 150 motorumu satmıs bulunmaktayım. tabı motorsuzda duramam :) maddi sebeplerlede alabılecegım en uygun motorun boxer olacagını düşünüyorum. ( eldeki para 2500 tl )eğer satmak isteyen olursa görüşebiliriz.
 
Katılım
19 Ocak 2014
Mesajlar
49
Sponsor Firma
Katılım
9 May 2014
Mesajlar
28
Değerli Arkadaşlar,

28.03.2015 Cumartesi günü 13:00 ile 18:00 saatleri arasında hem yeni BAJAJ şubemizin açılışımıza hem de Bajaj Discover 150F modelimizi test etmek için Acıbadem Mah. Onur Sok. No:2/2(Acıbadem Carrefour Karşısı) Kadıköy'deki yeni yerimize davetlisiniz.

Görüşmek dileğiyle

BAY-MOTO OTOMOTİV TİC. LTD. ŞTİ.
02164287900
01264281333
05322165486


 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Havalar biraz kuru olsa da garajdan çıkartabilsek artık şu Boxerları.

@twona kardeş aluminyum gidonda titreşim azaldı mı?

Bu arada neden artçı peglerinde titreşim varken ön peglerde olmadığını anladım. Ön pegler daha kalın ve içinde 5 cm lik boşluk var. Artçıdakinde ise direkman demirin üzerine lastik sarılmış. Ön pegler arkaya uygulanabilirse titreşim büyük ölçüde azalır.

Elcikteki titreşim için ise Decathlonda çifti 13 liraya titreşim engelleyen süngerler var. Bisiklet için yapılmış olsa da esnek yapısı itibariyle uyar diye düşünüyorum Ben alıp deneyeceğim.

big_66d4ce72db1d42c593a18e60c8a189da.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
78
herkese selamlar arkadaslar. geçen hafta itibariyle honda cbf 150 motorumu satmıs bulunmaktayım. tabı motorsuzda duramam :) maddi sebeplerlede alabılecegım en uygun motorun boxer olacagını düşünüyorum. ( eldeki para 2500 tl )eğer satmak isteyen olursa görüşebiliriz.

Ben satmak istiyorum 3100 kilo metrede istanbul arnavutköyde satma sebebim arnavutköydeki evi sattım çerkezköyde ev aldım malum biraz açık var motoru satabilirsem ilaç gibi gelecek (535 2482394 tüm arkadaşlara selamlar
 
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
78
Fiyat olarak ne dusunuyorsunuz.

Sen 2500 tl var demişsin noter masrafı benden olsun geriye nekalırsa lastikler duplex yaptım sava mc 18 aküsünü 7 amper yuasa kuru bakımsız akü ile değiştirdim eski aküsünü ve eski şamriyellilastikleride veririm alırsan ha bide arka dişlisi 38 diş ile değiştirdim eski dişlisinide veririm hayırlı akşamlar bu arada herkese

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:54 ----------

Fiyat olarak ne dusunuyorsunuz.

Sen 2500 tl var demişsin noter masrafı benden olsun geriye nekalırsa lastikler duplex yaptım sava mc 18 aküsünü 7 amper yuasa kuru bakımsız akü ile değiştirdim eski aküsünü ve eski şamriyellilastikleride veririm alırsan ha bide arka dişlisi 38 diş ile değiştirdim eski dişlisinide veririm hayırlı akşamlar bu arada herkese
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
293
Tesekkurler. Sanirim yurdukoru abinin tavsiyesi dogrulsunda sifir alicam. Fiyat olarak 2. El cokda avantajli degil gibi.
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
293
Dusundugum fiyat 2500 du ama yurdukoru abiyle konusunca ona hak verdim. Zaten sifiri 2900 tl. 250 de plaka ruhsat olsa. 2015 model sifir almak daha mantikli geldi.
 
Katılım
5 Ağu 2011
Mesajlar
227
Havalar biraz kuru olsa da garajdan çıkartabilsek artık şu Boxerları.

@twona kardeş aluminyum gidonda titreşim azaldı mı?

Bu arada neden artçı peglerinde titreşim varken ön peglerde olmadığını anladım. Ön pegler daha kalın ve içinde 5 cm lik boşluk var. Artçıdakinde ise direkman demirin üzerine lastik sarılmış. Ön pegler arkaya uygulanabilirse titreşim büyük ölçüde azalır.

Elcikteki titreşim için ise Decathlonda çifti 13 liraya titreşim engelleyen süngerler var. Bisiklet için yapılmış olsa da esnek yapısı itibariyle uyar diye düşünüyorum Ben alıp deneyeceğim.

https://www.decathlon.com.tr/media/558/5586664/big_66d4ce72db1d42c593a18e60c8a189da.jpg

Bunu nasıl monte edeceksin?
 
Katılım
7 Ocak 2015
Mesajlar
80
Bugün mesleğim ve işim gereği Konya Tarım, Tarımsal Mekanizasyon ve Tarla Teknolojileri Fuarına gittim. Çok kalabalıktı. Zar zor yürüyebiliyordunuz.
Derken bi baktım ki ne göreyim. Ne zamandır fırsat bulup da gidemediğim Bajaj Konya Merkez Bayisi Gürler Motor stand açmış. Görmek nasip olmayan Boxer'ı gördüm. Ama siyah olanı getirmemişler. Discover 125 ile Pulsar 200 Ns de vardı. Fakat 150F'yi de getirmemişler. Onu da merak ediyordum. Artık test sürüşünde görürüm İnşallah.
Kalabalığa rağmen bir kaç fotoğraf çekebildim.


j4GJvr


kjyryq


BZ5XlV


pRp4yq


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:06 ----------

http://hizliresim.com/j4GJvr

http://hizliresim.com/kjyryq

http://hizliresim.com/BZ5XlV

http://hizliresim.com/pRp4yq

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:08 ----------

sistem foto paylaşmama izin vermedi. atıyorum fotoları, görünmüyor.
biri hayrına yüklesin :)..

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:31 ----------

j4GJvr.jpg


kjyryq.jpg


BZ5XlV.jpg


pRp4yq.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 01:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:46 ----------

telefonum baya iyiymiş bu arada. samsung s5570 mini :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:03 ----------

bir abimizin boxer'ı

siyah candır..

11081112_925828154104439_3037326767927812276_n.jpg



11094245_925828084104446_5748057406645257972_n.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 01:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:26 ----------

bir abimizin boxer'ı

siyah candır..

11081112_925828154104439_3037326767927812276_n.jpg



11094245_925828084104446_5748057406645257972_n.jpg


11291_10153812339229237_7434904412712681210_n.jpg
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
293
Herkese selamlar. Daha oncede bahsettigim gibi boxer almaya karar vermistim. Istanbulda yasayan biri olarak dun 5 tane bayii aradim. 2 tanesi 2850 tl 3 taneside 2900 tl fiyat verdi. Bu gayet normalde isin icine taksit olayi girince hersey degisiyor. 5 bayiden sadece tuzlada olan vade farki almadan taksit yaparim dedi(2850). Kagithane(2900) kadikoy(2900) ve bagcilardaki(2850) bayi ise 300 tl vade farki istedi. 500 tl nakit verirsen vade farki koymayiz dediler. Umraniyedeki bayi ise direk olarak nakitmi taksitlimi alacaksiniz dedi taksit deyince 3100 tl fiyat verdi vade farkimi aliyorsunuz dedim yok ya dedi zaten satis fiyatimiz bu dedi. Simde sormak istedigim su bayinin vade farki koymak gibi bir hakki varmi? Vade farki koymayan bayi para kazanmiyormu ki en az fiyati verende o?
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Şu anki fiyatı 1 sene önceki fiyatından bile 150 lira daha ucuz. Biz maalesef 1 yıl önce 3.030 lira nakit para sayarak aldık. Lastikleri, plakası, ruhsatı sigortası derken 4000 liraya malolmuştu. Türkiye'de satın alındıktan sonra fiyatı ciddi oranda düşen tek motosiklet bizimkisi oldu. Şu an satsam % 50 zarardayım. Uzun lafın kısası kısa çöpü çeken ben ve benim gibi 3030 liradan alanlar oldu maalesef...
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Merhaba;
Sizce bir daha ki sene boxer'ın beyaz rengi satışa sunulur mu ?

Şu anki fiyatı 1 sene önceki fiyatından bile 150 lira daha ucuz. Biz maalesef 1 yıl önce 3.030 lira nakit para sayarak aldık. Lastikleri, plakası, ruhsatı sigortası derken 4000 liraya malolmuştu. Türkiye'de satın alındıktan sonra fiyatı ciddi oranda düşen tek motosiklet bizimkisi oldu. Şu an satsam % 50 zarardayım. Uzun lafın kısası kısa çöpü çeken ben ve benim gibi 3030 liradan alanlar oldu maalesef...

Aynen öylle oldu abi valla. Mağduruz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst