Bence zincir korumayı boyamak yerine 20-25 liraya mat siyah renkli zincir koruma almak daha mantıklı. Sonuçta bunların hepsi aynı tip koruma. Eminim birebir uyar.
peki siyah yakışır mı. bir de bu zincir muhafazası aliminyum mu. başka birşey mi.
aliminyumsa sanayide bi abimizde aliminyum karartma atölyesinde güzel koyu gri bir karartma yaptırırım. karartma boya gibi değil, asitle aliminyum bir miktar tepkimeye girince aliminyum kararıyor. genelde ilaçlama makinaları pompaları bu yöntemle renklenir
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:00 ----------
<a href="http://m.yollayap.com/ba3b/1427070927414.pdf"><img src="http://m.yollayap.com/ba3b/1427070927414.gif" border="0" alt="Belge hosting: YollaYap.com"></a>
http://m.yollayap.com/ba3b/1427070927414.pdf
[img=http://m.yollayap.com/ba3b/1427070927414.gif]
4GP.TW/ba3b/1427070927414.pdf
bu da karekodu
hem denemek için pdf dosyasını foruma yükledim ,olduysa. hem de boxer cbf farkını göst için
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:38 ----------
deneme başarılı.
1 başarısız. gerisi başarılı.(<a href ile başlayan)
2.yöntemi link olarak verirsen başarılı
3. yöntemi normal yazı olarak yazsan bile başarılı. pdf tam olarak indirilmeye hazır.
4. yöntemde link diyerek web formatında yollarsak pdfnin .gif formatındaki resmi gözükecek.
5. yöntem telefon bağlantıları için. fakat link olarak yüklemek gerekiyor
6.yöntemse karekod. karekod okuyucu cihazlar için mükemmel.
yöntemleri anlattığım gibi tekrar yüklüyorum. bakalım nasıl.
bu arada foruma pdf nasıl eklenirin cevabını buldum.
hizliresim.comdaki gibi, aynı onun mantığında 3 site buldum. bu sitelerden resim word excel pdf ppt gibi şeyler yükleniyor. sana adres veriyor. o adresi foruma anlattığım gibi atıyorsun.dökümanları forumda göstermeye yarıyor.mesela boxerın kullanım klavuzu yüklenebilir.
Aynen böyle.
bu bulduğum 3 site aslında birbirinin türevi. fakat herbirinde 10 MBlık yükleme alanı oluşuyor. sistem ıp'den hangi dosyaları yüklediğini biliyor. üyeliğe gerek yok. her birinden 10 MB. 10MB*3=30MB alanınız oluyor. fakat siteye girişte sol taraftan neyi upload edeceğinizi seçiyorsunuz en başta. pdf mi jpg mi word mu bla bla bla
siteler şöyle:
http://www.yollayap.com/
http://www.uploadedit.com/
http://4gp.tw/ bu cepten kolay giriş için. bunu daha denemedim.ama galiba bunda 10 MB olayı yok.
şimdi gelelim denememizde anlattıklarımı uygulamaya
2.yöntem
http://m.yollayap.com/ba3b/1427070927414.pdf
3.yöntem
4. yöntem
[img=http://m.yollayap.com/ba3b/1427070927414.gif]
5. yöntem
4GP.TW/ba3b/1427070927414.pdf
bakalım şimdi nasıl oldu
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:00 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:11 ----------
bu( bi üstteki) 3. yöntem
tek başına kullanırsan tam forumluk
bu ise o web sitelerinde upload edildikten sonra gelen sayfa
3. yöntem dediğim "forumlarda kullanım için link 1" dediği olay. bu tam uygun bence. forumda gezerken bi pdf dosyası olduğunu görüyorsun hiç olmazsa.
1. yöntem dediğim başarısız yöntem "HTML sayfa kodu için link" yazan
2. yöntem "belgenize adres satırından ulaşım linki şöyledir" dediği
4. yöntem "forumlarda kullanım için link 2" dediği
5. yöntem "kısa ve kolay alternatif adresi " dediği.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:19 ----------
pardon .ıdm'si olan için uygun 3. yöntem. şimdi ıdmyi sonlandırdım. öyle denedim. olmadı. tıkladığında sadece kapak fotoğrafını açıyor. bilmem sizde öyle mi
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:23 ----------
o zaman en uygunu 2. yöntem. bu son kararım :d
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:25 ----------
[URL=http://m.uploadedit.com/ba3b/142712324914.pdf]
[/URL]
BOXER 150 kullanım klavuzu