- Katılım
- 7 Ocak 2015
- Mesajlar
- 80
Discover 100 modeli(94,38 cc) ile ilgili Ekrem Bey ile facebook üzerinden yazıştım. Euro standartları sebebiyle getiremiyoruz diyor. Ama motor Euro 3 benim bildiğim. İnşallah sorun giderilir ve Türkiye'ye gelir. Gelirse satış rekoru kırar. çinliler piyasadan silinir. Bence Hero o tipsiz 100lükleri getirmeden Bajaj , Discoveri getirtmeli. Gelirse çoğu genç bu motoru başlangıç motoru olarak alacaktır. Ben bile heves ediyorum. Tam şehiriçi motosiklet.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:57 ----------
Allah'ım şu Boxerdan bana da nasip eder inşallah.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:59 ----------
[/url][/IMG]
bu da dizel boxer, 423cc 13hp ,yağ banyolu hava filtreli .bu ara dizel endüstriyel motorlardan seri üretim motosiklet projesi için hesaplamalarla uğraşıyorum. motoru seçtim. en optimumu bu. yakıtı az yakıyor, ayçiçek yağıyla bile çalışıyor, ,150cc benzinli gücünde ve 250-650 cc arasında olsun dedim ki mtv'den düşük olsun. bunu seçtim subarunun da var.
en önemlisi şase idi.en yakışıklı uygun şase boxerın şasesinin biraz bi 100 cm uzunu. öylesine boxera copy paste yaptım. olay bu. vitesi cvt. :queen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:57 ----------
Allah'ım şu Boxerdan bana da nasip eder inşallah.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:59 ----------
bu da dizel boxer, 423cc 13hp ,yağ banyolu hava filtreli .bu ara dizel endüstriyel motorlardan seri üretim motosiklet projesi için hesaplamalarla uğraşıyorum. motoru seçtim. en optimumu bu. yakıtı az yakıyor, ayçiçek yağıyla bile çalışıyor, ,150cc benzinli gücünde ve 250-650 cc arasında olsun dedim ki mtv'den düşük olsun. bunu seçtim subarunun da var.
en önemlisi şase idi.en yakışıklı uygun şase boxerın şasesinin biraz bi 100 cm uzunu. öylesine boxera copy paste yaptım. olay bu. vitesi cvt. :queen: