Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Çok iyiymiş. 1 tanesine mi kask, dizlik vs. sığıyor ?

Geçen gün arka çanta bakmaya gitttim 46 lt olanlar çok büyük geldi gözüme bavul gibiydi. Maxem markası shad 40 lt kargo çantanın çıkmasını yapmış kare gibiydi ve sırt dayama da vardı o güzeldi. Ama içine kask ve dizlikler zar zor sığdı.

Evet, baya genişliyor fermuarını açınca. Bence ne kadar geniş hacimli olursa o kadar iyi. Motorcu adamın teçhizatı çok.

Galiba kapalıyken 35, açılınca 55 litre oluyor her biri. (Toplamda 110 lt!) Benim gibi özellikle artçı ile kullananlar ve sık sık kampa gidenler için oldukça kullanışlı. Çift kask, çift mont artı günlük giysiler, gaz ocağı, küçük tencere, sahan, cezve, yiyecekler, uyku tulumu, tost makinası :) vs. Daha bir dünya eşya alıyor. 4 sene boyunca kullandım en son GS imin egzozunda yandı öyle pert oldu yoksa daha giderdi.

Motomax'da 4rider markası ile satılıyor. Fiyatı talep çok görünce çıkmış. 2011 de 130 a almıştım. Şimdi 200 diyorlar. Daha ucuza bulursam ben de alacağım tekrar aynısından.
 
Katılım
12 Şub 2014
Mesajlar
121
selam arkadaşlar boxer için tel jant bulan oldumu hiç
birde ön freni disk fren yaptıran oldumu yada kaça çıkar diye maliyet hesaplayan
 
Katılım
11 Ağu 2012
Mesajlar
26
selam arkadaşlar boxer için tel jant bulan oldumu hiç
birde ön freni disk fren yaptıran oldumu yada kaça çıkar diye maliyet hesaplayan
Forumdan Bir arkadas ozel yaptırmıştı tell jantları.piyasada hazır tell jantlar var ama ne kadar uyumlu ve randimanli olur tartışılır.yine forumdan bir arkadas komple discover ön jant ve fren tertibatının ve işçiliğinin fiyatının 1000 lira'yı bulduğunu söylemişti
 
Katılım
12 Şub 2014
Mesajlar
121
Forumdan Bir arkadas ozel yaptırmıştı tell jantları.piyasada hazır tell jantlar var ama ne kadar uyumlu ve randimanli olur tartışılır.yine forumdan bir arkadas komple discover ön jant ve fren tertibatının ve işçiliğinin fiyatının 1000 lira'yı bulduğunu söylemişti

teşekkürler
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
29
Selamlar, uzun zaman yorumlarınızı takip ettim en sonunda fuarda Ekrem Bey ile tanıştık bu vesile ile Oktay Motor'dan mavi renk Boxer almaya karar verdim, dün akşam teslim alıp 20 km sonunda eve vardım, plakamı kısmetse yarın takacağım, bu ilk motorum olduğundan çok detaylı yorum yapamam fakat kabaca şunu dilerdim, daha az titreşim ve el marşıyla sorunsuz çalışma.. aküyü kendi imkanlarımla şarj etmeyi deniyecegim baktım olmadı, garantiden yeni akü talep edeceğim o da olmazsa pamuk eller cebe :) "2 teker ne güzelsin" diyip saygılarımı sunuyorum
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Gidon değiştiren arkadaşlar! Bizim Boxerların Gidon çapı 28mm midir? Benim yeni aldığım M direksiyon çok hoş durdu fakat sanırım 22mm olduğu için elcikler ve ayna gevşek yani sıksamda gidon üzerinde oynuyor. Gidon değiştiren arkadaşlar hangi marka ve model motosikletlerin gidonlarını kullanmışlar acaba? ben Çin malı Cross ların gidonlarından almayı planlıyorum, 28mm de tavsiyesi olan varmıdır?

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:21 ----------

tabi ki hocam şu an işyerindeyim daha kaliteli fotosu evde var fakat buradan elimde olanları yükleyeyim fikir verir umarım.
http://hizliresim.com/oYpL29]http://i.hizliresim.com/oYpL29.jpg ...4pN2b][url]http://i.hizliresim.com/g4pN2b.jpg
http://hizliresim.com/ZAprMz]http://i.hizliresim.com/ZAprMz.jpg
http://hizliresim.com/oYpL0q]http://i.hizliresim.com/oYpL0q.jpg
http://hizliresim.com/l0po3p]http://i.hizliresim.com/l0po3p.jpg

Dostum Gidon hangi motosiklete ait? 22mm mi yoksa 28mm mi paylaşırsan sevinirim..
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Maalesef gidondan ben de memnun değilim. Aşırı alçak. Eğilirken kambur olacağım. Mondial Vulture'ın gidonu tam istediğim tipte hafif chopper- enduro karışımı. 28 mm ise takabiliriz gibi.
 
Katılım
5 Ağu 2011
Mesajlar
227
Arkadaşlar şubatta aldığım motorun mtv sini kontrol edeyim dedim e devletten 112 tl vergisi görünüyor. Bu bit yıl içinde 2 taksit olarak ödenmesi gerekmiyor mu? Yani temmuza kadar ilk yarı mtv si 56 tl olması gerekmiyor muydu? Bir de sadece sistemde belirtilen vergi dairesine mi yatırmam gerekir, yoksa herhangi bir vergi dairesinden yatırabilir miyim?
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Arkadaşlar şubatta aldığım motorun mtv sini kontrol edeyim dedim e devletten 112 tl vergisi görünüyor. Bu bit yıl içinde 2 taksit olarak ödenmesi gerekmiyor mu? Yani temmuza kadar ilk yarı mtv si 56 tl olması gerekmiyor muydu? Bir de sadece sistemde belirtilen vergi dairesine mi yatırmam gerekir, yoksa herhangi bir vergi dairesinden yatırabilir miyim?

Faturası muhtemelen 2014 sonunda kesilmiş olabilir. Fatura tarihini bir kontrol edip gerekirse hakkınızı arayın. 56 lira olması gerekiyor ilk 6 ay için.

Herhangi bir bankadan bile yatırabilirsiniz. Ancak en sağlıklısı kuyruğa girmek pahasına da olsa V.D tabîki.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:08 ----------

Gidonu kumpas ile ölçtüm 22.35mm geldi. Benim aldığım gidon 22mm olduğu için aynalar ve sinyal kolları gidonu tam tutmadığı için gevşek kalıp dönme yaptı. Bende 23mm acerbis cross gidonu aldım. Yarın gidon gelince son durumu paylaşırım...

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-acerbis-enduro-cross-gidon-siyah-23-mm-198206610/detay/

Dostum bu gidon harika. Aluminyum da vibrasyonu emer. Haberlerini bekliyoruz.
 
Katılım
5 Ağu 2011
Mesajlar
227
@ yurdukoru

Motoru sıfır aldım fatura Şubat 2015. Acaba bir yıllık olarak mı yazıyor e devlet sisteminde? , isteyen ocakta bir yıllık ödeyebiliyormuş.
 

Ygz

Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
320
Gidonu kumpas ile ölçtüm 22.35mm geldi. Benim aldığım gidon 22mm olduğu için aynalar ve sinyal kolları gidonu tam tutmadığı için gevşek kalıp dönme yaptı. Bende 23mm acerbis cross gidonu aldım. Yarın gidon gelince son durumu paylaşırım...

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-acerbis-enduro-cross-gidon-siyah-23-mm-198206610/detay/

Hocam instagram kullanıyorsan
Etiket kısmına bajajboxer yaz adamın biri orjinal gidonu döndürerek kullanmış
Türkiyeden de biri biltwellden gidon vs siparişi vermiş o da scrambler yapıyor siz scrambler dan vazmıgeçtiniz
 
Katılım
5 Haz 2014
Mesajlar
29
@ yurdukoru

Motoru sıfır aldım fatura Şubat 2015. Acaba bir yıllık olarak mı yazıyor e devlet sisteminde? , isteyen ocakta bir yıllık ödeyebiliyormuş.

Araştırmalarıma göre 1 ile 3 yaş aralığındaki motosiklet vergileri 2015 yılı için yıllık olarak ve silindir hacimlerine göre aşağıdaki gibi arkadaşlar:
99 cc vergi yok
100-250 cc 112 TL
251-650 cc 231 TL
651-1200 cc 591 TL
1201-9999 cc 1429 TL

Bu ücretler iki dilim halinde ödeniyor genel olarak.
Hepsini birden verme imkânı da vardır sanırım.
Sizin trafiğe çıkışınız ilk vergi dilimini kapsayan sürenin son günü
olan 30 Haziran 2015 de olsa, 6 aylık süreyi kapsayan ilk dilim vergisini de ödemek zorunda olduğunuzdan verginin tamamını ödersiniz. İlk altı aylık sürenin sonuna doğru motosiklet alanlar genellikle Haziran ayını çıkartırlar ve Temmuz ayının ilk günlerinde trafiğe çıkarlar. Yani tescil işlemlerini Temmuz ayına kaydırırlar. Böylece vergi diliminin ilk kısmından yırtarlar tabir caiz ise.
Elbette benim doğru bulduğum uygulamanın şöyle olmasıdır:
Diyelim Mayıs ayının başlarında trafiğe çıktınız. Yılın ilk altı aylık diliminde trafikte geçireceğiniz süre ne kadar? 2 ay.
Bu iki ay 6 aylık dilimin kaçta kaçı? 3’te 1’i. O zaman bölersin ilk dilimi kapsayan 56’yı üçe. Ne çıkar? Yaklaşık 19 TL.
İkinci dilim de 56 TL. Yıllık toplam: 75 TL. Bu veriler 100-250 cc aralığındaki motorlar için tabi ki. Bu uygulama bence hakkaniyete daha uygun. Öyle olunca –diyelim Haziran başında – motor almış olan biri Temmuz ayının başını bekleyeyim diye de sıkıntıya girmez. Umarım ülkemizi idare edenler bu taleplerimizden haberdar olurlar da buna çözüm yolu bulurlar…

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:55 ----------

VİTES DEĞİŞTİRME İLE İLGİLİ OLARAK
Bir arkadaşaın şöyle bir durumu ve problemi vardı:
Motoru ile gidiyor, ışıklara geldiğinde duruyor. Durduğu vites ise, 4. vites ile gidiyorsa aynı vites.
Vitesi motoru durdurduğu yerde düşürmek istiyor. Ama vitesi kolay kolay düşüremiyor söylediğine göre.
Vitesi bu şekilde düşürmek belki normal trafikte seyreden motosiklet gibi olmaz elbette.
Diyelim rahat şekilde durduğumuz yerde de vites düşürebiliyoruz.
Ama asıl tehlike şu arkadaşlar.
Motorun hızını azalttınız ama vitesiniz hala 4'te.
Daha durmadınız, duracağınız yere yaklaştınız.
O sırada tehlikeli bir durumla karşılaştınız ve hemen hızlamıp oradan uzaklaşmakla tehlikeden kurtulacaksınız.
Hızınız az, vitesiniz yüksek olduğundan motorunuz kendini toparlayamaz,
ve siz tehlikeli durumun getireceği olası sonuçlara katlanmak zorunda kalırsınız.
Motor kullanırken yapılacak en akıllıca iş, hıza göre motorun vitesini anlık olarak artırmak ve düşürmektir.
Bu hayati önem arzedebilir.
Canımız tasarruf edeceğimiz birkaç kuruştan daha değerlidir.
İyi sürüşler dilerim arkadaşlar...
 
Katılım
5 Ağu 2011
Mesajlar
227
Benim demek istediğim ve merak ettiğim yıllık vergi iki taksit olarak ödeniyorsa daha ilk taksiti ödemem gerekirken neden tamamı 112 tl görünüyor e devlette ?

Yani benim ilk taksit olan 56 tl ödemem gerekmiyor mu? Ikinci taksiti de 56 tl yi temmuzda ödemem gerekmiyor mu?
Bu 112 tl sistemde yıllık olarak görünüyor da ben istersem hepsini öderim veya sadece ilk taksiti öderim Mİ yoksa ?
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Hocam instagram kullanıyorsan
Etiket kısmına bajajboxer yaz adamın biri orjinal gidonu döndürerek kullanmış
Türkiyeden de biri biltwellden gidon vs siparişi vermiş o da scrambler yapıyor siz scrambler dan vazmıgeçtiniz

instagram kullanmıyorum malesef. scrambler dan vazgeçmedim ama bolu soğuk ve karlı olduğundan proje gecikti. 15 güne bitecek inş...
 

Ygz

Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
320
http://i.hizliresim.com/vgyv5A.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:36 ----------

http://i.hizliresim.com/ZLnPYo.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:39 ----------

http://i.hizliresim.com/kj0yG9.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------

http://i.hizliresim.com/gkbJ9Z.jpg

Elimde olan tüm boxer resimlerini ekledim yapacak olan varsa bi baksın 😄

Hocam @twona yeşil olan motorun gidona dikkat et orjinal gidonu döndürmüş gibi değil mi
Eğer uymazsa diye söylüyorum
Bende yapacağım böyle bişey de daha tam motoru öğrenemedik 😄
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
4
abiler ilk 30 sayfayı okudum motorun artılarını eksilerini iyice düşündüm bende şuanda mondial znu 125 nostalji modeli var yaklaşık 1000 km yaptım bu motorla ilk kez kendi vitesli motorumu alacağım daha önceden 50-60 km civarı vitesli motor kullanmışlığım var ve trabzonluyum buranın yollarıda malum toz toprak benim için uygun olur diye düşünüyorum bu motorla başlamak ve en az dört beş sene kullanmayı planlıyorum önerileriniz nelerdir almalı mıyım sizce
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst