Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Ben de motorumu seviyorum, motoru kötülemek değil niyetim sadece tecrübe ettiğim şeyi paylaştım. Biraz objektif olmak lazım. 80 km ve yukarısı hızla kullanımla 2.1 lt/100km. yakıyorsa ya bana başka bir motor verdiler ve ben de bir sıkıntı var yada sizin hız göstergesinde bir sıkıntı var.

Merhaba,

Şehir içinde 80 km hızda en fazla ne kadar süre kullanabilirsiniz?
Ben şehir içinde 80/90/100/110 aralığında da kullanıyorum.

Uzun yolda ise 2.5 litreden aşağı yakmıyor.
Demek istediğim şehir içinde 80 km ve üstü kullanım sürekli olmadığı için sorun yok.

Selamlar.
 
Katılım
27 Haz 2014
Mesajlar
71
TÜM BOXER KULLANICILARINA SELAMLAR.
ARKADAŞLAR BU MOTOR İLE KISA BİR SÜRE ÖNCE DİDİM'DEN ANKARA'YA 780 KM YOL YAPARAK GELDİM. MOTOR 85 KM ORTALAMA HIZDA RÜZGARA KARŞI 1 LT İLE 36 KM YOL ALIYOR. LÜTFEN KİMSE KİMSEYİ ABARTARAK YANLIŞ YÖNLENDİRMESİN. BU MOTOR ŞEHİR İÇİNDE, KÖYDE, KASABADA, DAĞDA BAYIRDA KULLANILABİLECEK TABİRİ CAİZSE KATIR GİBİ BİR MOTOR. İNSANA SAĞLAMLIK HİSSİYATINDAN DOLAYI GÜVEN VERİYOR. TAHMİNİMCE 70 KM ÜZERİNE ÇIKMAZSAK(BU HIZDA FAZLA RÜZGAR DİRENCİNE MARUZ KALMIYORUZ) 1 LT İLE 40 KM KADAR YOL YAPABİLİR Kİ BU DA ÜLKEMİZDE BENZİNİN 5 TL OLDUĞUNU DÜŞÜNÜRSEK HARİKA BİR ORTALAMA. FİYATINA GÖRE HARİKA BİR MOTOR. TABİ İHTİYAÇLAR KİŞİYE VE BULUNDUĞU COĞRAFYAYA GÖRE DEĞİŞİYOR. BİR KAÇ SENE SONRA BU MOTORUN KIRSAL BÖLGELERDE BÜYÜK BİR PATLAMA YAPACAĞINA İNANIYORUM. 200 PULSAR ALAN BİR ARKADAŞIM 100 KM ÜZERİNE ÇIKTIĞINDA MOTORUN SAĞA SOLA YALPA YAPTIĞINI VE RÜZGAR DİRENCİNDEN MÜTHİŞ ETKİLENDİĞİNİ SÖYLEDİ. BEN MU MOTOR DA RÜZGAR DİRENCİNİ 90 KM SONRA KUVVETLİ BİR BİÇİMDE HİSSETSEM BİLE EN UFAK BİR YALPALAMA OLMADI. NE İSTEDİĞİNİ BİLEN, TAŞRADA BOZUK YOLLAR VE DE SAĞLAMLIK İÇİN, ŞEHİR İÇİNDE İSE TORK İÇİN FİYATINA GÖRE HARİKA BİR MAKİNE.
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
96
Bugün 2500 km gelen motorumu servise götürdüm. Motor yağı değişti sibop ayarı yapıldı karbüratöre hava ayarı yapıldı. 50 TL aldılar.. Bu arada silindir üst kapak contası kaçırıyormuş servis garantiden istemiş haftaya gelir dedi bakalım artık bekleyeceğiz.
 
Katılım
28 May 2012
Mesajlar
169
Merhaba,

Şehir içinde 80 km hızda en fazla ne kadar süre kullanabilirsiniz?
Ben şehir içinde 80/90/100/110 aralığında da kullanıyorum.

Uzun yolda ise 2.5 litreden aşağı yakmıyor.
Demek istediğim şehir içinde 80 km ve üstü kullanım sürekli olmadığı için sorun yok.

Selamlar.

Benim de demek istediğim bu zaten. Yakıttan dolayı bir şikayetim yok. Sadece Boxer almayı düşünenleri yanlış yönlendirmemek adına aynı tüketimi yapan başka motorlarında olduğunu söylüyorum. Bu ürün tanıtılırken lt/km rakamları verildi, hatta resmi sitede de var. 80 km sabit hızla 1.96 lt/100 km gören var mı??? (http://bajaj.com.tr/boxer/45/boxer-150)
Tek önceliği yakıt tüketimi olan insanlar burada yazanlara bakıp motoru alıp sonra hayal kırıklığına uğramasınlar. Bu motoru kötülemek kesinlikle değil. Ben motorumdan son derece memnunum ve iyi ki de almışım diyorum.
 
Katılım
23 Kas 2012
Mesajlar
310
Merhaba,

Şehir içinde 80 km hızda en fazla ne kadar süre kullanabilirsiniz?
Ben şehir içinde 80/90/100/110 aralığında da kullanıyorum.

Uzun yolda ise 2.5 litreden aşağı yakmıyor.
Demek istediğim şehir içinde 80 km ve üstü kullanım sürekli olmadığı için sorun yok.

Selamlar.
100/110 la uzun süre gidebiliyormusun
 
Katılım
30 Nis 2014
Mesajlar
66
konu dışı;
boxercılar herkesi yakıtıyla kıskandırıyor ben de sizi kıskandırayım
98 model karbüratörlü uno nun rölanti gaz ayarını vs. kendim yaptım
şehir içi 12 kuruş yaktım :bounce:
saygılar...

Hiç uno kullanmasak yerdik ama gececeksin sen onu kardesim.3 sene boyunca 96 uno 70 sxie sahibiydim ve yaklasik 80 bin km yaptim ve idda ediyorum arabam turkiyedeki en asiri temiz unolardan bi tanesiydi beni bilen bilir kendime bakmam aracima gozum gibi bakarim senin o rakami gormen yakitta zor hatta bide karburatorlu modelden bahsediyosun yapma kimse yemez bu numaralari hic bir arac 150 cc lik bi motor kadar az yakamaz lutfen dikkat edelim
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
Allah izin verir de bi aksilik çıkmazsa önümüzdeki sene tatilde Antalya da olacağım
cep numaram 0532 785 03 58 hem hayranı olduğum boxer motosikletinle biraz turlarım hem de benim yakıtı deneme yaparız
saygılar...

Hiç uno kullanmasak yerdik ama gececeksin sen onu kardesim.3 sene boyunca 96 uno 70 sxie sahibiydim ve yaklasik 80 bin km yaptim ve idda ediyorum arabam turkiyedeki en asiri temiz unolardan bi tanesiydi beni bilen bilir kendime bakmam aracima gozum gibi bakarim senin o rakami gormen yakitta zor hatta bide karburatorlu modelden bahsediyosun yapma kimse yemez bu numaralari hic bir arac 150 cc lik bi motor kadar az yakamaz lutfen dikkat edelim
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Değerli arkadaşlar;

Alanya Enduro Kulüp tarafından Alanya Belediyesi’nin ev sahipliği ile gerçekleşen 2014 Gökbel Arena Motokros Yarışları
30-31 Ağustos 2014 tarihlerinde Alanya Gökbel Yaylası’nda yapıldı. Motocross şampiyonlarından Marcel Teucher BOXER 150'yi test etti. Videosunu ekledik.
İy seyirler diliyoruz...

Selam ve saygılarımla..

 
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
86
Boxer cı Arkadaşlar bu gün kararımı verdim.Çanakkale de Eker motorda kaporayı verdim yarın teslim alacağım,kısmet ise balık avına, patikalarda kullanmak için aldım.Resimleri paylaşmak dileğiyle;herkese kazasız ve arızasız sürüşler dilerim(.Not:Bayide kırmızı,siyah ve mavi üç renk vardı ben kırmızıyı tercih ettim.)
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
Boxer cı Arkadaşlar bu gün kararımı verdim.Çanakkale de Eker motorda kaporayı verdim,kısmet ise balık avına, patikalarda kullanmak için aldım.Resimleri paylaşmak dileğiyle;herkese kazasız ve arızasız sürüşler dilerim.
hayırlı olsun kesinlikle sizi memnun edecek bir tercih yapmışsınız .resimleri bekliyoruz:thumleft:
 
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
86
Kaan kardeş teşekkür ederim.Bajajı geldiğinden beri takipteydim sadece motorum olduğundan acele etmedim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:34 ----------

Arkadaşlar;Çanakkale eker bayide Boxer ın 3 rengi var.ben yarın kırmızıdan alıyorum.
 

Ygz

Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
320
Ekrem bey merhaba bajaj boxer sayfasında tel jant geleceği söylenmiş ne zaman gelebilir, fiyatı ne kadar olur bir de yeni gelecek olanlar tel jantlı mı gelecek
Cevap verirseniz sevinirim
Hayırlı işler iyi çalışmalar
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Kaan kardeş teşekkür ederim.Bajajı geldiğinden beri takipteydim sadece motorum olduğundan acele etmedim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:34 ----------

Arkadaşlar;Çanakkale eker bayide Boxer ın 3 rengi var.ben yarın kırmızıdan alıyorum.

Bu ne acele :D

Bu arada kısmetse yarın Givi E370NT model çantadan alıyorum. Kappa K35 ile arasında kaldım ama hem giviye güvenim daha fazla hemde hacmi 39 lt (kappa 35lt). Fiyat farkı yaklaşık 70 TL.

Kappa K35 şu an itibariyle en ucuz hudsonda (211 TL)
Givi E370NT ise motomaxta (283 TL). NT modelini istiyorum özellikle gri reflektörleri daha çok uyar benim siyah boxer'a.
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
96
birde kolombiya ve perudaki modelllerde olduğu gibi ön far koruna demiri ve enduro lastikleri gelse tadından yenmez.
 
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
86
Çanta

Arkadaşlar; Boxer a çanta lazım.Formda geçmişte görmüştüm ama 85 sayfayı taramak zor geldi.Bilgisi olandan lütfen bilgi bekliyorum.saygılarımla.
 
Katılım
27 Haz 2014
Mesajlar
71
Boxer cı Arkadaşlar bu gün kararımı verdim.Çanakkale de Eker motorda kaporayı verdim yarın teslim alacağım,kısmet ise balık avına, patikalarda kullanmak için aldım.Resimleri paylaşmak dileğiyle;herkese kazasız ve arızasız sürüşler dilerim(.Not:Bayide kırmızı,siyah ve mavi üç renk vardı ben kırmızıyı tercih ettim.)
Tebrikler. Çok iyi bir karar vermişsiniz. Bulunduğunuz bölge için ideal bir motor.:cat:
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Arkadaşlar km 190 da hala full gözüküyor ne zaman düşüyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------

Benzin ibresinden bahsediyorum
 

Ygz

Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
320
Değerli arkadaşlar;

Alanya Enduro Kulüp tarafından Alanya Belediyesi’nin ev sahipliği ile gerçekleşen 2014 Gökbel Arena Motokros Yarışları
30-31 Ağustos 2014 tarihlerinde Alanya Gökbel Yaylası’nda yapıldı. Motocross şampiyonlarından Marcel Teucher BOXER 150'yi test etti. Videosunu ekledik.
İy seyirler diliyoruz...

Selam ve saygılarımla..

http://www.youtube.com/watch?v=enorNjk4MVM&index=1&list=UUrEKp1C4KvzgZ8by052wbNg

Ekrem bey merhaba bajaj boxer sayfasında tel jant geleceği söylenmiş ne zaman gelebilir, fiyatı ne kadar olur bir de yeni gelecek olanlar tel jantlı mı gelecek
Cevap verirseniz sevinirim
Hayırlı işler iyi çalışmalar
 
Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
26
merhaba arkadaşlar
motorun yanlarına yük asılması durumunda kullanmak üzere hurdacıdan eski buzdolaplarının raflarından aldım.
tel ızgara raflar.
plastiklerden değil.
motorun yan demirleri üzerine uyacak şekilde kestim.
şimdi boyayıp monte etme aşamasına geldim.
fırsatım olursa onu da yapacağım.
bağlantı yerlerine zarar vermemek için kauçuk mesnetler / şarbriyel gibi malzemeler kullanmayı düşünüyorum.
yine boyaya zarar vermemek için çelik kelepçeler yerine kauçuk malzeme / lastik düşünüyorum.
deneyeceğim bakalım.
hiç resim yüklemedim forumda şimdiye kadar.
yükleyen arkadaşlar nasıl yüklendiği konusunda bilgilendirirlerse, yapılan işle ilgili resim yüklemeyi düşünüyorum.
bilgisayarımdan yüklemeyi denedim, url adresi istiyor.
sanırım bunun yolunu anlatacak arkadaşlar olur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:22 ----------

bu arada şunu da söyleyeyim:
önceki denememde motor 1 litre ile yaklaşık 34 kilometre yol almıştı.
bugün aldığım benzine göre yaptığım hesaplamaya göre ise, 38 kilometre gitmiş durumda 1 litre ile.
kilometre göstergesi en son 637 rakamına ulaşmış durumda.
zamanla 1 litre ile alınan mesafe artar umudundayım.
iyi sürüşler dileklerimle...

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:26 ----------

daha önce yazdığım yazıda 1 litre ile 33 kilometre yol aldığımı belirtmiştim.
33 küsur bir rakamdı.
34 kilometreye daha yakın olduğu için bugün 34 kilometre yazdım.
son hesaplamadaki 38 kilometre de 38 küsur kilometre.
bunu tutar 39 gibi yazarsam daha sonraki yazılarımda, tezat varmış gibi düşünmesin arkadaşlar.
virgülden sonraki rakama göre bazen üst sayıya yuvarlatıyorum, bazen de olduğu gibi ana rakamı yazıyorum virgülden sonrakini hesaba katmadan.
umarım duruma bir açıklık getirmişimdir...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst