- Katılım
- 25 Haz 2014
- Mesajlar
- 438
Ben de motorumu seviyorum, motoru kötülemek değil niyetim sadece tecrübe ettiğim şeyi paylaştım. Biraz objektif olmak lazım. 80 km ve yukarısı hızla kullanımla 2.1 lt/100km. yakıyorsa ya bana başka bir motor verdiler ve ben de bir sıkıntı var yada sizin hız göstergesinde bir sıkıntı var.
Merhaba,
Şehir içinde 80 km hızda en fazla ne kadar süre kullanabilirsiniz?
Ben şehir içinde 80/90/100/110 aralığında da kullanıyorum.
Uzun yolda ise 2.5 litreden aşağı yakmıyor.
Demek istediğim şehir içinde 80 km ve üstü kullanım sürekli olmadığı için sorun yok.
Selamlar.