Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Merhaba,

Ön lastiği daha dişli bir lastikle değiştirmeyi düşünüyorum. 3.00 17 lastik ebatı yerine hangi ebatta lastik takabilirim?

Selamlar.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Arkadaşlar; Boxer a çanta lazım.Formda geçmişte görmüştüm ama 85 sayfayı taramak zor geldi.Bilgisi olandan lütfen bilgi bekliyorum.saygılarımla.

Selamlar

Ben 46 litrelik ucuz yollu bir çanta aldım arvic diye birşey. (90 lira)Bu çanta hakkında 2 sıkıntı var deniliyordu. Birincisi kilit, ikincisi de su alma sorunu. Anahtarı vd40 ile hallettim tek seferde yağ gibi oldu. (Sanırım fabrikadan yağsız geliyor) Su alma sorununu ise nalburdan 2 liraya aldığım kendinden yapışkanlı lastik fitille izole ederek hallettim. Sağanakta dahi su almıyor. 4 aydır da her türlü yükü taşıdım. Üstünde de oltalar, katlanır sandalyeler, balık çantalarım vs banamısın demedi. Bütçeniz iyiyse tabi ki Kappa Givi Shad grubu en baba markalar.
 
Katılım
23 Kas 2012
Mesajlar
310
slm arkadaşlar yarın itibari ile kırmızı boxer ımla aranızdayım..
dün kawasaki en 500 motorumu sattım hayırlı bir iş için..
motorsuzda kalamayacağım için ucuz ve kaliteli bir motorum olsun diyerek, sizlerin yorumlarını okuyarak
ve de en önemlisi 150cc bir motorun bana ne vereceğini ve hangi amaçla kullanacağımı bilerek
boxer dan yana tercihimi kullandım..
burdur da ikamet ediyorum burada bayii olmadığı için antalya dan alacağım ellerinde bulunduğunu söylediler.
3050 lira karta tek çekim diyorlar.. 3037 lira diye hatırlıyordum ya neyse..
en kısa zamanda fotoları da gönderirim..
saygı ve sevgilerimi sunarım
burdurlu geçen sene sarı renkli hyosung 250 alacaktın ne yaptın almadınmı
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
32
Arkadaşlar bildiğiniz üzere motorun lastikleri ıslak zeminde iyi değil. Malum yağışlar artıyor sağlam lastik almak istiyorum İstanbul içi nereden alabilirim yarıdımcı olursanız sevinirim.
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
Merhaba arkadaşlar ,
motorumu büyütmeyi planladığımdan (belki pulsar) satış ilanı verdim.
isteyen olursa benimle bağlantıya geçebilir. Yalnız sıfır motor düşünüyorum , takas teklif etmeyin :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-bajaj-discover-125-st-4.200-km-de-178261287/detay?hideSearchFilter=false&showViewPreferences=t rue
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Arkadaşlar rolentim biraz küçük yükseltmem gerek rolenti vidası sag tarafta yanında çentik olan yukarisinda gaz teli çıkıyor o vidami içeri gömük o mu
 
Katılım
17 Tem 2014
Mesajlar
28
Selam arkadaslar lastikler gercektende islak zeminde felaket kayiyor cokta dikkatli gitmeye calisiyorum ama olcak gibi degil kaymayan lastik onerecek arkaslar varsa yardimci olurlarsa sevinirim bide ne kadardir bu lastikler degisen arkadaslar yazsinlar .hepinize kazasiz belasiz surusler..
 
Katılım
27 Haz 2014
Mesajlar
71
Selamlar
Bugün motorumla keyifli bir yolculuk yaptım. Motoru 70 Km civarında kullandığımız zaman hem yakıt hem de konfor açısından mukemmel sonuç alıyorsunuz. Ölçümlerime göre 1 lt benzinle 41 km yol yapmışım. Motoru zorlamadım ve 70 km üzerine hiç çıkmadım. Tabiri caizse keçi yollarından gittim. Bozuk yolda bile konforlu. Sırf bu macera tutkumdan dolayı bir fotoğraf makinası aldım. Bundan sonra ki gezilerimi sizinle Allah kaza bela vermeze sizinle detaylı olarak paylaşacağım. Çanta konusunda ise Ulus motordan 50 lt Maxem marka çantaya 80 tl fiyat aldım. Çantanın malzeme kalitesi hoşuma gitti. Arvic diye bir çanta var üzerinde. Küçük geldiği için ve de kilit mekanizmasında sürekli sorun yaşadığım için Maxem ile değiştirmeyi düşünüyorum.
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Bende çok kısıtlı imkanlarıma rağmen 280 tl givi e370 e vermek üzereyim :) Diğer türlü içime sinmiyor.
 
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
86
Selamlar

Ben 46 litrelik ucuz yollu bir çanta aldım arvic diye birşey. (90 lira)Bu çanta hakkında 2 sıkıntı var deniliyordu. Birincisi kilit, ikincisi de su alma sorunu. Anahtarı vd40 ile hallettim tek seferde yağ gibi oldu. (Sanırım fabrikadan yağsız geliyor) Su alma sorununu ise nalburdan 2 liraya aldığım kendinden yapışkanlı lastik fitille izole ederek hallettim. Sağanakta dahi su almıyor. 4 aydır da her türlü yükü taşıdım. Üstünde de oltalar, katlanır sandalyeler, balık çantalarım vs banamısın demedi. Bütçeniz iyiyse tabi ki Kappa Givi Shad grubu en baba markalar.

Teşekkür ederim.Kappa 35 Aldım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:06 ----------

Arkadaşlar Boxer ı aldım 05/09/2015.Maşallahı var.Saat gibi 95Km.oldu.2 Gün yoktüm.İyiki almışım.Adını "köylü güzeli" koydum.Herkese hayırlı sürüşler dilerim.İyiki almışım.
 
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
86
Yeni motorsiklet alacak arkadaşlara ufacık bir tavsiyem olacak.Özellikle benim gibi küçük şehirde oturanlar;
Mümkün ise plaka,sigorta ve tescil işlemlerinizi kendiniz yapınız.Neden mi?Çanakkale de Şoförler odası(zemin kat da da plaka basımı) ile Trafik şubenin arası 130m.Vergi dairesi 350m.Bayi bana 350Tl.Tescil,sigorta ve plaka masrafı çıkarttı.Ben her şeyi kendim takip ettim.Sonuç:
Şoförler odasından dosya ve ek için: 7,50
Trafik şube ye :162,00
Şoförler odasından plaka basım : 17,50
Trafik Sigortası : 56,44
Toplam :243,44Tl.Evraklara Arzuhalci ücretim yok sigortacı arkadaşım doldurdu.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Amortisörleri 2 kademe aşağı düşürdüm. Boxer resmen Chevrolet oldu. Tavsiye ederim. (Fabrikadan en üst ve en sert ayarda geliyor)

Sonunda başardım...55 lira yakıtla menzilim 523 km oldu. % 90 uzun yol, % 10 yerleşim içi. Bu sefer ortalama 70 km/h ile köyler arasında gidip geldim. Hız ortalamam yerleşim yerlerinde 50 km/h, köy yollarında da 70-75 idi. (Yani kimilerinin iddia ettiği gibi 30-40 km falan değil.)

Ancak belirtmem gereken iki husus var. Bazı arkadaşlar sabırsız davranıyor. Ilk başlarda benimki de çok yakiyordu. Ancak 3 binleri geçince, kilometre yaptıkça tüketimin düştüğünü daha önce de belirttim. İkinci husus ise tüketimin kullanımdan kullanıma değişmesi. Şahsen ben genelde sakin, devirsiz ve 4. Vites kullanıyorum. Nadiren 3 ve altına indim.

Kim ne derse desin ben kullandigim makinayı bilirim. Boxer benim için türünün en az yakan commuter motosikleti. Yeter ki zorlanmadan kullanılsın. At sahibine göre kişner.;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:48 ----------

merhaba arkadaşlar
motorun yanlarına yük asılması durumunda kullanmak üzere hurdacıdan eski buzdolaplarının raflarından aldım.
tel ızgara raflar.
plastiklerden değil.
motorun yan demirleri üzerine uyacak şekilde kestim.
şimdi boyayıp monte etme aşamasına geldim.
fırsatım olursa onu da yapacağım.
bağlantı yerlerine zarar vermemek için kauçuk mesnetler / şarbriyel gibi malzemeler kullanmayı düşünüyorum.
yine boyaya zarar vermemek için çelik kelepçeler yerine kauçuk malzeme / lastik düşünüyorum.
deneyeceğim bakalım.

Bu iş için yapılmış katlanabilen yan çanta demirleri var. Tvs, cbf ybr için olanlardan birini denemek lazım. Eminim birinden biri uyacaktir. Linkteki 90 lira ama 60 liraya da var. http://www.suratmotor.com/tvs-apache-rtr-2012-2013-yan-canta-demiri

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:18 ----------

Teşekkür ederim.Kappa 35 Aldım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:06 ----------

Arkadaşlar Boxer ı aldım 05/09/2015.Maşallahı var.Saat gibi 95Km.oldu.2 Gün yoktüm.İyiki almışım.Adını "köylü güzeli" koydum.Herkese hayırlı sürüşler dilerim.İyiki almışım.

Hayırlı olsun. Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin. Siz de benim gibi balığa gidiyorsunuz. Arka Amortisörleri 2 kademe düşürmenizi tavsiye ederim. Taşlı balık yolunda dümdüz gidiyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:52 ----------

Selam arkadaslar lastikler gercektende islak zeminde felaket kayiyor cokta dikkatli gitmeye calisiyorum ama olcak gibi degil kaymayan lastik onerecek arkaslar varsa yardimci olurlarsa sevinirim bide ne kadardir bu lastikler degisen arkadaslar yazsinlar .hepinize kazasiz belasiz surusler..

Birkaç sayfa geride Twona Sawa lastik önermişti. Linki de var. Bence de zaten arka çantadan önce yapılması gereken ilk iş olarak, yağmurlar başlamadan, kış gelmeden düzgün bir çift lastik almak lazım. 300-400 lira ama ıslak zeminde hayati önem taşıyor, özellikle kışın da binilecekse
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2014
Mesajlar
71
Amortisörleri 2 kademe aşağı düşürdüm. Boxer resmen Chevrolet oldu. Tavsiye ederim. (Fabrikadan en üst ve en sert ayarda geliyor)

Selamlar. Yurdukoru; Nasıl ayarları düşürdüğünü tarif edermisin?
Bir de Ankara da 444 motor servis kalitesi nasıl, Tavsiye edermisin?

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:06 ----------

http://youtu.be/udzLa6WXnpI Bu video yu izlemenizi öneririm.
 
Son düzenleme:
Sponsor Firma
Katılım
9 May 2014
Mesajlar
28
BOXER ve DİSCOVER İÇİN HARİKA KAMPANYA;
AXESS KREDİ KARTINIZA %0
BONUS,CARDFİNANS VE WORLDCARD İÇİN SADECE %3 VADE FARKI ÖDEYEREK 9 TAKSİTLE MOTOSİKLETİNİZİ ANINDA TESLİM ALABİLİRSİNİZ


STOKLARLA SINIRLI OLAN DİSCOVER ve BOXER İÇİN SİZDE ACELE EDİN
DİLERSENİZ ARACI TEST EDEBİLİRSİNİZ..


AYRINTILI BİLGİ İÇİN;

Fatih Sok.No:4/D-E Kadıköy/İSTANBUL
(Acıbadem Tepe Nautilus Karşısı)
Tel: 0 216 428 79 00
Cep: 0 532 216 54 86
Web: www.baymoto.com.tr
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Amortisörleri 2 kademe aşağı düşürdüm. Boxer resmen Chevrolet oldu. Tavsiye ederim. (Fabrikadan en üst ve en sert ayarda geliyor)

Selamlar. Yurdukoru; Nasıl ayarları düşürdüğünü tarif edermisin?
Bir de Ankara da 444 motor servis kalitesi nasıl, Tavsiye edermisin?

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:06 ----------

http://youtu.be/udzLa6WXnpI Bu video yu izlemenizi öneririm.

Dostum amortisörlerin en alt kısmında kademeli çentikler var, onun etrafına gelecek şekilde amortisör anahtarını yerleştiriyorsun sonra sola doğru çeviriyorsun bu esnada bir tık alçalıyor sonra bir tık daha işlem tamam. Ben şahsen iri yapılı biri olduğum için 2 kademe indirdim siz 3 kademe indirebilirsiniz. Bunu yaparken dikkat etmeniz gereken husus sag ve sol tarafı birer birer indirmek, yoksa amortisör bozulabilir. Ya da en güzeli servise götürüp ayarlatın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst