- Katılım
- 11 Nis 2006
- Mesajlar
- 798
Yarin bu motora bakmaya gidecem. Orjinal lastikler tubeless uyumlumu? Kronik arızası nedir bilen varmı?
hocam ön lastik 3.00-17 yani 90/90-17 ye denk gelir. arka lastik 100/90-17. bu ölçüde dublex lastikler bulabilirsiniz. arka lastik aynı ölçüde zor ama onuda 110/80-17 olarak bulabilirsiniz. ön lasiğe örnek olarak
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-lastik-metzeler-me-22-3.00-17-tek-on-161269395/detay
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:28 ----------
motosikletin üzerinde de görebilir miyiz seleyi :wiinkk:
yakın zamnda fotoğraf ekleyeceğim hocam...
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:30 ----------
Arkadaşlar herkese selam
Şu gidon problemleriyle alakalı yazılanları okudum.Umarım sorun yaşayan arkadaşlar tez zamanda sorunlarından kurtulur. Bende henüz böyle bir problem yok menset civatası zamanla gevşerse sıkılabilir çok büyük bir problem olacağını düşünmüyorum.
Motor 350 km ye dayandı hafta başı aldım bu hafta izinli olmam sebebiyle evrak işlemleri, gezme tozma, motora alışma derken baya olmuş yahuBişey dikkatimi çekti sıkıştırmadan kullandığım halde malum radaj aşaması 40km kadar gezdim bugün. garaja geldim stop ettim oda nesi egzozun üzerinde bi miktar yag eğildim baktım sağına soluna iyice biyerlerden sızmış egzoz üzerine kadar hafif fazla değil akmış sizce bu normal bi durummu sizlerdede ufak yağ sızıntıları mevcutmu acaba
(egzoz derken yanlış anlaşılmasın en altta susturucu gibi olan parçanın üzerine)
zinciriniz çok yağlıysa o bölümden daha doğrusu ön dişliden aşşağıya doğru yağ akabilir bende de oldu. zinciri güzelce benzine yatırıp temizleyin. sonra zincir spreyi ile güzelce yağlayın...
@windy125
rolanti ve hava ayarı motorun sol kızmında silindirin sağ üst köşesinde 2 adet vida var. sağda olan rolanti, az aşşağısında solda olan ise hava ayar vidası. bence hava ayarınıda kendiniz yapın. hava vidasını tamamen sıkıp sonra 2.5 ile 3 tur arası gevşetin. rolanti zaten kolay istediğiniz gibi ayarlayın. rolanti çok düşük olursa stop edebilir. motorlarda 1200-1300 gibi devirler rolanti için uygun devirlerdir yani arabalar gibi 800-900 devirler olmaz. o yüzden araç rolantileri gibi değilde biraz daha yüksek ayarlayın. bu arada rolanti ve hava ayarını motor tamamen ısındıktan sonra yapın.
Son düzenleme:



