Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
@Bazooka

hocam, mavi renk ne kadar güzel duruyormuş şimdi fark ettim. kazasız belasız...
 
Katılım
14 Haz 2014
Mesajlar
9
Arkadaşlar üzülerek sormak durumundayım neden bu kuralkan ı bu kadar kötülüyorlar nerde okusam uzak durun onlardan bişey almayın vsss...
Ben arkadaş a danışdım nasıl motor diye motor a sözüm yok ama başka firmadan olsa idi al derdim ben olsam almam diye yanıtladı??? Ve bu kişi motordan ve firmalardan ne nedir iyi bilenlerden.. Bu kuralkan ne yaptıda bu kadar kişinin ahını aldı .

Yorumlar da... Biz Hyosung'u Kuralkan'ın elinden kurtarmaya çalışıyoruz bunlar başka markalarında üstüne kabus gibi çöküyorlar.Kuralkan ise uzak dursun toplu iğne bile almam bi daha onlardan.Kuralkan dışında her firmaya razıyım ...

...Servisleri rezalet olmasa sorun yok biraz müşterisini dinlesin birde kanuni logosu basmasın elin motoruna sorun yok ...

..Arkadaşlar bajaj çok güçlü bir marka ama kuralkan tarafından geliyor olması insanı düşündürüyor bence biraz beklemeliyiz.Diğer motorlardaki stratejileri uygularlarsa bajaj başka bir distribitör bulur bence...
gibi gibi bir sürü yorum var
Yani ben kıllandım aydınlatırsanız iyi olur bende rahatlarım????????
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Değerli GncTurk; 4 aydır bajaj ürünleri satışta. Allah'a şükür güzel bir giriş yapıldı. Ürünlerimizin memnuniyeti yüksek. Ürünlerin yedek parça fiyatları düşük tutuldu. Bajaj ile ortaklık anlaşmamızdan itibaren BAJAJ-KURALKAN gücünün çok güzel örnekleri sektörde görülüyor. Servis yapılanması tamamen yeniden oraganize edildi.

Bajaj'ın Türkiye'de Kuralkan ortaklığı seçmesinin de mutlaka özel bir sebebi var. Belki çok söyledim ama tekrar arz ediyorum. Her adımımız Bajaj ile beraber atılıyor. Bütün projeleri beraber yürütüyoruz. Emin olun hata yapma şansımız yok, ya da çok az. Size bir firmanın pazarlama müdürü olarak yetkili ağızdan sesleniyorum. Lütfen kendiniz gözlemleyin. Bajaj ürün sahibi arkadaşlarla kendiniz konuşun. Neler yaşamışlar?

Bunları sadece bilgilendirme olarak yazdım. Aslında benim bir şey söylemem de anlamsız. En iyi yorumu yapacak değerli arkadaşlarımızdır. Bu sayfalarda ürün sahibi arkadaşlarımızın yorumları her türlü değerlendirmenin üzerindedir.

Peki bunları nasıl bu kadar net söyleyebiliyorum. Arkadaşlar Bajaj dünyanın 3 ncü büyük motosiklet firmasıdır. Gücü kullandığı teknolojiyi uygun fiyata sunabilmesinden ve 1200 kişilik sahasında uzman ARGE kadrosundan geliyor. 54 ülkedeki başarının altında yatan bir çok sebep var. İnşallah 55nci ülke olarak Türkiye'de aynı başarılar tekrar edilecek.

Bu vesile ile hayırlı Ramazanlar diliyorum...

Selam ve saygılarımla...

Arkadaşlar üzülerek sormak durumundayım neden bu kuralkan ı bu kadar kötülüyorlar nerde okusam uzak durun onlardan bişey almayın vsss...
Ben arkadaş a danışdım nasıl motor diye motor a sözüm yok ama başka firmadan olsa idi al derdim ben olsam almam diye yanıtladı??? Ve bu kişi motordan ve firmalardan ne nedir iyi bilenlerden.. Bu kuralkan ne yaptıda bu kadar kişinin ahını aldı .

Yorumlar da... Biz Hyosung'u Kuralkan'ın elinden kurtarmaya çalışıyoruz bunlar başka markalarında üstüne kabus gibi çöküyorlar.Kuralkan ise uzak dursun toplu iğne bile almam bi daha onlardan.Kuralkan dışında her firmaya razıyım ...

...Servisleri rezalet olmasa sorun yok biraz müşterisini dinlesin birde kanuni logosu basmasın elin motoruna sorun yok ...

..Arkadaşlar bajaj çok güçlü bir marka ama kuralkan tarafından geliyor olması insanı düşündürüyor bence biraz beklemeliyiz.Diğer motorlardaki stratejileri uygularlarsa bajaj başka bir distribitör bulur bence...
gibi gibi bir sürü yorum var
Yani ben kıllandım aydınlatırsanız iyi olur bende rahatlarım????????
 
Katılım
1 May 2014
Mesajlar
99
bajaj şuan motorsikletin altın yumurtlayan tavuğu.
istifede edenlerin ona kötü davranması zor.
başarılı olması ve bazılarına ders vermesi iyi olur
tüm tüketiciler için.

kurye içinde ideal olduğunu düşünüyom yükle sorun yok
düşük devr kullan sorun yok uzcuz yağ kullan ucuz al vs.
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2014
Mesajlar
1,250
Değerli GncTurk; 4 aydır bajaj ürünleri satışta. Allah'a şükür güzel bir giriş yapıldı. Ürünlerimizin memnuniyeti yüksek. Ürünlerin yedek parça fiyatları düşük tutuldu. Bajaj ile ortaklık anlaşmamızdan itibaren BAJAJ-KURALKAN gücünün çok güzel örnekleri sektörde görülüyor. Servis yapılanması tamamen yeniden oraganize edildi.

Bajaj'ın Türkiye'de Kuralkan ortaklığı seçmesinin de mutlaka özel bir sebebi var. Belki çok söyledim ama tekrar arz ediyorum. Her adımımız Bajaj ile beraber atılıyor. Bütün projeleri beraber yürütüyoruz. Emin olun hata yapma şansımız yok, ya da çok az. Size bir firmanın pazarlama müdürü olarak yetkili ağızdan sesleniyorum. Lütfen kendiniz gözlemleyin. Bajaj ürün sahibi arkadaşlarla kendiniz konuşun. Neler yaşamışlar?

Bunları sadece bilgilendirme olarak yazdım. Aslında benim bir şey söylemem de anlamsız. En iyi yorumu yapacak değerli arkadaşlarımızdır. Bu sayfalarda ürün sahibi arkadaşlarımızın yorumları her türlü değerlendirmenin üzerindedir.

Peki bunları nasıl bu kadar net söyleyebiliyorum. Arkadaşlar Bajaj dünyanın 3 ncü büyük motosiklet firmasıdır. Gücü kullandığı teknolojiyi uygun fiyata sunabilmesinden ve 1200 kişilik sahasında uzman ARGE kadrosundan geliyor. 54 ülkedeki başarının altında yatan bir çok sebep var. İnşallah 55nci ülke olarak Türkiye'de aynı başarılar tekrar edilecek.

Bu vesile ile hayırlı Ramazanlar diliyorum...

Selam ve saygılarımla...

Saygıdeğer Ekrem Bey;

Sizi ilgi sevgi ve saygı ile takip ediyorum. Baştan söyleyeyim Bajaj Boxer fanlarındanım. Dükkan komşumda var ve defalarca kullandım. Boyu 1.70'in altında olan herkese de öneriyorum. Bu fiyata göre harika bir motor.

Ama lütfen şunu kabul edin, bu motorların Kuralkan ismi ile yan yana gelmesi büyük pazarlama hatası olmuş. Şirket ismi değiştirilerek yapılsa idi bu sıkıntılar hiç yaşanmayabilirdi ve pazar payı şu an olandan daha büyük olabilirdi. Tüm yukarıda yazdıklarıma rağmen benim bile Kuralkan ismini duyunca tüylerim diken diken oluyor. :)

Bu yüzden işiniz çok zor. Sizi seviyorum, güzel insansınız. Umarım alt gelir seviyesinde ki bizleri avantajlı hale getirdiğiniz bu motorlarla çok başarılı olursunuz.

Saygılar.
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Merhaba,

Bajaj konusunda endişelerinizi başka yerlerde yazmanız mümkün mü acaba?
Neredeyse 3 aydır aynı şeyler söyleniyor.
Kuralkan'a güven olmaz, Bajaj alırsak elimizde patlayacak vesaire.
Bu konuları geçelim lütfen.
Forumu telefonumdan takip ediyorum.
2 GB internet hakkım var ve bilgi paylaşımı okuyacağım yerde böyle mesajlarla karşılaşıyorum.
İnternetimi bari sömürmeyin.
Bajaj alanlar parasını çöpte mi buluyor zannediyorsunuz?
Sanki bir art niyet var burada, bizi salak yerine koymaya çalışmayın.
Başka markalara mail telefon vesaire ulaşmak bile çoğu zaman sorun oluyorken Pazarlama Müdürü burada -bir forum sitesi- yazıyor her şeye cevap veriyor.
Biraz da kıymet bilmeli endişelerimizi firmaya da saygı sınırını aşmadan, adaletli bir şekilde dile getirmeliyiz diye düşünüyorum.
Kimseyi kırmak amacım değil. Yanlış anlaşılma olmasın.
Hayırlı Ramazanlar.

Selamlar.
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
36
Merhaba,

Bajaj konusunda endişelerinizi başka yerlerde yazmanız mümkün mü acaba?
Neredeyse 3 aydır aynı şeyler söyleniyor.
Kuralkan'a güven olmaz, Bajaj alırsak elimizde patlayacak vesaire.
Bu konuları geçelim lütfen.
Forumu telefonumdan takip ediyorum.
2 GB internet hakkım var ve bilgi paylaşımı okuyacağım yerde böyle mesajlarla karşılaşıyorum.
İnternetimi bari sömürmeyin.
Bajaj alanlar parasını çöpte mi buluyor zannediyorsunuz?
Sanki bir art niyet var burada, bizi salak yerine koymaya çalışmayın.
Başka markalara mail telefon vesaire ulaşmak bile çoğu zaman sorun oluyorken Pazarlama Müdürü burada -bir forum sitesi- yazıyor her şeye cevap veriyor.
Biraz da kıymet bilmeli endişelerimizi firmaya da saygı sınırını aşmadan, adaletli bir şekilde dile getirmeliyiz diye düşünüyorum.
Kimseyi kırmak amacım değil. Yanlış anlaşılma olmasın.
Hayırlı Ramazanlar.

Selamlar.

Burda zaten bajaj a bir sey söylenmiyor. Sadece insanlar kuralkandan memnun değil .
Ben şimdiye kadar kuralkandan bi alısverişim olmamışdı biz sadece firma olarak güven istiyoruz ve buda hakkımız ...

Ben bajaj ın bütün ürünlerini gözü kapalı alırım zaten ama forumlarda ve sağdan soldan bu kadar şikayet gelmesi biraz garip değilmi..
Ya isim karalama yapıyorlar yada doğruları söylüyorlar.
Sütten dili yanan yoğurt du üfleyerek yermiş buda aynı hesap...
Tabi bunu zaman gösterecek firma ne kadar bize yardımcı olacak..Bindik bi alamete gidicez inş selamete....

..... saygılar.....
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Ekrem bey, ben kocfinans kredisi ile almayi dusunuyorum. Kartal bayinizde varmı?
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
73
Hayırlı ramazanlar ...cumartesi 750 km ilk bakımımı kadıköy baymoto da yapmış bulunbaktayım...üşenmedim bana daha yakını olmasına ragmen baymotoya gittim baybars kardeşemiz sağ olsun baya ilgilendi yardımcı oldu..gerçi çok ilgi alaka istediğimiz yok bişey sorunca ters cevap verenleri gördüğümüzden baymoto bana baya iyi geldi....
yağ degişimi yapıldı...
rib7.jpg

yağ filitresi değişti..
pr8z1.jpg

tüm civatalar sıkıldı gözden geçti..
ml4p.jpg

bu somun yalama olmuştu değitirildi...özellikle gidon aldı vidaları sıkıldı...casrol 10 w 40 yağ koyduk yag filitresi degişti...komple 70 tl ödeme yaptım kartla..baybars ustaya teşekkür ederim herhesede tavsiye ederim..
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Aşağıdaki videoda Filipinlerde satılan Kawasaki Bajaj Boxer reklamı var. Yakıt ekonomisiyle öne çıktığı için ilginç ve komik bir reklam yapmışlar. Orada Kawasaki Boxer olarak satılıyor. ( Bu arada 1 lt= 46 km doğru ölçüm, yakıt tüketimi reklamın sonunda da çıkıyor

http://www.youtube.com/watch?v=9v6QjDDe9V0http://www.youtube.com/watch?v=9v6QjDDe9V0


Bu linkte de Kolombiya'da satılan 100 lük Boxer'a takılan bir aparatla Boxer'ı kargo canavarına dönüşüyor. Normalde limit 50 kg ama Kolombiyadaki bir arkadaşım bu aparatla 200 kg luk 4 çimento torbası taşıdığını iddia etti. ( Gerçi ben de artçımla binince aşağı yukarı aynı ağırlık oluyor)Bize de bu parçalar gelse harika olur... Bajaj Kolombiya tarihinde 1 numara olarak en çok satan motor olduğu reklamında da belirtilmiş. Bu arada renklerin güzelliğine dikkatinizi çekerim. Kawasaki Yeşili ile siyah harika duruyor Boxer'da.

http://www.youtube.com/watch?v=suubQ7VlwMo
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Boxer katalog çekimleri :)

Ara ara Boxerımın artistik fotoğraflarını paylaşacağım arkadaşlar. Koltuk takıldıktan sonraki halini merak edenler için...

IMG_0989.jpg



IMG_0988.jpg



IMG_0990b870b.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Nis 2014
Mesajlar
88
Merhabalar. Stop etme olayıyla ilgili bir çok yorumu okudum önceki sayfalarda. Dayanamadım belki bir katkım olur diye yazayım dedim. Ben şu an kuba cg 100 kullanıyorum. Bu motorda hava soğutmalı. İlk çalıştırdıktan sonra gaza birden yüklenince stop ediyor. Gazi çok hafif açarsanız yavaş yavaş devri alıyor ve devir yükseliyor. Bende boxer almayı düşünüyorum ve istiyorum. Bu sorunu zaten yaşadığımdan benim için sorun değil ama sizde alışırsınız bence hava soğutmalı motorlarda oluyor sadece. Umarım çözülür. İyi günlerde kullansın herkes motosikletini, tekeriniz düz bassın abiler kardeşler..
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Merhabalar. Stop etme olayıyla ilgili bir çok yorumu okudum önceki sayfalarda. Dayanamadım belki bir katkım olur diye yazayım dedim. Ben şu an kuba cg 100 kullanıyorum. Bu motorda hava soğutmalı. İlk çalıştırdıktan sonra gaza birden yüklenince stop ediyor. Gazi çok hafif açarsanız yavaş yavaş devri alıyor ve devir yükseliyor. Bende boxer almayı düşünüyorum ve istiyorum. Bu sorunu zaten yaşadığımdan benim için sorun değil ama sizde alışırsınız bence hava soğutmalı motorlarda oluyor sadece. Umarım çözülür. İyi günlerde kullansın herkes motosikletini, tekeriniz düz bassın abiler kardeşler..
Motor isinana kadar o oluyor o kesin zaten benim mg de öyleydi ilk calistirinca 1DK rolantide beklerdim sonra sıkıntı olmazdı
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
96
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
1 galon benzinle 350 km yaparsa, 1 litre ile 140 km demektir. Bu imkansız.

Hesabınızda yanlışlık var.

1 galon= 3.78 lt yapar.
3.78 lt ile 344 km giderse
1 lt ile 91 km gitmiş. (140 değil)

Boxer 100 ile 40 km/h gibi düşük hız ile gidilirse pekala mümkün olabilir.

Geçende ben yandan esen rüzgar ve trafik nedeniyle 4. Viteste 35-40 km/h ile gitmek zorunda kaldım. Bu rakamı yakalayamasam da tüketimim 100 km de 1.7 lt ye kadar düştü.(2 kişi +yük ile)

Bizim kullandığımız 150 likteki ortalama tüketim 100 km de 2 lt civarı.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst