Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Nis 2014
Mesajlar
88
Bazooka arkadaşımızın motosikleti de mavi rengiyle çok hoş olmuş. Bu resimlerde daha hoş görünüyor motosiklet gözümüze :)Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürün, keyfinize doyum olmasın :)

twona hocam sizin de sele harika olmuş gerçekten. iyiki son sayfayı bakmışım. şimdi buraya koyacağım fotoğrafdaki motosikletteki tek eksik bence sizin seleniz :) sizde iyi günlerde kullanın kazasız belasız. paylaşımlarınızı takipteyim.

Arkadaşlar bende gizli bir boxerhayranıyım. Henüz alamıyorum ancak çok uzak değildir almam diye umuyorum. Alabilirsem bu şekle getirmek için ve twona arkadaşımızın selesini de eklediğimizi düşünürsek neler yapmam gerekli. Motor konusunda oldukça tecrübesizim :)

bo1_4.jpg
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Yaw benim için yakıt önemli değil. Son 2 yıldır benzine en fazla 150 lira vermisimdir. Ama 2 yılda 100 bin km yapmisimdir. Benim için önemli olan son hız. Dusuk hizlarda ise ivmeleme, hızlı kalkış. Benzin menzin kask elbise hep şirketten. önemli olan düşük bütçe ile tatminkar performans. Ah innova vah innova. 3000 devirde 12 nm tork uretiyordu. Ne diye sattım o motoru. Ne gerek vardı. Şimdi 2. Eli de yok gibi.
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
32
700 km rodaj süresinde olduğu için malum zorlamadan kullandım. Bu gün 80 km hıza kadar çıkış yapınca motorun gücünü o zaman anladım.:)
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Yaw benim için yakıt önemli değil. Son 2 yıldır benzine en fazla 150 lira vermisimdir. Ama 2 yılda 100 bin km yapmisimdir. Benim için önemli olan son hız. Dusuk hizlarda ise ivmeleme, hızlı kalkış. Benzin menzin kask elbise hep şirketten. önemli olan düşük bütçe ile tatminkar performans. Ah innova vah innova. 3000 devirde 12 nm tork uretiyordu. Ne diye sattım o motoru. Ne gerek vardı. Şimdi 2. Eli de yok gibi.


hocam innova 3000 devirde 10.10 torq verir 12 değil yanlışlğı düzeltelim. boxer da 80 den sonra titreşim oluştuğundan tapa gaz gidecekseniz sizin için sorun olabilir ama alt devirler gayet canlı. ben arka dişlimi 1 diş küçültüp 41 yaptım titreşim bir miktar azaldı ve vites araları uzadı. boxer innovadan çok daha seri bir motor bende eski bir innova kullanıcısıyım...
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Peki discover modeli 4 subaplı olduğu için boxer dan daha seri diyebilirmiyiz.
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Merhaba,

Dün bir abimize discover modelini aldık.
Eve kadar ben kullandım.
Boxer ondan çok daha güçlü ve torklu.
Discoverin titreşimi daha az.
Ayaklarda titreşim yoktu.
ilk izlenimlerim bunlar.
İleride bir karşılaştirma yazısı yazmayı düşünüyorum.

Selamlar.
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
61
Bu surucu kurslari sadece ückağitçı sözde bu hafta sonu direksiyon sinavina girecektik kayit olurken de diyolar ki temmuzda gireceksiniz sinava. ben de seviniyorum bu ay hallederim onumuzdeki ay alirim boxeri ama bugun gelen mesaja bak.

Syn.Kursiyerimiz,Direksiyon Sinavinizin tarihi , Milli Egitim Bakanligi tarafindan , 16/17 Agustos 2014 olarak belirlenmistir.Bilgilerinize sunariz.Arslan Surucu Kursu Tuzla... Off offf
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Titreşim olayı (2006) cg125 kadar varmı? Ben o motoru 70 bin km. Kullanmıştım. Çok vibrasyon vardı. yani eğer o kadar değilse sorun yok. Alışığım.
 
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
78
Yurdukoru gardaş bizahmet yük aparatı meselesini bir ararastiralim bana ekmek su gibi lazım kendim yapmaya kalksam öyle güzel olmaz selamlar
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Yurdukoru gardaş bizahmet yük aparatı meselesini bir ararastiralim bana ekmek su gibi lazım kendim yapmaya kalksam öyle güzel olmaz selamlar

Evet abi haklısın, çok kaliteli ve sağlam bir malzeme kullanmışlar. Ben iletişime geçip bu parça artı ön selenin de getirilmesi için uğraşacağım. Olmadı ebay üzerinden alır gümrüğü neyse öderiz. Fazla bir şey olacağını sanmam. Güney Amerika'da Boxer'ı çuval taşıyarak resmen eşşek niyetine kullanıyorlar. :)
 
Katılım
7 Haz 2014
Mesajlar
38
Bazooka arkadaşımızın motosikleti de mavi rengiyle çok hoş olmuş. Bu resimlerde daha hoş görünüyor motosiklet gözümüze :)Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürün, keyfinize doyum olmasın :)

twona hocam sizin de sele harika olmuş gerçekten. iyiki son sayfayı bakmışım. şimdi buraya koyacağım fotoğrafdaki motosikletteki tek eksik bence sizin seleniz :) sizde iyi günlerde kullanın kazasız belasız. paylaşımlarınızı takipteyim.

Arkadaşlar bende gizli bir boxerhayranıyım. Henüz alamıyorum ancak çok uzak değildir almam diye umuyorum. Alabilirsem bu şekle getirmek için ve twona arkadaşımızın selesini de eklediğimizi düşünürsek neler yapmam gerekli. Motor konusunda oldukça tecrübesizim :)

http://www.automobes.in/wp-content/uploads/2014/05/bo1_4.jpg

güzel olmuş,, bunu kim yapmış acaba..
değişiklikler,
tel cantlar, ön çamurluklar yükselmiş.. her halde değiştirilmiş.. ya da başka bir gidon uyarlanmış..
bir de twonanın selesi eklendi mi mükemmel olur..
burada ön çamurluklar nasıl yükseltilmiş, ben de öğrenmek isterim...

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:07 ----------

arkadaşlar, bilgisayar dosyasından resim nasıl yükleniliyor acaba.
insert image butonuna bastığımızda url falan çıkıyor, dosyalara inmek nasıl oluyor
ya da başka resim yükleme butonu var mı anlamadım gitti..
 
Katılım
18 Nis 2014
Mesajlar
88
Merhaba. Resimleri önce vir internet sitesine yükleyin. Hızlıresim beya imageshack gibi sonra ordan url yi o bahsettiğiniz kutuya yapıştırın
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Gidonun yalpalama (silkeleme) sorunu...

Arkadaşlar, gidonumdaki yalpalama sorunu ile ilgili sevgigili Ekrem Ata beyle görüşmelerim sonucunda bugün Düzce Bajaj servisi Bayrak ticarette Kuralkan Servisi Müdürü Ramazan beyle buluştuk. Tuzladaki fabrikadan gelirken sağolsun yanında bir adette sıfır jant getirmiş. Jantı motosikletime taktık ve direksiyonda yalpalama (silkeleme) sorunu varmı diye 2 motorla teste çıktık. Ramazan beyde benim motorumu kullandı bende ama kendisde gördükü gidondaki yalpalama sorunu devam ediyor yani düzelmedi. Gidon ve maşa ile ilgili ne varsa sıkıldı, kontrol edildi ama yine sorun devam ediyor. Sonra bayide bulunan sıfır Boxer ın ön jant ve lastiği komple sökülüp deneme amaçlı benim motoruma takıldı ama sorun yine devam etti. Daha önceki gidişimde acaba lastiktemi sorun var diye sıfır dublex lastik takıp denedik sorun yine düzelmedi. Kuralkan servis müdürü Ramazan beyde şaşırdı ve duruma bir anlam veremedi. Son olarak bayideki sıfır Boxer ı alıp kullandık aynı sallama ondada mevcuttu. Daha sonra Ramazan bey Kuralkanda kurye olarak çalışan ve Boxer kullanan Fırat diye bir arkadaşı aradı ve oda ellerini bıraktığında (Montun fermuarını çekmek vesaire için) gidonda silkeleme, yalpalama olduğundan bahsetti. Ramazan bey bir diğer telefon görüşmesinden sonra Hintli mühendislerin bu durumu sorun olarak kabul etmediğine, Endonozyada v.b gibi ülkelerde çok satılmasına rağmen böyle bir sorun ile karşılaşılmadığına (o ülkelerde böyle bir sorunun olmaması benim motorumdada sorun olmayacağı anlamına gelmez), elleri bırakınca ortaya çıkan bu sorunu kabul etmediklerine çünkü testlerin 2 elle gidon tutularak yapıldığından bahsetti.

Sonuç:
Öncelikle ilgi ve alakalarından ötürü başta Ekrem Ata beye ve beni usanmadan sıkılmadan dinleyen ve çözüm üretmeye çalışan servis müdürü Ramazan beye çok teşekkür ediyorum çünkü ellerinden geleni yaptılar fakat ne varki benim sorunum çözülmedi. Eğerki bayide sıfır olarak satılan Boxerda, Kuralkanın kendi kullandığı Boxerda ve 3 kere jant değişmesine rağmen sorun düzelmeyen benim Boxerımda bu sorun varsa Hintli arkadaşların bu durumla ilgilenmesi gerekir. Daha önce kendime ait olan farklı marka ve hacimlerdeki 21 tane motorumun hiç birinde böyle bir durumla karşılaşmadım.Bajaj mühendisleri bunu bir sorun olarak görmesede doğal olarak ben bunu bir sorun, hatta kronik bir sorun olarak görüyorum.

Tekrar ediyorum, buradaki serzenişim kesinlikle Ekrem Ata beye yada Kuralkan servis müdürü Ramazan beye hatta hatta Kuralkanada değildir. Ülkemizdeki kalite anlayışı Endonezya, Kolombiya, Nijerya v.b gibi ülkelerden yüksek olduğu için biz motosiklet kullanıcıları daha titiziz ve kalite çitamız, alım gücümüz bu ülkelere göre daha yüksek doğal olarak. Başka bir ülkeye göre çok kaliteli kabul edilen bir ürün bizim ülkemizde kaliteli yada sorunsuz olarak kabul edilmeyebilir. Örnek vermek gerekirse Almanya gibi bir ülkenin kalite, sorunsuzluk anlayışıda bize göre daha yüksektir. Diğer ülkelerde Boxer kırsalda, yük taşımada kullanıldığı için bu durum çok önemsenmemiş olabilir yada çokta göze batmamış olabilir ama biz Türkiyede motosikleti daha çok hobi amaçlı kullandığımız için beklenilerimizde daha yüksek.

Umarım Hintli üretici Bajaj bu konularda daha temkinli ve dikkatli olur. Bir motosikletteki sorunu 2 elle sürülmesi gerekir, biz kalite kontrolü 2 elle sürerek yapıyoruz gibi bir cevapla geçiştirmez (!)
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Gidonun yalpalama (silkeleme) sorunu...

Arkadaşlar, gidonumdaki yalpalama sorunu ile ilgili sevgigili Ekrem Ata beyle görüşmelerim sonucunda bugün Düzce Bajaj servisi Bayrak ticarette Kuralkan Servisi Müdürü Ramazan beyle buluştuk. Tuzladaki fabrikadan gelirken sağolsun yanında bir adette sıfır jant getirmiş. Jantı motosikletime taktık ve direksiyonda yalpalama (silkeleme) sorunu varmı diye 2 motorla teste çıktık. Ramazan beyde benim motorumu kullandı bende ama kendisde gördükü gidondaki yalpalama sorunu devam ediyor yani düzelmedi. Gidon ve maşa ile ilgili ne varsa sıkıldı, kontrol edildi ama yine sorun devam ediyor. Sonra bayide bulunan sıfır Boxer ın ön jant ve lastiği komple sökülüp deneme amaçlı benim motoruma takıldı ama sorun yine devam etti. Daha önceki gidişimde acaba lastiktemi sorun var diye sıfır dublex lastik takıp denedik sorun yine düzelmedi. Kuralkan servis müdürü Ramazan beyde şaşırdı ve duruma bir anlam veremedi. Son olarak bayideki sıfır Boxer ı alıp kullandık aynı sallama ondada mevcuttu. Daha sonra Ramazan bey Kuralkanda kurye olarak çalışan ve Boxer kullanan Fırat diye bir arkadaşı aradı ve oda ellerini bıraktığında (Montun fermuarını çekmek vesaire için) gidonda silkeleme, yalpalama olduğundan bahsetti. Ramazan bey bir diğer telefon görüşmesinden sonra Hintli mühendislerin bu durumu sorun olarak kabul etmediğine, Endonozyada v.b gibi ülkelerde çok satılmasına rağmen böyle bir sorun ile karşılaşılmadığına (o ülkelerde böyle bir sorunun olmaması benim motorumdada sorun olmayacağı anlamına gelmez), elleri bırakınca ortaya çıkan bu sorunu kabul etmediklerine çünkü testlerin 2 elle gidon tutularak yapıldığından bahsetti.

Sonuç:
Öncelikle ilgi ve alakalarından ötürü başta Ekrem Ata beye ve beni usanmadan sıkılmadan dinleyen ve çözüm üretmeye çalışan servis müdürü Ramazan beye çok teşekkür ediyorum çünkü ellerinden geleni yaptılar fakat ne varki benim sorunum çözülmedi. Eğerki bayide sıfır olarak satılan Boxerda, Kuralkanın kendi kullandığı Boxerda ve 3 kere jant değişmesine rağmen sorun düzelmeyen benim Boxerımda bu sorun varsa Hintli arkadaşların bu durumla ilgilenmesi gerekir. Daha önce kendime ait olan farklı marka ve hacimlerdeki 21 tane motorumun hiç birinde böyle bir durumla karşılaşmadım.Bajaj mühendisleri bunu bir sorun olarak görmesede doğal olarak ben bunu bir sorun, hatta kronik bir sorun olarak görüyorum.

Tekrar ediyorum, buradaki serzenişim kesinlikle Ekrem Ata beye yada Kuralkan servis müdürü Ramazan beye hatta hatta Kuralkanada değildir. Ülkemizdeki kalite anlayışı Endonezya, Kolombiya, Nijerya v.b gibi ülkelerden yüksek olduğu için biz motosiklet kullanıcıları daha titiziz ve kalite çitamız, alım gücümüz bu ülkelere göre daha yüksek doğal olarak. Başka bir ülkeye göre çok kaliteli kabul edilen bir ürün bizim ülkemizde kaliteli yada sorunsuz olarak kabul edilmeyebilir. Örnek vermek gerekirse Almanya gibi bir ülkenin kalite, sorunsuzluk anlayışıda bize göre daha yüksektir. Diğer ülkelerde Boxer kırsalda, yük taşımada kullanıldığı için bu durum çok önemsenmemiş olabilir yada çokta göze batmamış olabilir ama biz Türkiyede motosikleti daha çok hobi amaçlı kullandığımız için beklenilerimizde daha yüksek.

Umarım Hintli üretici Bajaj bu konularda daha temkinli ve dikkatli olur. Bir motosikletteki sorunu 2 elle sürülmesi gerekir, biz kalite kontrolü 2 elle sürerek yapıyoruz gibi bir cevapla geçiştirmez (!)

Sizin yaşadığıniz veya bu motor da olan sorun çok tuhaf fakat bu ilgiye bu parada olan bir motor icin bayıldım ve takdir ediyorum Ekrem beyi
 
Katılım
18 Nis 2014
Mesajlar
88
sayın twona geçmiş olsun. ne yazacağımı bilemedim gerçekten. Ekrem Ata beyin ilgisi, servisin ilgisi de ortada, ancak hintli mühendisler bu fikirleriyle sizin de dediğiniz gibi bizim ülkemizde çok barınamazlar. Gerçekten alıp tel jant takıp keyif yapmayı hedeflediğim bir motosikletti. Açıkca söylemek gerekirse belki abartılı da olsa bence yamaha sr400 ün elle tutulur tek ucuz versiyonu boxer dı. Yamahayı kısa vadede alamayacağım için bu hayali kuruyordum. Başka bahara kalsın. Herkese kazasız belasız sürüşler..
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
96
Evet abi haklısın, çok kaliteli ve sağlam bir malzeme kullanmışlar. Ben iletişime geçip bu parça artı ön selenin de getirilmesi için uğraşacağım. Olmadı ebay üzerinden alır gümrüğü neyse öderiz. Fazla bir şey olacağını sanmam. Güney Amerika'da Boxer'ı çuval taşıyarak resmen eşşek niyetine kullanıyorlar. :)


Banada lazım ön korkuluk,
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
625
twona kardeş sorun madem çözülmeyecekse, bana kalırsa sorundur, anlık bile olsa direksiyon bırakma yapıyoruz, motorun en azından düz gitmesi lazım düz gitmesi demek motorun, şasenin, ön ,arka tarafın dengeli olduğu anlamına gelir, siz lastik basınçlarına, az çok basınçla deneyerek ,ön kampana olduğu için az gevşeterek, zincir ayarı, fazla gergin olmadan, ayarlamak ve arka zincir ayar çizgilerinin kontrolünü tam yapmak, tekerlek göbek bağlantısını aşırı sıkmamak ,amortisörlerde dengesizlik varsa ,fazla sıkmadığımızda, çapraz esnediğini göreceksin, tam sıkmamak dediğim araba lastikleri gibi, bazen aşırı sıkılınca, bijon bile sıyırıyor, o manada, neden bunları diyorum

ben ybr mi 8.9 sene kullandım, en uzun kullandığım motor, 110 bin km rede şirkete vermiştim, geri gelmemişti, yoksa gidene kadar binerdim, taş gibiydi meret, bazen ybr motorum dada yapardı kafa sallama, hem de ne sallama yapardı, bazen de hiç yapmazdı, bazen de sağa çekerdi, bazen de ip gibi giderdi, ellerimi bıraktığımda, ara ara yapması enteresandı, muhtemelen zincir ayarı ve lastik değiştirmelerimle ilgiliydi yada lastik basınçları, yada amortisör ayarları ,neticede sürekli yapmaması enteresandı, sizde bunları detaylı inceleyin, ha bu şekilde kullanılır ama ben bazen kaskımı bile ellerimi bırakarak takardım, tehlikeli tabi ki ama motorsiklet artık uzvumuz gibi olmuş, bazen aşırı sıcakta, terlemiş saçları havalandırır takardım :d sen dediklerimi de yap bakalım ne olacak
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst