- Katılım
- 18 Nis 2014
- Mesajlar
- 88
Bazooka arkadaşımızın motosikleti de mavi rengiyle çok hoş olmuş. Bu resimlerde daha hoş görünüyor motosiklet gözümüze
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürün, keyfinize doyum olmasın 
twona hocam sizin de sele harika olmuş gerçekten. iyiki son sayfayı bakmışım. şimdi buraya koyacağım fotoğrafdaki motosikletteki tek eksik bence sizin seleniz
sizde iyi günlerde kullanın kazasız belasız. paylaşımlarınızı takipteyim.
Arkadaşlar bende gizli bir boxerhayranıyım. Henüz alamıyorum ancak çok uzak değildir almam diye umuyorum. Alabilirsem bu şekle getirmek için ve twona arkadaşımızın selesini de eklediğimizi düşünürsek neler yapmam gerekli. Motor konusunda oldukça tecrübesizim
twona hocam sizin de sele harika olmuş gerçekten. iyiki son sayfayı bakmışım. şimdi buraya koyacağım fotoğrafdaki motosikletteki tek eksik bence sizin seleniz
Arkadaşlar bende gizli bir boxerhayranıyım. Henüz alamıyorum ancak çok uzak değildir almam diye umuyorum. Alabilirsem bu şekle getirmek için ve twona arkadaşımızın selesini de eklediğimizi düşünürsek neler yapmam gerekli. Motor konusunda oldukça tecrübesizim