- Katılım
- 16 Mar 2008
- Mesajlar
- 1,401
- Motosikleti
- Sym Sympony ST200i E5 ABS
çok hoş replikler gerçekten
okurken defalarca güldüm bir yandanda ne kadar şanslı olduğumu gördüm,benim babam senelerce motosiklet sürdü, 91 yılında mz251 ile geçirdiği bir motosiklet kazasında sol kolu 12 yerden kırıldı sol elinin 3 parmağı ve bileği felçli kaldı kafasında kaskı oldugu için ucuz yırttı ,ozamanlar korumalı elbiseler yok gibi bişiydi üzerinde korumaları olsaydı belki şuan eli felçli kalmayacaktı ama onca yaşanana rağmen bir kere bile oğlum motosiklet alma demedi,son motosikletimi almaya birlikte gittik şimdi ondada tekrar heves başladı sol eli debriyajı sıkacak kadar çalışmadığı için scooter alacağız frenide ayağa aldıracağız,hayali bile onu bisiklet alınacak bir çocuk gibi sevindiriyor.
Son düzenleme: