- Katılım
- 3 Tem 2009
- Mesajlar
- 6,398
- Konu Yazar
- #1
Burada Ruhunu şeytana satmış bir evladın::evil:: ve onu çaresizce kurtarmaya çalışan bir babanın::gazete:: hikayesi anlatılmaktadır..
ale: (ilgisini çekmeyenler lboşuna okumasın:wiinkk
ben daha önce babamla bu şekilde bi muhabbet yaşamamıştım. Öncelikle geçen gece evimizde cereyan eden bu olayları anlatmanın ne yararı olacak tam karar veremedim ama paylasmak istedim(canım sıkıldığı için yazdım galiba). ben yaşarken acayip eğlendim.... Başlıyalım lütfen;
1. bolum;
İsten cıkmış eve gelmisim iftarı bekliyorum. Anneme motor konusunu bidaha actım. Kesin alcam haberiniz olsun sonra şoka felan girmeyin amaclı bir konusmaydı. Annemi alt etmeyi basardım tabi pek uzun surmedi. Gönlü olmadı ama en azından kimseninde kalbi kırılmadan nekadar kararlı oldugumu anlatabildim. Zaten o hep diyodu "Bu cocuk kafasına koydugunu yapıyo illa" diye.Ve dediki "olmaz, babana soylemeden getirme motoru filan, yakar motoru evede almaz seni"...! "Gelmesin eve motor alcaksa::cekic::" zaten demis babam biara:farao::mrgreen:. Neyse iyi tamm konuşcam busefer dedim.
2.bolum;
babam eve geldi.Kapıdan kafayı uzatıp "polat ozen nerde bakıyım" diye bana baktı..!?! Sonra "gel aşşagı su arabayı parketcez garaja" dedi.(buarada yeni bi araba aldık geçende, daha onceden arabamız yoktu diyebilirim.) bende "sen parketsen ya işte beni nye cağırıyosun?" dedim. "yok sen öğrencen, alışman lazım" dedi babamız:silent:...Taktik 1... Iyi dedim, hayatta arabayı vermiyen birisi ne olduda daracık garaja illa sen parkettircen, ogrencen diye tutturdu ki. Indik assağı. Arabayı bi guzel o zor garaja biraz ugrasaraktan sonra geri geri park ettim. babam geldi "hadi simdi çık garajdan tekrar bi turla gel parket, alış iyice" dedi. Tamm...Kozlar cekiliyo..
Gecen gece de arabayı dışarı çıkmam icin sorun çıkarmadan vermisti.. ben istemesemde bildiğin anlıma dayamaya başladı anahtarı... Neden acaba?? Tekrar parketme isleminden sonra yemeğe gecilir...
Buarda dip not; babam ve annem tüm motorcuları mahalledeki zibidiler gibi zannettiği için aşşağıdaki konuşmalar bu sebepten bukadar uzamıştır.(bence)
3.bolum;
Bu bolumdeki konusmaları karsılıklı diyaloglar halinde anlatcam. tamamen gülümseyerek başladığım konuşmayı yine aynı şekilde tamamladım. Hiç sinir harbi yaşanmasına izin vermedim. Habire güldüm, ortam yumuşadı....:cat:Zaten olay bu bölümde oluyo...
Yemekteyiz :queen: ;
::evil::;; Ne o keyfiniz pek bi yerinde bugün. Kaçırıyım biraz keyfinizi isterseniz..?:cherry:
::gazete::; Yok hayır. Yemeğnini ye sen (anlamadıysa konuyu bende neyim..)
::evil::;; Eminmisiniz? İyi peki siz bilirsiniz (İlk saldırı savuşturuldu)
Annemin de uyarılarıyla yemekte sustum.Buarada bilgilerinize; bir insan en kolay yemek yerken ikna edilirmiş...İş görüşmeleri de genelde bu sebeple yemeklerde yapılırmış..
)
ikinci saldırı....Salondayız;
::evil::;; İyi hadi çıkıyorum ben arkadaş bekliyo. Araba da kalsın bugün almıyım...
::gazete::; evet kalsın tabi.
::evil::;; halbuki daha pratik bi ulaşım aracı olsa ne güzel olurdu. 2 dakkada git gel...
::gazete::; evet evet bende düşünüyorum....(??!! hayal kurma polat...)
::evil::;;evet ya şöyle ufak tefek bişey. Pratik ucuz masrafsız bişey.
::gazete::; 2.bi araba iyi olurdu.Ufak bi araba alsak güzel olur. Evet ufak bi araba iyi olurdu. Ufak araba...
::evil::;; Yok, ufak ama arabaya değil. Gerek yok, şöyle daha küçük, bel hizasında filan...
::gazete::; Hayır olmaz...(baştan beri farkındaydı da...)
::evil::;; Olur olur, neden olmasın
::gazete::; Olmaz! Senin yaşın daha... Sen daha çok şeyap öyle. Olmaz şimdi (panik!). Motor tehlikeli hayatta olmaz...(hayatta olmazsa öteki tarafta mı olcak
)
::evil::;; ben daha çok neyapıyım?? Valla söyle yapcam. Hem ne var yaşımda daha nolcak?
::gazete::; Yok! olmaz! Daha olgunlaşman lazım. Olmaz. Sen heralde enerjini atamıyosun, motora felan sardın. Git spor flan yap. Stres at. Motor olmaz (3etti..)
::evil::;; Ya biliyosun okadar spor yapıyorum zaten ne alakası var? Hem ben alıcam haberiniz olsun diye açtım konuyu...:cherry::cherry:
::gazete::; Hayır alamzssın... Önce kariyer filan yap ondan sonra. (??) Olmaz şimdi. Hem askere gitcen daha. Sen daha vatani görevini yapmadın (inanılmaz...!!!
) Ne gerek var..
::evil::;; Ne alaka ya askerlik ?? Hem belki uzun dönem çıkacak assubay. Alcam motorumu da götürcem??::asker::
::gazete::; (buraya dikkat!) Olum buşuna mı okuttum, büyüttüm ben seni, yazık günah değilmi(burda öldüm gittim ben babama göre artık bir ölüyüm). Motor tehlileki, olmaz...İzin vermiyorum...(henüz aslında izin almadığımın farkında da değil..). Hem senn yaşın daha genç.(!!!)
::evil::;; Ya madem motor alınca kesin gidiciyim, niye kariyerimi bekliyoruz ki?? Boşu boşuna. Dimi anne??(sessizlik...) bak ben seni başka motorcularla tanıştırıyım, fikrin değişir. Bildiğin gibi değil
::gazete::; Olmaz! hem şu bi şarkıcı vardı, yaşlı. Deniz kenarında yaşıyo...(babam burada show'a başlıyor)
::evil::;; Fedon ?? (vahi geldi yemin ederim)
::gazete::; Ha evet. Bak adam ne güzel ne yaşıycaksa yaşamış, ondan sonra biniyo motora. Deniz kenarında negüzel... Sende öyle... Önce kariyer yap, sonra kariyer yapanlar gibi harley filan alırsın...(!!??!! nasıl ya? panik geçti, saçmalama evresi hakim evde)
::evil::;; Ya bende gidicem deniz kenarına zaten..(ankarda kalanın canı çıksın). Hem benim de alacağım motor harley gibi aynı. Çok beğenceksin.
::gazete::; Olmaz olum. Hem bende gençliğimde heves etmiştim senin gibi. Jawalar vardı bizim zamanımızda, 0 çiziyoduk biz onlarla(pardon, kim??) ama sonra vazgeçtim...Bi arkadaş vardı öyle giderken düştü. Kafayı bi çarptı kaldırıma gitti öteki tarafa::stretche
::evil::;; ya işte öyle, boşuna mı amerikalardan arkadaşım bana kask getiriyo(türkiyede yok kask biliyoruz) Bilinçliyim ben işte sen anlamıyosun (bu kısım çok hoşuna gitti babamın, ilk defa gülmeye başladı.)
::gazete::;
)) ohooo, koyarsın kaskıda şuraya ozaman. Dursun güzel güzel...:queen::queen: Olmaz olum, hem sonra beni de bulaştırısın bu yaştan sonra....(Ne dedin ne dedin!!!, duyamadım bir daha tekrar alalım::xblink:::
ulp:
AHANDA!!! Yemeğin rehavetiyle inanılmaz bir fire geldi karşı tarftan.Hiç bu açıdan bakmamıştım. babam ben küçükken bahçeli evimizde 77model passat ve 70 küsür model Ford CAPRİ yi alırdı garaj gibi yaptığı yere. Sabahtan akşama kadar uğraşırdı. Fren ayarlarını bile kendi ayarlardı(yumuşacık) benzin ayarı filan, çok yakmasın diye.Hastasıdır yani. Arabanın altını ziftlediğmi hatırlıyorum, bide fren disklerini zımparaladığımı... babama 1-2 saniye bakarken şimşekler çaktı, motor geldi gözümün önüne. Motor kısmı, frenleri, süspansiyonu, yağı ıvırı zıvırı hepsi oratada, al beni bi elden geçir diye bağırıyordu babama. Hayatta karşı koyamıycağını anladım. babama döndüm ve bende kozumu oynamaya başladım;
::evil::;; Tamm işte, sende uğraşırsın biraz. Motor felan bakım istiyo bunların. Acayip kolay ve zevkli zaten...ucuz da...(tamam oldu bu iş polat).
::gazete::; :s Hayır olmaz...
pr
Hem hastalık bu hastalık...geçen kızın biri(kız mı:bounce
bulaştırmış bu hastalığı arkadaşlarına felan. Sonra giderken aynen...vııızzt, gitmiş. bu yaşta...
ale:
::evil::;; ya tamm işte bndeki de hastalık. Bukadar spordan sonra hala motora gidiyosam demekki var benim kafada da...::23343:: Oyüzden boşuna vaz geçirmeye çalışma sen beni(işte bu en iddialı sözümdü galiba)
Dedim ve;
::evil::;; hadi ben çıkıyorum. görüşürüz.
::gazete::; olum boşuna heveslenme, sakın düşünme böyle şeyleri. Olmaz.!(kaç etti??)) boşuna düşünme...
::evil::;; yok zaten ben düşünmüyorum, alıcıyım. Karar verdim yani, sen düşün diye söylemiştim...:
lus1:: (işte burda rövaşata gol attım beee....:thumleft
Bu işin sonu nereye varacak bilmiyorum ama buseferde maddi sıkıntılar içerisine girdim. Motor bi süre daha iptal oldu...::ranntign( Ya tam alcam, busefer iyice kesin dedikçe uzaklaşıyo bu nane benden....
r:
ben daha önce babamla bu şekilde bi muhabbet yaşamamıştım. Öncelikle geçen gece evimizde cereyan eden bu olayları anlatmanın ne yararı olacak tam karar veremedim ama paylasmak istedim(canım sıkıldığı için yazdım galiba). ben yaşarken acayip eğlendim.... Başlıyalım lütfen;
1. bolum;
İsten cıkmış eve gelmisim iftarı bekliyorum. Anneme motor konusunu bidaha actım. Kesin alcam haberiniz olsun sonra şoka felan girmeyin amaclı bir konusmaydı. Annemi alt etmeyi basardım tabi pek uzun surmedi. Gönlü olmadı ama en azından kimseninde kalbi kırılmadan nekadar kararlı oldugumu anlatabildim. Zaten o hep diyodu "Bu cocuk kafasına koydugunu yapıyo illa" diye.Ve dediki "olmaz, babana soylemeden getirme motoru filan, yakar motoru evede almaz seni"...! "Gelmesin eve motor alcaksa::cekic::" zaten demis babam biara:farao::mrgreen:. Neyse iyi tamm konuşcam busefer dedim.
2.bolum;
babam eve geldi.Kapıdan kafayı uzatıp "polat ozen nerde bakıyım" diye bana baktı..!?! Sonra "gel aşşagı su arabayı parketcez garaja" dedi.(buarada yeni bi araba aldık geçende, daha onceden arabamız yoktu diyebilirim.) bende "sen parketsen ya işte beni nye cağırıyosun?" dedim. "yok sen öğrencen, alışman lazım" dedi babamız:silent:...Taktik 1... Iyi dedim, hayatta arabayı vermiyen birisi ne olduda daracık garaja illa sen parkettircen, ogrencen diye tutturdu ki. Indik assağı. Arabayı bi guzel o zor garaja biraz ugrasaraktan sonra geri geri park ettim. babam geldi "hadi simdi çık garajdan tekrar bi turla gel parket, alış iyice" dedi. Tamm...Kozlar cekiliyo..
Buarda dip not; babam ve annem tüm motorcuları mahalledeki zibidiler gibi zannettiği için aşşağıdaki konuşmalar bu sebepten bukadar uzamıştır.(bence)
3.bolum;
Bu bolumdeki konusmaları karsılıklı diyaloglar halinde anlatcam. tamamen gülümseyerek başladığım konuşmayı yine aynı şekilde tamamladım. Hiç sinir harbi yaşanmasına izin vermedim. Habire güldüm, ortam yumuşadı....:cat:Zaten olay bu bölümde oluyo...
Yemekteyiz :queen: ;
::evil::;; Ne o keyfiniz pek bi yerinde bugün. Kaçırıyım biraz keyfinizi isterseniz..?:cherry:
::gazete::; Yok hayır. Yemeğnini ye sen (anlamadıysa konuyu bende neyim..)
::evil::;; Eminmisiniz? İyi peki siz bilirsiniz (İlk saldırı savuşturuldu)
Annemin de uyarılarıyla yemekte sustum.Buarada bilgilerinize; bir insan en kolay yemek yerken ikna edilirmiş...İş görüşmeleri de genelde bu sebeple yemeklerde yapılırmış..
ikinci saldırı....Salondayız;
::evil::;; İyi hadi çıkıyorum ben arkadaş bekliyo. Araba da kalsın bugün almıyım...
::gazete::; evet kalsın tabi.
::evil::;; halbuki daha pratik bi ulaşım aracı olsa ne güzel olurdu. 2 dakkada git gel...
::gazete::; evet evet bende düşünüyorum....(??!! hayal kurma polat...)
::evil::;;evet ya şöyle ufak tefek bişey. Pratik ucuz masrafsız bişey.
::gazete::; 2.bi araba iyi olurdu.Ufak bi araba alsak güzel olur. Evet ufak bi araba iyi olurdu. Ufak araba...
::evil::;; Yok, ufak ama arabaya değil. Gerek yok, şöyle daha küçük, bel hizasında filan...
::gazete::; Hayır olmaz...(baştan beri farkındaydı da...)
::evil::;; Olur olur, neden olmasın
::gazete::; Olmaz! Senin yaşın daha... Sen daha çok şeyap öyle. Olmaz şimdi (panik!). Motor tehlikeli hayatta olmaz...(hayatta olmazsa öteki tarafta mı olcak
::evil::;; ben daha çok neyapıyım?? Valla söyle yapcam. Hem ne var yaşımda daha nolcak?
::gazete::; Yok! olmaz! Daha olgunlaşman lazım. Olmaz. Sen heralde enerjini atamıyosun, motora felan sardın. Git spor flan yap. Stres at. Motor olmaz (3etti..)
::evil::;; Ya biliyosun okadar spor yapıyorum zaten ne alakası var? Hem ben alıcam haberiniz olsun diye açtım konuyu...:cherry::cherry:
::gazete::; Hayır alamzssın... Önce kariyer filan yap ondan sonra. (??) Olmaz şimdi. Hem askere gitcen daha. Sen daha vatani görevini yapmadın (inanılmaz...!!!
::evil::;; Ne alaka ya askerlik ?? Hem belki uzun dönem çıkacak assubay. Alcam motorumu da götürcem??::asker::
::gazete::; (buraya dikkat!) Olum buşuna mı okuttum, büyüttüm ben seni, yazık günah değilmi(burda öldüm gittim ben babama göre artık bir ölüyüm). Motor tehlileki, olmaz...İzin vermiyorum...(henüz aslında izin almadığımın farkında da değil..). Hem senn yaşın daha genç.(!!!)
::evil::;; Ya madem motor alınca kesin gidiciyim, niye kariyerimi bekliyoruz ki?? Boşu boşuna. Dimi anne??(sessizlik...) bak ben seni başka motorcularla tanıştırıyım, fikrin değişir. Bildiğin gibi değil
::gazete::; Olmaz! hem şu bi şarkıcı vardı, yaşlı. Deniz kenarında yaşıyo...(babam burada show'a başlıyor)
::evil::;; Fedon ?? (vahi geldi yemin ederim)
::gazete::; Ha evet. Bak adam ne güzel ne yaşıycaksa yaşamış, ondan sonra biniyo motora. Deniz kenarında negüzel... Sende öyle... Önce kariyer yap, sonra kariyer yapanlar gibi harley filan alırsın...(!!??!! nasıl ya? panik geçti, saçmalama evresi hakim evde)
::evil::;; Ya bende gidicem deniz kenarına zaten..(ankarda kalanın canı çıksın). Hem benim de alacağım motor harley gibi aynı. Çok beğenceksin.
::gazete::; Olmaz olum. Hem bende gençliğimde heves etmiştim senin gibi. Jawalar vardı bizim zamanımızda, 0 çiziyoduk biz onlarla(pardon, kim??) ama sonra vazgeçtim...Bi arkadaş vardı öyle giderken düştü. Kafayı bi çarptı kaldırıma gitti öteki tarafa::stretche
::evil::;; ya işte öyle, boşuna mı amerikalardan arkadaşım bana kask getiriyo(türkiyede yok kask biliyoruz) Bilinçliyim ben işte sen anlamıyosun (bu kısım çok hoşuna gitti babamın, ilk defa gülmeye başladı.)
::gazete::;
AHANDA!!! Yemeğin rehavetiyle inanılmaz bir fire geldi karşı tarftan.Hiç bu açıdan bakmamıştım. babam ben küçükken bahçeli evimizde 77model passat ve 70 küsür model Ford CAPRİ yi alırdı garaj gibi yaptığı yere. Sabahtan akşama kadar uğraşırdı. Fren ayarlarını bile kendi ayarlardı(yumuşacık) benzin ayarı filan, çok yakmasın diye.Hastasıdır yani. Arabanın altını ziftlediğmi hatırlıyorum, bide fren disklerini zımparaladığımı... babama 1-2 saniye bakarken şimşekler çaktı, motor geldi gözümün önüne. Motor kısmı, frenleri, süspansiyonu, yağı ıvırı zıvırı hepsi oratada, al beni bi elden geçir diye bağırıyordu babama. Hayatta karşı koyamıycağını anladım. babama döndüm ve bende kozumu oynamaya başladım;
::evil::;; Tamm işte, sende uğraşırsın biraz. Motor felan bakım istiyo bunların. Acayip kolay ve zevkli zaten...ucuz da...(tamam oldu bu iş polat).
::gazete::; :s Hayır olmaz...
::evil::;; ya tamm işte bndeki de hastalık. Bukadar spordan sonra hala motora gidiyosam demekki var benim kafada da...::23343:: Oyüzden boşuna vaz geçirmeye çalışma sen beni(işte bu en iddialı sözümdü galiba)
Dedim ve;
::evil::;; hadi ben çıkıyorum. görüşürüz.
::gazete::; olum boşuna heveslenme, sakın düşünme böyle şeyleri. Olmaz.!(kaç etti??)) boşuna düşünme...
::evil::;; yok zaten ben düşünmüyorum, alıcıyım. Karar verdim yani, sen düşün diye söylemiştim...:
Bu işin sonu nereye varacak bilmiyorum ama buseferde maddi sıkıntılar içerisine girdim. Motor bi süre daha iptal oldu...::ranntign( Ya tam alcam, busefer iyice kesin dedikçe uzaklaşıyo bu nane benden....