- Katılım
- 2 Ara 2008
- Mesajlar
- 4,410
- Konu Yazar
- #121
hayırlısı olsun N&E
bu son günler ikimiz içinde berbatlıklar içinde geçti sanırım
allah hayırlısını nasibetsin ....
Çok haklısın Abi, teşekkür ederiz... Senide muhakkak bekliyoruz ona göre :cat: :bounce: :cherry: