B-A-N-U ve E-M-R-E NİŞAN TÖRENİ HAKKINDA. .

Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
1,137
Kıskanma Zafer... desene bende evlenmek istiyorum ama..........evlenenleri de görüyoruz... yok kuaför yok ayakkabı yok yeni çanta yok yeni mobilya, beyaz eşya, çok masraflı... evlenip balayına gideceğime evlenmeyip alayına........

boşluğu doldurursun artık:queen::queen::queen:

al doldurdum:queen::queen::queen:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
ya birbirlerinden vazgçsinler diyen yokki bu nişan düğün ayaklarına çok para kaçar.. deneyim knuşuyo .. siyah takım elbise ara 50-150 tlarası bulursun .. damatlık de bakim bide , ülen aynı takımı verir sana ama 300-500 arası :cherry: içine koyar bi janjanlı yelek bide fular al sana damatlık.. gelinlik desen ona keza..

bu tantana olmadanda bu iş olur demeye getriyom .. al bi motor bas gez türkiyeyi 15 gün Marmariste rakı balık benden hemde

Aslında çok haklısın ama ne yazık ki büyüklere laf anlatamıyoruz neyse bizde fırsattan istifade bol bol eğleneceğiz :rendeer:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
temel (akileos) geldi şimdi geçmiş olsun diyo sanki cepheye gidiyoruz nişana gidiyoruz len :mrgreen:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
zaferrrr senin hükmün verilmişşş boşa direnmeeee :queen:

darısı başına turgay :p

banu listede turgayda var dimi :mrgreen:

4 numara canım...

Benim adım Emine'yse ben bu lafın altında kalmam söliim sana...
Hiç kusura bakma::144::

Not: şaka yapmıyorum...

::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis::

Cadı bişi sorcam şimdi bizim ekipteki kızlara bi bakalım.. Emine benle ben sizle beraberim, banu zaten ekipteydi Emrede aynen.. peki sen? evlendiğinde kocan ya seni salmazsa buluşmalara? ya motor sevmeyen biri olursa?

Alla alla ya motor sevmiyosa gelmez kendisi laf mı yani hıhhh ::miiz:: ::miiz::
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Cadı bişi sorcam şimdi bizim ekipteki kızlara bi bakalım.. Emine benle ben sizle beraberim, banu zaten ekipteydi Emrede aynen.. peki sen? evlendiğinde kocan ya seni salmazsa buluşmalara? ya motor sevmeyen biri olursa?

beni karıştırma kadir :p

:cyclopsan:pale:

ßeni bi sen anladın sende yanlış anladın...



herkese iyi sohbetler...

ahaa kadir kaçtı :queen:
emine nasıl kızdın kız çocuga korkudan topiği terk etti :p
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
al doldurdum:queen::queen::queen:

o boşluk öyle dolmaz ama neyse yarın akşam dolduururz merak etme sen :queen: :queen: :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:57 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:57 PM ----------

:cyclopsan:pale:

ßeni bi sen anladın sende yanlış anladın...



herkese iyi sohbetler...

Emre bu cümlenin aynısını Lisede kuruyordu be Kadir... :queen: :queen: :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:58 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:57 PM ----------

temel (akileos) geldi şimdi geçmiş olsun diyo sanki cepheye gidiyoruz nişana gidiyoruz len :mrgreen:

Temel Abi ye iletirsen Canım şu notumu: Sende mi temel Abi aşk olsun... :salut:
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
1,137
walla istediğiniz hükmü verin
ACIMIYO Kİİİ ACIMIYO Kİİİ :queen::queen::queen:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Bir ömür boyu mutluluklar... :rendeer:
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
hayatta pişmanlık duyduğum nadir anlar oluyor.. onlarda genelde kounştuğum zamanlarda gerçekleşiyor... :pr::pr::pr:

hadi kalın sağlıcakla...(herkesten özür diliyorum)
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
hayatta pişmanlık duyduğum nadir anlar oluyor.. onlarda genelde kounştuğum zamanlarda gerçekleşiyor... :pr::pr::pr:

hadi kalın sağlıcakla...(herkesten özür diliyorum)

kadir sana burdan bi uçarım görürsün ::144::

emine de şaka yapmıştır merak etme :rendeer:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
hayatta pişmanlık duyduğum nadir anlar oluyor.. onlarda genelde kounştuğum zamanlarda gerçekleşiyor... :pr::pr::pr:

hadi kalın sağlıcakla...(herkesten özür diliyorum)

:silent: :silent: :silent: :silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:05 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:04 PM ----------

kendimi bi an kabak gibi hissettim biliyon mu... sanki oymuşlarda malzemesi eksik kalmış sipariş bekliyorum::sos::

Bekle canım az kaldı geliyor siparişin... :cat:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst