- Katılım
- 19 Ocak 2008
- Mesajlar
- 10,285
Yok hayır tabiki ayıplamıcaz ama çok eğlenicez biz ve hepinizi aramızda görmek hep beraber eğlenmek istiyoruz siz gelmezseniz bizim içinde çok sıkıcı geçer o açıdan yani... :rendeer: :rendeer:
Aynısı ben de dedim, dedim ki biz motor alalım, hatta daha sezona yeni giriyorduk, sıfır motor alıcaktık miss gibi ama aileler tutturdu, nişanda nişan diye bize kalsa birer yüzük alacaktık, ne güzel tabi birde motor :queen: :queen:
canımmm böyle güzel bir günde yanınızda olmıycagımızı aklından bile geçirme..
unutmaki sevdiklerimizin mutluluguyla mutlu oluyoruz ve biz sizi seviyoruz :rendeer:
:ulp:::
ulp:::
ulp:::
ulp:::
ulp:::
ulp:::
ulp:::
ulp:::
ulp:::
ulp::
havaya girme hemen