B-A-N-U ve E-M-R-E NİŞAN TÖRENİ HAKKINDA. .

Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Yok hayır tabiki ayıplamıcaz ama çok eğlenicez biz ve hepinizi aramızda görmek hep beraber eğlenmek istiyoruz siz gelmezseniz bizim içinde çok sıkıcı geçer o açıdan yani... :rendeer: :rendeer:



Aynısı ben de dedim, dedim ki biz motor alalım, hatta daha sezona yeni giriyorduk, sıfır motor alıcaktık miss gibi ama aileler tutturdu, nişanda nişan diye bize kalsa birer yüzük alacaktık, ne güzel tabi birde motor :queen: :queen:

canımmm böyle güzel bir günde yanınızda olmıycagımızı aklından bile geçirme..
unutmaki sevdiklerimizin mutluluguyla mutlu oluyoruz ve biz sizi seviyoruz :rendeer:

::pulp::::pulp::::pulp::::pulp::::pulp::::pulp::::pulp::::pulp::::pulp::::pulp::

havaya girme hemen :p
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
bugün yarın bi motor alırım onla gideriz :) canını sıktığın şeye bak..
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Herşey bi tarafa...

Evlilik iyidir.. Tabi bu göreceli bir kavram.. hayatının düzene girdiği, her zaman hayat boyu yanında birinin olduğu, Hayatı paylaşmanın tam manasına varıldığı.. Gerçeğidir evlilik.. Allah sizi hiç ayırmasın.. Allah mutlu mesut bir hayat ve gelecek nasip etsin sizlere...

Teşekkürler, Kadir... ::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis::

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:40 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:38 PM ----------

sevgili b-a-n-u & e-m-r-e çifti hayırlı uğurlu olsun bi ömür boyu mutluluklar dilerim :rendeer:

Teşekkürler Abi :rendeer:

vay hacı senden beklemezdim böle laflar....ne konuştun be:salut::salut::salut::salut::salut:

Örnek alın örnek böyleleri az zaten aranızda :queen:
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
Herşey bi tarafa...

Evlilik iyidir.. Tabi bu göreceli bir kavram.. hayatının düzene girdiği, her zaman hayat boyu yanında birinin olduğu, Hayatı paylaşmanın tam manasına varıldığı.. Gerçeğidir evlilik.. Allah sizi hiç ayırmasın.. Allah mutlu mesut bir hayat ve gelecek nasip etsin sizlere...

::alkiis::::alkiis::::alkiis:: ::alkiis::::alkiis::::alkiis:: :rendeer: :rendeer: ::alkiis::::alkiis::::alkiis:: ::alkiis::::alkiis::::alkiis::

vay hacı senden beklemezdim böle laflar....ne konuştun be:salut::salut::salut::salut::salut:

Teşekkürler, Kadir... ::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis::

ya iki dakka bilg. başından ayrıldım bizim arkadaş yazmış kusura bakma.. :queen::queen:
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
1,137
Teşekkürler, Kadir... ::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis::

hiç boşuna alkış tutma bunucuk... yenge foruma girmese bak bakalım neler yazıcak... akşam aç kalmamak için yazıyo bunları sor bakim dünyaya bi daha gelse evlenirmiymiş:queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
hayırlısı olsun N&E
bu son günler ikimiz içinde berbatlıklar içinde geçti sanırım
allah hayırlısını nasibetsin ....
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
hiç boşuna alkış tutma bunucuk... yenge foruma girmese bak bakalım neler yazıcak... akşam aç kalmamak için yazıyo bunları sor bakim dünyaya bi daha gelse evlenirmiymiş:queen::queen::queen:

Hacı ayrıntılı açıklarım yarın ama soruna kısaca cevap veriim uzun bi süre evlenmezdim.. (ayvayı yedik izle şimdi) :queen:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
vaz geçmekmi...
2 sene para biriktirp motorun en alası alınır ama emre 4 kere daha dünyaya gelse bir banu daha bulmaz....
banu gibisini google arattırsan bulamazsın...

ya birbirlerinden vazgçsinler diyen yokki bu nişan düğün ayaklarına çok para kaçar.. deneyim knuşuyo .. siyah takım elbise ara 50-150 tlarası bulursun .. damatlık de bakim bide , ülen aynı takımı verir sana ama 300-500 arası :cherry: içine koyar bi janjanlı yelek bide fular al sana damatlık.. gelinlik desen ona keza..

bu tantana olmadanda bu iş olur demeye getriyom .. al bi motor bas gez türkiyeyi 15 gün Marmariste rakı balık benden hemde
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
1,137
Hacı ayrıntılı açıklarım yarın ama soruna kısaca cevap veriim uzun bi süre evlenmezdim.. (ayvayı yedik izle şimdi) :queen:

(olm parantez içinde yazsaydın keşke yaa... böyle alalen yazılırmı ::144::)

yenge yok bişi yok kuş geçmiş onu anlatıyodu:rendeer:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Yani nede olsa 2 numara aaa bu arada Gürkan Abi izninle 2 Numaraya sende ndaha hevesli biri var izninle seni 3 numaraya alabilir miyim yerine Zafer i koyacağım da... :silent: :cherry:

zaferrrr senin hükmün verilmişşş boşa direnmeeee :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:48 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:47 AM ----------

hayırlısı olsun N&E
bu son günler ikimiz içinde berbatlıklar içinde geçti sanırım
allah hayırlısını nasibetsin ....

darısı başına turgay :p

banu listede turgayda var dimi :mrgreen:
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
561
Hacı ayrıntılı açıklarım yarın ama soruna kısaca cevap veriim uzun bi süre evlenmezdim.. (ayvayı yedik izle şimdi) :queen:


Benim adım Emine'yse ben bu lafın altında kalmam söliim sana...
Hiç kusura bakma::144::

Not: şaka yapmıyorum...
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Hayırlı olsun..allah tamamını erdirsin:rendeer:

Teşekkürler :rendeer:

bugün yarın bi motor alırım onla gideriz :) canını sıktığın şeye bak..

Canını sıktığı şey o değil kız o kıyafetlerle nasıl motora binicek bir düşün ya hayret bişey :farao: :farao:

ya iki dakka bilg. başından ayrıldım bizim arkadaş yazmış kusura bakma.. :queen::queen:

Tabi tabi :cat: :mrgreen:

canımı sıktığım şey o değil ki...:wiinkk:
Neyse ben bulurum bi çare:bounce:

Erkek işte anlamaz ki, illa tek tek açıklayıp söyleyeceksin, o zamanda çok konuşuyor oluyoruz... :queen: :queen:

hiç boşuna alkış tutma bunucuk... yenge foruma girmese bak bakalım neler yazıcak... akşam aç kalmamak için yazıyo bunları sor bakim dünyaya bi daha gelse evlenirmiymiş:queen::queen::queen:

Sen öyle san :bounce: :cherry:
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
zaferrrr senin hükmün verilmişşş boşa direnmeeee :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:48 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:47 AM ----------



darısı başına turgay :p

banu listede turgayda var dimi :mrgreen:

Cadı bişi sorcam şimdi bizim ekipteki kızlara bi bakalım.. Emine benle ben sizle beraberim, banu zaten ekipteydi Emrede aynen.. peki sen? evlendiğinde kocan ya seni salmazsa buluşmalara? ya motor sevmeyen biri olursa?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst