Az Önce Kaza Yaptım Ölümden Döndüm

Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
Allah korumuş ,çok geçmiş olsun iyiki kask varmış.
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
beni 2 köpek kovaladı motordayken ve ne yapıcagımı bılemedım bı an nefesını ensemde hıssetmıstım asfalta surten tırnak seslerı gelıyodu resmen neyse 80 km cıkınca hayvan vazgectı zaten...

gelelım senın kazana gercekten verilmiş sadakan varmış arkadan arabanın gelmio olmasıda senın için büyük şanş korumların önemlerini anca böle kazalarda anlıorz ama sununda ustunde durmak ıstıorm montun eldıvenın ve hatta kaskın 4 cm ıcerı gırdıyse bı an once parana kıy ve kalıtelı bısıler al can bu....daha degerlısı ne olabılırkı:( neyse acil şifalar
üzerimdeki kask zaten japondu
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Geçmiş olsun. Virajların kötü tarafı nereden ne geleceğnin belli olmamasıdır. Ucuz atlatmışsınız yinede.
 

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cok gecmiş olsun işallah son kazan olarak hep bunu hatırlarsın
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Çok büyük bir geçmiş olsun sana ve arkadaşına:rendeer:

Arkadaşlar,
Motosiklet alırken beraberinde verilen ''O'' kasklardan medet ummayın LÜTFEN:pale:
O kasklar sadece trafik polisinin yazabileceği cezadan korur ama hayatınızı %1 oranında BELKİ!

Yaklaşık bir yıl önce ön tekerleğimin altına giren patlak top'un,havalanmama ve kontrol kaybı nedeniyle düşmemden sözetmiştim!
Süratim yaklaşık 40km/s kadar olmasına rağmen pantolonumun diz kısmı protektöre kadar aşınmış ve montumda omuz kısmında hasarlanmıştı!
Yaz - kış demden kıyafetlerimi kullanırım artçımda aynı şekilde.
Kask uygun ve kaliteli olmalı,kıyafetler mutlaka EC sertifikalı protektörlerle donatılmış olmalı.

Kazanın büyü küçüğ olmaz! sakın ha bana birşey olmaz demeyin:wiinkk:
40km/s bile ölmek için yeter de artarda bunu unutmayın çünkü nerede ve nasıl düşeceğinizi asla bilemezsiniz!
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
geçmiş olsun umarım son kazan olur.:rendeer: Yanlış anlamada yaralı yaralı forma yazacak kadar acelen neydi? :cherry:Kaskın hayat kurtardığı zaten bilinen bir gerçek.Bence yaralarını falan bir göster sıcağı ile anlamamış olabilirsin.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
çok büyük geçmiş olsun
werilmiş sadakan varmış bununla yırtmışsınız
allah beterinden korusun
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
geçmiş olsun umarım son kazan olur.:rendeer: Yanlış anlamada yaralı yaralı forma yazacak kadar acelen neydi? :cherry:Kaskın hayat kurtardığı zaten bilinen bir gerçek.Bence yaralarını falan bir göster sıcağı ile anlamamış olabilirsin.
canım sıkıldı ewde daraldım paylaşmak istedim :(
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
olm bületn ustada monero yokki atilladan isticez artık zaten japonlanacak bi yeri kalmadı aletin :(
atillanın elindede hazırda yoktur,ancak siparişe gelir.bulent usta getirebilirse ona sipariş vermek daha iyi.hemişintemiz olur hemde masrafı uygun.şimdi sanayiye çıkıyom yine iş varmış,bulent'e sorarım cıktıgımda
hem o parçaları sakla bide ben bakayım japonlanacak yeri varmı
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
atillanın elindede hazırda yoktur,ancak siparişe gelir.bulent usta getirebilirse ona sipariş vermek daha iyi.hemişintemiz olur hemde masrafı uygun.şimdi sanayiye çıkıyom yine iş varmış,bulent'e sorarım cıktıgımda
hem o parçaları sakla bide ben bakayım japonlanacak yeri varmı

hocam ben sipariş verdim sağolasın ama kafa grenajı 35 ytl far 38 ytl dedi farı tamir ettik göstergeler 85 ytl'ymiş göstergeleride japonladım ama içeriye su alıyor :( onları değiştiricem kafalığı boyatıp macunlatmaya kalksak 35 ytl tutar zaten kendisi 35 ytl :) spyle ön frenin ucunu boyıcam azıcık yani anlıcan o işleri hallettik sadece arka askı işi karışık yamukluk var ama lastik zikzak çizmiyor + gayet düz gidiyor :) değişsekmi bilmiyorum :silent::silent:
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Geçmiş olsun hızımıza dikkat edelim özellikle virajlarda. Kask takmayanlar lütfen bu yazıyı tekrar tekrar okusun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst