Az Önce Kaza Yaptım Ölümden Döndüm

Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
geçmiş olsun onur. çok üzüldüm vallahi.:pale:
yeni motordu hemde ama olcağı varmış. köpeklere bende bi kaç kez kondurdum yandan :) son gezimde hatta seyitgazi civarnda 2 tane köpek yolun sağından gidiyolardı ben yaklaşınca ürktü hayvan ben anında kilitledim tekerleri motorun önü frenden dolayı çöktü son anda kurtardım çarpmayı. :)

kalıcı bişey yok ya sende buna şükür kardeşim canın saolsun ama deneyim oldu sana işte. :)
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
geçmiş olsun onur. çok üzüldüm vallahi.:pale:
yeni motordu hemde ama olcağı varmış. köpeklere bende bi kaç kez kondurdum yandan :) son gezimde hatta seyitgazi civarnda 2 tane köpek yolun sağından gidiyolardı ben yaklaşınca ürktü hayvan ben anında kilitledim tekerleri motorun önü frenden dolayı çöktü son anda kurtardım çarpmayı. :)

kalıcı bişey yok ya sende buna şükür kardeşim canın saolsun ama deneyim oldu sana işte. :)

bende bol miktarda bu tür deneyim var aynı yerde birden birajı alırken odun kamyonundan düşmüş tomrukla karşılaştım hiç reflektörü olmayan arızalı bi traktör altına giremekten kıl payı yırttım vs. vs. bir çok deneyimim var :(
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
181
cok gecmıs olsun arkadasın
bugun bende bır kaza atlattım sayılırr gobek olmayan bır kavsaktayım kırmızı yanıyor onumdede bayagı bır araba
var
neyse yesıl yandı zaten onumdekı arabalar gecene kadar
bırdaha kırmızı yanıtor tan ben gececektım karsıdab arabalar hareket etmeye basladı
benım arkamdakı aranada benı yanıma ,geldı ama ne gelıs onume kırdı ve gectıgıttı azdaka yandan vuracaktı baya baya
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Onur'um msn'den söyleyince valla duymuş oldum..

Konuyu tam olarak okudum ve üzüldüm be...

Büyük geçmiş olsun...Allah beterinden sakındırsın..

Kask ve korumaların önemi birkez daha malesef bir kaza sonucu
ortaya çıkıyor...

Dilerim ki bu konuyu tüm site üyesi ve misafirlerimiz okusun..Kask..Kask..Kask...

İşte acı bir gerçek daha ....Okuyun ve düşünün..

.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/43934-bes-motosiklete-bir-kask.html
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
7
Geçmiş olsun kardeş ama hep söylerler düşmemiş motorcu yoktur henüz düşmeyen motorcu vardır diyee.. O yüzden cebimizi biraz sıkıp aksesuarları en kalitelisinden almak en önemli adım bence. Bir daha bölyle bir tecrübe edinmemen dileğiyle
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
Onur'um msn'den söyleyince valla duymuş oldum..

Konuyu tam olarak okudum ve üzüldüm be...

Büyük geçmiş olsun...Allah beterinden sakındırsın..

Kask ve korumaların önemi birkez daha malesef bir kaza sonucu
ortaya çıkıyor...

Dilerim ki bu konuyu tüm site üyesi ve misafirlerimiz okusun..Kask..Kask..Kask...

İşte acı bir gerçek daha ....Okuyun ve düşünün..

.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/43934-bes-motosiklete-bir-kask.html

Murat abi boşuna kendinizi üzmeyin be olmuş artık :( böyle kazalar oluyor umarım yeni arkadaşlar özellikle kask takmayanlar bir ders çıkartır bundan kask olmasaydı şuanda belkide burda olamayabilirdim :salut::salut: bende bu tür mesajları okuyup gülüp geçiyodum abartıyolar kaska boş gaz tenekesi gözüyle bakıyodum ama insanın başına gelince anlıyor kaskın kıymetini umarım herkes bundan ders çıkartır tabi insan başına gelmediği için pek dinlemiyor ama başına gelincede çok geç olabiliyor :( :(
 
Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
355
arkdaslar bende demin kendimden cok sevdiğim motorumla kaza gecirdim motor sevgisi bole olsa gerek motorumun karşısına gecip agladım ve hala cok moralim bozuk bu benim ilk motorumdu ve ole üzgünümki allah kimseni basına vermesin bole bişey :pale:

motorumla virajı tam donerken gazı fazla acınca motrun arkaası bi saga bi sola gidi verdi zaten sonrasın hatırlamak bile istemiorum motoruma baktom gece grduğüm kadarrıyla bi arka tutacak sıyrılmış biraz bide sinyallerin uçları cizik ama bunu örmem bile benim içimin gitmesine yetti motorumu cok seviordum
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
355
Cok Saolun Arkadaslar Herseyin Hayırlısı Vardır Allaha Sukrediyorum Yinede Sag Saglim Atlattıgım Için..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geşmiş olsun 4 tekerlerden çektiğimiz yetmiyormuş gibi birde küpeklerin saldırısına uğruyoruz geçen işe geldiğim yolda yine saldırdılar Allahtan bildiğim için saldıracaklarını panik yapıpta devirmiyorum motoru tamda keskin bi viraj var yolumun üstünde hep orda saldırıyolar hergün bıktım yaw yolumu değiştircem böle giderse
 
Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
355
Saol Arkadasım Olacagı Varmış Napalım Artık Elimden Bişi Gelmez Ama Yarın Ilk Işim Yamaha Bayisine Gidip 2 Sinyal Bi Adet Arka Tutacak 1 Adet Ayak Basma Lastıği Ile Demirini Aldıgım Zaman Hiç Bişi Kalmayacak Diger Hiç Bi Yeri Dokanmadı Onları Deişince Eskisindende Yeni Olacak Allahtan Depo Yan Grenajlar Hiç Dokanmamıs Arka Demiri Ce Sol Ayaklıgı Korudu Bide Eksozun O Tarafa Yatmaması Ayrı Bi Sans Kaza Sonrası Resimleri Cekecem En Kısa Zamanda Koyacam Sevgiler Arkadaslar Ii Geceler
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
arkdaslar bende demin kendimden cok sevdiğim motorumla kaza gecirdim motor sevgisi bole olsa gerek motorumun karşısına gecip agladım ve hala cok moralim bozuk bu benim ilk motorumdu ve ole üzgünümki allah kimseni basına vermesin bole bişey :pale:

motorumla virajı tam donerken gazı fazla acınca motrun arkaası bi saga bi sola gidi verdi zaten sonrasın hatırlamak bile istemiorum motoruma baktom gece grduğüm kadarrıyla bi arka tutacak sıyrılmış biraz bide sinyallerin uçları cizik ama bunu örmem bile benim içimin gitmesine yetti motorumu cok seviordum

senin motoruna yine bişey olmamış kafana takma cana gelmesinde para kazanılır senin motorunda yine fazla birşey yokmuş :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
76
verilmiş sadakanız varmış allah beterlerinden korusun.....çok geçmiş olsun size ve artçınıza....
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
26
geçmiş olsun...allah kimsenin başına vermesin...ucuz atlatmıssın:pale:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun kardeş motoru boşver sen sağlığınız önemli motor alınır ama sağlık zor allah bununla geçmiş eylesin tekrarını yaşatmasın inş..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst