Çok büyük bir geçmiş olsun sana ve arkadaşına:rendeer:
Arkadaşlar,
Motosiklet alırken beraberinde verilen ''O'' kasklardan medet ummayın LÜTFEN

ale:
O kasklar sadece trafik polisinin yazabileceği cezadan korur ama hayatınızı %1 oranında BELKİ!
Yaklaşık bir yıl önce ön tekerleğimin altına giren patlak top'un,havalanmama ve kontrol kaybı nedeniyle düşmemden sözetmiştim!
Süratim yaklaşık 40km/s kadar olmasına rağmen pantolonumun diz kısmı protektöre kadar aşınmış ve montumda omuz kısmında hasarlanmıştı!
Yaz - kış demden kıyafetlerimi kullanırım artçımda aynı şekilde.
Kask uygun ve kaliteli olmalı,kıyafetler mutlaka EC sertifikalı protektörlerle donatılmış olmalı.
Kazanın büyü küçüğ olmaz! sakın ha bana birşey olmaz demeyin:wiinkk:
40km/s bile ölmek için yeter de artarda bunu unutmayın çünkü nerede ve nasıl düşeceğinizi asla bilemezsiniz!