Az Önce Kaza Yaptım Ölümden Döndüm

Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
9
Arkadaşım yeni hayatında tekrar sana merhaba. Çok büyük geçmiş olsun. Umarım son kazan olur. Kaskın önemi büyük tabi. Ben motorla tanışalı 2 gün oldu ve 2 gündür deli gibi kask, kıyafet v.b bakıyorum. 125 lik ufak bi scooter olmasına rağmen yaşananları okudukça iyice korkuyorum. Ama sadece kask değil bence mont ve eldiveni de muhakkak kullanmak lazım. Elinde ve karnında yaralar olduğuna göre sana cevap yazan bir arkadaşında değindiği gibi sanırım sende onlar yoktu. Bence birdaha motor üstüne çıkacaksan, bunlarıda dikkate al. Tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
Arkadaşım yeni hayatında tekrar sana merhaba. Çok büyük geçmiş olsun. Umarım son kazan olur. Kaskın önemi büyük tabi. Ben motorla tanışalı 2 gün oldu ve 2 gündür deli gibi kask, kıyafet v.b bakıyorum. 125 lik ufak bi scooter olmasına rağmen yaşananları okudukça iyice korkuyorum. Ama sadece kask değil bence mont ve eldiveni de muhakkak kullanmak lazım. Elinde ve karnında yaralar olduğuna göre sana cevap yazan bir arkadaşında değindiği gibi sanırım sende onlar yoktu. Bence birdaha motor üstüne çıkacaksan, bunlarıda dikkate al. Tekrar geçmiş olsun.

bende ona cvp yazdım mont yaklaşık 10 parça falandı galba eldiven sadece elimde bir kaç bez parçası olarak hatırlıyorum ne evdiven kaldı ne kask ne mont ne motor :(
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
bana köpek deme hayvan kalktı ayağa kaçtı bile hala ölmemişti :D:D viraja zaten temkinli girdik aman köpek çıkar ben hızımı 20 ye düşüreyimmi diceksin?

Gerekiyorsa düşüreceksin.. Ki tekrar böyle kazalarla karşı karşıya kalmayasın..
Önünü görmüyorsan basmayacaksın gaza..
Ertech bi kaza yapmıştı, viraja mazot döküldüğü için..
Kedi köpek ya da mazot.. Her ihtimali göz önünde bulundurarak hareket etmekte fayda var..
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
geçmiş olsun virajlar bizim için riskli yerler yağ toprak taş köpek kedi ölü hayvan araba kamyon geyik herşey olabiliyor birazda şans işte koruma takmak ve dikaktli olmaktan başka elden bişi gelmez umarım son kazan olur.
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
dostum çok geçmiş olsun gerçekten ucuz yırtmışsın ya :(
allah beterinden saklasın
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
56
geçmiş olsun bende çin malı kask vardı durduğu yerde motorsikletin üzerinden yere düştü ortadan ikiye ayrıldı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben kaza yapınca genemi! diyip cıkıyonuz yok bı gecmıs olsun:pr: neyse şaka bi yana geçmiş olsun arkadaşım iyiki fazla birşey olmamış size... ucuz atlatmışs:pale:ınız
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
ne diyosun inanamıyoruj yaa bu köpeklerden nedir çektiğimiz :(:(:( geçmiş olsun ne diyim arabada emniyet kemeri motorda kask ve kask takın şuna inanki insan vucüdü çok hassas
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Demin eve dönerken yaklaşık 70 km hız ile çok hafif bir viraja girdim tam yarısındayım virajım 5-6 tane köpek köpeğin arasıan girdik frene dokunamadan köğein birsine vurdum yaklaşık 10 metre sürüklendik yerde ve kafası üstü düştüm birek kask olmasına ramen kaşımın arası fena halde soyuldu kask yakşalık 4-5 cm yamuldu markası maex japonyadan gelme ve artçımdada çin kaskı vardı onunkisi param parça oldu başka bişey olmadı benim sadece 2 dizim sıyrıldı sağ avucum sıyrıldı göbeğim baya bi yara oldu ğer o kasklar olmasaydı allah rahmet eylesin :( kask takmayanların dikkatine bende kaza yapana kadar kaskı bi kutu olarak görürdüm ama hayat kurtarınca işler değişti illa kaza yapınca anlamayın kaskın kıymetini öldükten sonra kıymeti yok kazasız sürüşler :(:(

iyi bok yedin düştün :p hangi makinayla düştün, Monero'mu Ramzey'mi ?? (içimden inşallah ramzeydir geçiyo :queen: ,anladın sen :p )
bi tahminde bulunayım.düştüğün viraj her defasında yavaşla diye bağırdığım virajmı ?? büyük ihtimal cevabın evet olcak :) .
Pazar günü tektekerde düşmesek sen kaskın onemini fazla anlamazdın ve belki bugunde şehir içi diye takmazdın. o gün düşmemizin bi hayrı varmış demekki :wiinkk:
Neysee buyuk geçmişler olsun,msn'de sorun var giremiyorum,yarına konusuruz insallah .
ilkanda geçmiş olsun diyo eklıyo kartal olmadan avlanmaya kalmayamışsın :queen:
 
Katılım
23 Nis 2008
Mesajlar
25
geçmiş olsun

geçmiş olsun allah birdaha böyle kazalar göstermesin.kask takmak her zaman için hayat kurtarır.
 
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
362
Geçmiş olsun kardeşim Allah beterinden saklasın.
bir tavsiyem eğer hızlıysanız viraja girmeyin geçin biraz yawaşlayın geri geri gelin.( buda iyi deil ama Allah korusun düşmektense. )
sinyalinizi tekrar verip girin.
yada ileriden gir biraz uzar yolun Allah Korusun.
kazasız belasız yaşayın inş.
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
83
çok geçmiş olsun köpekler her zaman baş belası oluyor motora alerjisi var hayvanların..
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
iyi bok yedin düştün :p hangi makinayla düştün, Monero'mu Ramzey'mi ?? (içimden inşallah ramzeydir geçiyo :queen: ,anladın sen :p )
bi tahminde bulunayım.düştüğün viraj her defasında yavaşla diye bağırdığım virajmı ?? büyük ihtimal cevabın evet olcak :) .
Pazar günü tektekerde düşmesek sen kaskın onemini fazla anlamazdın ve belki bugunde şehir içi diye takmazdın. o gün düşmemizin bi hayrı varmış demekki :wiinkk:
Neysee buyuk geçmişler olsun,msn'de sorun var giremiyorum,yarına konusuruz insallah .
ilkanda geçmiş olsun diyo eklıyo kartal olmadan avlanmaya kalmayamışsın :queen:
kusura bakma ama senin yeni kurbanındala düştük olay aynen dediğin yerde oldu :S şimdi resimleri eklicem sende ilkana slm söyle

1.jpg

kafagrenajı pert ve onu tutan demirler komple değişecek
2.jpg

gösterge ve bağlantı demrileri değişecek
3.jpg

ayna ve sis farı değişecek
4.jpg

burası değişecek çünkü kırıkta var
5.jpg

farın içinde plastik 10 parça oldu o değişecek
6.jpg

kafalığın utan 4 tane demir var nasıl bu kadar yamuldular hala çözemedim :(
7.jpg

sağ tarafa düştük sol gernajın bağlantı yeri kopyu nasıl olduysa
8.jpg

gidon koluda aşırı derece yamuk oda değişecek
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst