- Konu Yazar
- #21
yamulmadı sadece plastik parçaları kırıldı ve kaşlarımın arasına girdiBüyük Geçmiş Olsun Nasıl Kaskmış öyle yamulmuş
yamulmadı sadece plastik parçaları kırıldı ve kaşlarımın arasına girdiBüyük Geçmiş Olsun Nasıl Kaskmış öyle yamulmuş
Arkadaşım yeni hayatında tekrar sana merhaba. Çok büyük geçmiş olsun. Umarım son kazan olur. Kaskın önemi büyük tabi. Ben motorla tanışalı 2 gün oldu ve 2 gündür deli gibi kask, kıyafet v.b bakıyorum. 125 lik ufak bi scooter olmasına rağmen yaşananları okudukça iyice korkuyorum. Ama sadece kask değil bence mont ve eldiveni de muhakkak kullanmak lazım. Elinde ve karnında yaralar olduğuna göre sana cevap yazan bir arkadaşında değindiği gibi sanırım sende onlar yoktu. Bence birdaha motor üstüne çıkacaksan, bunlarıda dikkate al. Tekrar geçmiş olsun.
bana köpek deme hayvan kalktı ayağa kaçtı bile hala ölmemiştiviraja zaten temkinli girdik aman köpek çıkar ben hızımı 20 ye düşüreyimmi diceksin?
süpersin ya hahaha valla çinliler acayip yageçmiş olsun bende çin malı kask vardı durduğu yerde motorsikletin üzerinden yere düştü ortadan ikiye ayrıldı
ben kaza yapınca genemi! diyip cıkıyonuz yok bı gecmıs olsunr: neyse şaka bi yana geçmiş olsun arkadaşım iyiki fazla birşey olmamış size... ucuz atlatmışs
ale:ınız
Demin eve dönerken yaklaşık 70 km hız ile çok hafif bir viraja girdim tam yarısındayım virajım 5-6 tane köpek köpeğin arasıan girdik frene dokunamadan köğein birsine vurdum yaklaşık 10 metre sürüklendik yerde ve kafası üstü düştüm birek kask olmasına ramen kaşımın arası fena halde soyuldu kask yakşalık 4-5 cm yamuldu markası maex japonyadan gelme ve artçımdada çin kaskı vardı onunkisi param parça oldu başka bişey olmadı benim sadece 2 dizim sıyrıldı sağ avucum sıyrıldı göbeğim baya bi yara oldu ğer o kasklar olmasaydı allah rahmet eylesinkask takmayanların dikkatine bende kaza yapana kadar kaskı bi kutu olarak görürdüm ama hayat kurtarınca işler değişti illa kaza yapınca anlamayın kaskın kıymetini öldükten sonra kıymeti yok kazasız sürüşler
![]()
kusura bakma ama senin yeni kurbanındala düştük olay aynen dediğin yerde oldu :S şimdi resimleri eklicem sende ilkana slm söyleiyi bok yedin düştünhangi makinayla düştün, Monero'mu Ramzey'mi ?? (içimden inşallah ramzeydir geçiyo :queen: ,anladın sen
)
bi tahminde bulunayım.düştüğün viraj her defasında yavaşla diye bağırdığım virajmı ?? büyük ihtimal cevabın evet olcak.
Pazar günü tektekerde düşmesek sen kaskın onemini fazla anlamazdın ve belki bugunde şehir içi diye takmazdın. o gün düşmemizin bi hayrı varmış demekki :wiinkk:
Neysee buyuk geçmişler olsun,msn'de sorun var giremiyorum,yarına konusuruz insallah .
ilkanda geçmiş olsun diyo eklıyo kartal olmadan avlanmaya kalmayamışsın :queen: