az önce emniyetten geldik.tam bir fiyasko

Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
176
bir arkadaşım ehiyetsiz ruhsatsız motor kullanmış.polisin dur itarına karşı gelmiş ama zola yakalamışşlar bunu herneyse konu bu deği.sadece ceza kesmişler cezalar şöyle

ehliyetsiz motosiklet kullanma 750 tl
2 günlük otopark ve çekici ücreti 250 tl
yanlış hatırlamıyorsam sigorta veya onun gibi bir ücret içinde 450 tl kesilmiş

son olarak 66 yada 70 lira da park cezası gibi bişey kesmişler onu da hatırlayamadım.

asıl komedi şurda başlıyor biz gittik 2 kişi emniyete trafik bölümüne girdik .2 memur var biri filim izliyor diğeri geziniyor inernette.abi dedik böyle böyle motor falan var bizim . o dedi sen yap öbürü dedi sen yap of püf biri aldı 20 dakikalık işi 1 saatte yaptı diğeri aralıksız filme devam etti. SAĞOLSUN POLİSİMİZ 10 NUMARA
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Daha isiniz bitmemis abicim.
Daha motosikletin sahibine de bir o kadar geçirecekler.
Yani dua edinde o film bitmesin.:cherry:
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Geçmiş olsun. Arkadaşın kaşınmış birazcık. Ehliyet yok ruhsat yok,muhtemelen plaka da yoktur, kask da. Polisten kaçma var. Vurulmadığına dua etsin , o parayı da vakit geçirmeden ödesin. Yoksa haciz yoluyla alırlar, mal beyanında da bulunmazsa 10 gün içeri atarlar. Polise film izliyor diye kızıyorsunuz, arkadaşının yaptıkları yanında polisin yaptığının adı bile anılmaz. Polis bir apaçi avlamış keyfini çıkartıyormuş sanıyorum :mrgreen:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
ben devlet dairelerin hiç sevmiyorum... çok büyüklenen ve kendini padişah sanan insanlarımız var.. görevini yerine getiren temiz memur arkadaşlarımız alınmasınlar üzerlerine...
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
bir arkadaşım ehiyetsiz ruhsatsız motor kullanmış.polisin dur itarına karşı gelmiş ama zola yakalamışşlar bunu herneyse konu bu deği.sadece ceza kesmişler cezalar şöyle

ehliyetsiz motosiklet kullanma 750 tl
2 günlük otopark ve çekici ücreti 250 tl
yanlış hatırlamıyorsam sigorta veya onun gibi bir ücret içinde 450 tl kesilmiş

son olarak 66 yada 70 lira da park cezası gibi bişey kesmişler onu da hatırlayamadım.

asıl komedi şurda başlıyor biz gittik 2 kişi emniyete trafik bölümüne girdik .2 memur var biri filim izliyor diğeri geziniyor inernette.abi dedik böyle böyle motor falan var bizim . o dedi sen yap öbürü dedi sen yap of püf biri aldı 20 dakikalık işi 1 saatte yaptı diğeri aralıksız filme devam etti. SAĞOLSUN POLİSİMİZ 10 NUMARA

ilkay abininde dediği gibi daha işiniz bitmemiş :mrgreen:
yanılmıyorsam 500TL civarı motosiklet sahibine ceza kesiliyor ehliyetsiz birine araç verip trafiğe çıkmasını sağlamaktan ötürü :)

Daha isiniz bitmemis abicim.
Daha motosikletin sahibine de bir o kadar geçirecekler.
Yani dua edinde o film bitmesin.:cherry:

abi film bitsede bitmesede fark eden bişi yok her şekilde öpecekler :p


gülme komşuna :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tamamda herkeste görevini layığıyla yapsın..Polis görevini yerine getirsinki..vatandaş hatasının bedelini öderken bir cezada öğle çekmesin.Allah kimsenin başına vermesin..Uzaktan davulun sesi hoş gelir..Acıyı tattığın zaman anlarsın..
Ben şahsen üzüldüm..Ceza şart ama insanları yıpratacak kadar değil...

Binlerce defa görüyoruz..Polisin gözü önünde Kırmızı ışıkta U dönüşü yasağı olan yerde Lüks Jeep lerle geçiyorlar polis Ikını çıkartmıyor...Gittim söyledim. cevap ne yapalım geçti gitti..Plakasına yaz ..bize yazıyorsunuz..İnanın tek kelimeyle sıkar..sıkıyor..Yusuf meselesi.......
Ben Üzüldüm..çok geçmiş olsun..ceza olsun olmasın değil ama Acımasızca değil....Kodamanlarada Yusuf devreye girmesin..
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
239
İşte dünyanın adaleti bazıları yatarak milyar kaldırıyor bazıları ekmek parasına sürünüyor.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Senin arkadaşın yine ucuz kurtarmış. Benzer bir olay yaşayan başka sürücü şuan mezarda. Polis memurumuz kaçan aracın arkasından uyarı maksatlı atış yaparken ayagının altındaki çakıl kayıveriyor ve silahtan çıkan mermi sürücünün kafasına isabet ediyor.(memurun savunması böyle:) ) Bu memur ise hala görevde.

Dedigim gibi arkadaşın baya şanslıymış enazından yaşıyor:) Herşey bir yana onca eksikligin üstüne birde polisten kaçmak pek mantıklı gelmiyor.Bu nedenle arkadaşın için pek üzüldügümü söyleyemeyecegim. Hakettigi cezayı almış. Bana göre bu konuda tek eleştirilebilecek nokta o film izleyip işinizi yapmayan polis memurları. Onun haricinde herşey olması gerektigi gibi işlemiş...

Bu arada cezayı kesen memurları tebrik ederim.İşlerini eksiksiz yapmışlar...
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Senin arkadaşın yine ucuz kurtarmış. Benzer bir olay yaşayan başka sürücü şuan mezarda. Polis memurumuz kaçan aracın arkasından uyarı maksatlı atış yaparken ayagının altındaki çakıl kayıveriyor ve silahtan çıkan mermi sürücünün kafasına isabet ediyor.(memurun savunması böyle:) ) Bu memur ise hala görevde.

Dedigim gibi arkadaşın baya şanslıymış enazından yaşıyor:) Herşey bir yana onca eksikligin üstüne birde polisten kaçmak pek mantıklı gelmiyor.Bu nedenle arkadaşın için pek üzüldügümü söyleyemeyecegim. Hakettigi cezayı almış. Bana göre bu konuda tek eleştirilebilecek nokta o film izleyim işinizi yapmayan polis memurları. Onun haricinde herşey omlası gerektigi gibi işlemiş...

Bu arada cezayı kesen memurları tebrik ederim.İşlerini eksiksiz yapmışlar...

+1:p
Geçen yil bizim arkadalar Izmir taraflarinda biraz gazlamislar.
Bir kaç motor,gazlamayi videoya da almislar.
Polis arkadasa dur çekiyor.
Fakat arkadas çok hizli.
Polis basliyor arkadan ates etmeye.
Videolarda net bir sekilde dehset içinde seyrettik.
Hatta merak ederseniz, arkadastan izin alip asayim buraya.:)
 
Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
537
Aynı olay amerika'da olsaydı.Foruma mesaj yazmak yerine cenaze işleriyle uğraşıyor olurduk.Polis savunma bile yapmazdı.(kaçtı vurdum,sorry)
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
410
ben devlet dairelerin hiç sevmiyorum... çok büyüklenen ve kendini padişah sanan insanlarımız var.. görevini yerine getiren temiz memur arkadaşlarımız alınmasınlar üzerlerine...

evet aynen bazıları dedigin gibi öyle işini yapmayana öyle sinir oluyorumki ağzını burnunu dagıtıp hastanelik edene kadar dövesim geliyor işini yapmayanı uyarıncada üste çıkmaya çalışıyor ozaman kafam atıyor deli oluyorum ::ranntign::ranntign
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,215
Öncelikle şunu belirteyim memur demek bir işi yapmakla görevli kimse demektir.
Şimdi bu olayda memurlar işlerini yapmışlar. Güzelce cezalarını yazmışlar. Burada şikayet edilen konuyu tam olarak anlayamadım aslında memur arkadaşlar film syerediyorum arkadaşlar geldiklerinde biri demişki sen yap öbürü demişki hayır sen yap, sonra biri kalkmış yapmış. Öflemiş püflemiş yavaş yapöış falan. Neticede işini yapmış. Şimdi konuyu açan arkadaş diyorki 20 dakikalık işi bir saatte yaptı. Evet ama sende polisten kaçıp ehliyetsiz ruhsatsız motosiklet sürerek adama iş çıkarttın. Kurallara uysaydın bir saat seninle uğraşmak zorunda kalmayacaktı. Hem suçlu hem de güçlü olmayalım.
evet aynen bazıları dedigin gibi öyle işini yapmayana öyle sinir oluyorumki ağzını burnunu dagıtıp hastanelik edene kadar dövesim geliyor işini yapmayanı uyarıncada üste çıkmaya çalışıyor ozaman kafam atıyor deli oluyorum ::ranntign::ranntign
Bende devlet memuruyum senin gibi ağız burun dağıtmaya kalkanlarıda hergün görüyorum. Sana söyleyeceğim tek bir şey var herkes kendi işini yapsın, sende kendi işini yap düzgün yap. Ben öyle yapıyorum, başka bir devlet dairesine gittiğimde de herkesin işini yapmaya çalıştığını görüyorum. Hayatında bir gün bile devlet için çalışmadıysan fazla ileri geri konuşmayacaksın o zaman.
İşte dünyanın adaleti bazıları yatarak milyar kaldırıyor bazıları ekmek parasına sürünüyor.
O paralar polislerin cebine mi giriyor Allah aşkına?
ben devlet dairelerin hiç sevmiyorum... çok büyüklenen ve kendini padişah sanan insanlarımız var.. görevini yerine getiren temiz memur arkadaşlarımız alınmasınlar üzerlerine...
Her yerde kendini bir halt zannedenler çıkıyor naparsın?
Memurmu? düşmeyeceksin ellerine....Bide ağlarlar....
Bende memurum sabahtan akşama kadar çalışıyorum. Bazen öğle arasına kadar tuvalete gidemeyip tuttuğum oluyo. Akşam eve gidince sırtımın ağrısından kendime gelemiyorum. Kendini bilmez bir sürü insanla uğraşmaktan antidepresan ilaç kullanmaya başladım. Eve gelip çocuğuma tahammül edemiyorum. Bu şekilde çalıştığım için devlette beni heryıl madalyayala ve 400 metrekaraelik havuzlu lüks villa ve son model Mercedes otomobille ödüllendiriyor. Tabik ağlamıyorum çok mutluyum gülüp oynuyorum. Bu yüzden sen memurun eline düşme en iyisi...
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
222
ehliyetsiz motosiklet kullanma 750 tl
2 günlük otopark ve çekici ücreti 250 tl
Trafik sigortası zorunlu 450 tl
70 lira park
ehliyetsize motosiklet verme 500 tl
kasksız motor kullanma 100tl den fazlaydı sanırım
bide sanırım polisten kaçmanında bir cezası vardı

2.500 e kapatırsınız hesabı rahatca
siz kaşınmışsınız ehliyetsiz ruhsatsız polisten kaçılır mı ruhsat içinde bişey ksiliyor mu ?
büyük geçmiş olsun bide verceğiniz para yanında eziyet çekiceksiniz polislerin uyuşuk ve küçümser tavırlarıyla (hepsi değil ama çoğunluk)
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
Geçmiş olsun. Arkadaşın kaşınmış birazcık. Ehliyet yok ruhsat yok,muhtemelen plaka da yoktur, kask da. Polisten kaçma var. Vurulmadığına dua etsin , o parayı da vakit geçirmeden ödesin. Yoksa haciz yoluyla alırlar, mal beyanında da bulunmazsa 10 gün içeri atarlar. Polise film izliyor diye kızıyorsunuz, arkadaşının yaptıkları yanında polisin yaptığının adı bile anılmaz.

çok dogru :cat:
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
tamam sevgili polisimiz işini yapsın arkaşalarda biraz once bostancı ve kucukyalı arasındakı mınubus yolundakı alt gecıtte 10 kısılık bır ekıp bır motorcuyu ve kız atrkadaşını ındırmıs tunel gırısı bıde bunu yapan hep yeni yetme tayfası belıne makınayı takan aga oluyo dur ulennnnn men molıs memuruyum :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst