- Katılım
- 16 Şub 2011
- Mesajlar
- 176
- Konu Yazar
- #1
bir arkadaşım ehiyetsiz ruhsatsız motor kullanmış.polisin dur itarına karşı gelmiş ama zola yakalamışşlar bunu herneyse konu bu deği.sadece ceza kesmişler cezalar şöyle
ehliyetsiz motosiklet kullanma 750 tl
2 günlük otopark ve çekici ücreti 250 tl
yanlış hatırlamıyorsam sigorta veya onun gibi bir ücret içinde 450 tl kesilmiş
son olarak 66 yada 70 lira da park cezası gibi bişey kesmişler onu da hatırlayamadım.
asıl komedi şurda başlıyor biz gittik 2 kişi emniyete trafik bölümüne girdik .2 memur var biri filim izliyor diğeri geziniyor inernette.abi dedik böyle böyle motor falan var bizim . o dedi sen yap öbürü dedi sen yap of püf biri aldı 20 dakikalık işi 1 saatte yaptı diğeri aralıksız filme devam etti. SAĞOLSUN POLİSİMİZ 10 NUMARA
ehliyetsiz motosiklet kullanma 750 tl
2 günlük otopark ve çekici ücreti 250 tl
yanlış hatırlamıyorsam sigorta veya onun gibi bir ücret içinde 450 tl kesilmiş
son olarak 66 yada 70 lira da park cezası gibi bişey kesmişler onu da hatırlayamadım.
asıl komedi şurda başlıyor biz gittik 2 kişi emniyete trafik bölümüne girdik .2 memur var biri filim izliyor diğeri geziniyor inernette.abi dedik böyle böyle motor falan var bizim . o dedi sen yap öbürü dedi sen yap of püf biri aldı 20 dakikalık işi 1 saatte yaptı diğeri aralıksız filme devam etti. SAĞOLSUN POLİSİMİZ 10 NUMARA