Az Daha Kaza Yapıyordum

Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Dün akşam mersin motorun haftalık toplantılarına katılmak için empire ve ben yola çıktık.Eve dönüş saati olduğu için trafik bayağı bir kalabalık ve hızlıydı.Bizde trafiğin akışına göre belli bir hızda seyrediyorduk.Sol şeritte ilerlerken bulduğu küçük aralıktan bizi hızla geçmeye çalışan otomobili son anda fark ettik.Bize o kadar yakın geçtiki aynaya çarpmayı başardı.Eğer biraz daha yakın geçseydi, bizi düşürebilirdi.Daha önemlisi hızları 70 km nin üzerinde olan onlarca aracın altında kalabilirdik.Tek tesellim kazayı ucuz atlatmamız ve kaskımın başımda olmasıydı.

Arkadaşlar lütfen böyle trafik sapıklarına karşı daha dikkatli olalım.En azında yavaş gidelim ve hayatımızı tehlikeye atmayalım.
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Buradan çıkacak ders. Sol şeritte kafası bozuk bir sürü hız manyağı vardır, uzak durmak lazım. Sağ şerit taksici, minibüsçü gibi gereksiz insanlarla doludur, her an frene basma potansiyelleri vardır, uzak durmak lazım. Orta şeritte, şeridi doldurarak gitmek en mantıklısı kalabalık trafikte.
Geçmiş olsun arkadaşım. :rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Geçmiş olsun kanka, dikkatli ol..Özen göster...:rendeer:
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Dün akşam mersin motorun haftalık toplantılarına katılmak için empire ve ben yola çıktık.Eve dönüş saati olduğu için trafik bayağı bir kalabalık ve hızlıydı.Bizde trafiğin akışına göre belli bir hızda seyrediyorduk.Sol şeritte ilerlerken bulduğu küçük aralıktan bizi hızla geçmeye çalışan otomobili son anda fark ettik.Bize o kadar yakın geçtiki aynaya çarpmayı başardı.Eğer biraz daha yakın geçseydi, bizi düşürebilirdi.Daha önemlisi hızları 70 km nin üzerinde olan onlarca aracın altında kalabilirdik.Tek tesellim kazayı ucuz atlatmamız ve kaskımın başımda olmasıydı.

Arkadaşlar lütfen böyle trafik sapıklarına karşı daha dikkatli olalım.En azında yavaş gidelim ve hayatımızı tehlikeye atmayalım.

Gecmis olsun kazasız belasız günler dilyorum ... Gene sanslısın Mersin desin biz istanbul Trafiginde bunun gibilerle her dakika ugrasıyoruz :pr:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok geçmiş olsun bende istanbulda cok karşılaşıyorum böyle dengesizlerle dün işe giderken maslak köprünün üstünde deviriyodu adam beni
İlerde yaptığını söyliym die basa basa trefaiğinde tıknamasıyla yetiştim "usta napıosun öldürcenmi beni" dedim. . .
"ya valla çok özür dilerim ben o kadar etkiliceni düşünmedim "dedi
bizide yanından gectikleri arabalar gibi düşünüyor heralde angutlar. . .
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
aman dikkat. manyaklar 1 değil 2 değil... daha çok işimiz var onlarla.:pale:
herkese kazasız sürüşler:cat:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun hepimiz trafikteyiz allah yarımcımız olsun
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
377
geçmiş olsun.kafesçilere dikkat (yeni çıkan motosiklet dergisinde araba kullananlara böyle hitap ediyorlar!)
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
41
geçmiş olsun çok daha fazla dikkatli olmalıyız.

herkese kazasız iyi yolculuklar:)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok geçmiş olsun. malesef ne kadar dikkat etsekte böyle şeyler oluyor. hele 11 milyonluk İstanbulda insan artık paranoyaklık derecesine ulaşıyor. acaba ara sokaktan çouk, araba, at vs çıkar mı, virajda karşıma buzdolabı çıkar mı gibilerinden...
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Gecmis Olsun Hocam. 4 tekerlilere dikkat etmek lazım. limp65 hocam aslında bu bi önlem sekli bünyenin. Bi motosiklet yazısında okumustum, Motorcu abinin yorumu söyle idi, "motosikleti kullanırken büyük bir paranoya icinde oluyorum, Bütün arabalar üstüme sürücekmis, bütün yayalar önüme atlıyacakmıs gibi kullanıyorum, bu da beni her türlü riske karsı tedbirli tutuyor, bence en güvenli sürüs sekli" gibi bişeylerdi. Bence cok dogru?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst