- Katılım
- 7 Ara 2006
- Mesajlar
- 1,842
- Konu Yazar
- #1
Dün akşam mersin motorun haftalık toplantılarına katılmak için empire ve ben yola çıktık.Eve dönüş saati olduğu için trafik bayağı bir kalabalık ve hızlıydı.Bizde trafiğin akışına göre belli bir hızda seyrediyorduk.Sol şeritte ilerlerken bulduğu küçük aralıktan bizi hızla geçmeye çalışan otomobili son anda fark ettik.Bize o kadar yakın geçtiki aynaya çarpmayı başardı.Eğer biraz daha yakın geçseydi, bizi düşürebilirdi.Daha önemlisi hızları 70 km nin üzerinde olan onlarca aracın altında kalabilirdik.Tek tesellim kazayı ucuz atlatmamız ve kaskımın başımda olmasıydı.
Arkadaşlar lütfen böyle trafik sapıklarına karşı daha dikkatli olalım.En azında yavaş gidelim ve hayatımızı tehlikeye atmayalım.
Arkadaşlar lütfen böyle trafik sapıklarına karşı daha dikkatli olalım.En azında yavaş gidelim ve hayatımızı tehlikeye atmayalım.