Az Daha Kaza Yapıyordum

Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
cok haklısın.zaten basımıza ne geldiyse bana bişey olmasında diğerleri önemli değil diyenlerden geldi bunlar başımıza:pr:
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Herkese samimi yorumlarından dolayı teşekkür ediyorum arkadaşlar :rendeer:
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
3
geçmiş olsun emrah abi sana çarpanın yarın ismini ver bana:mrgreen: hadi görüşürüz
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
155
en güzeli sol seritte gitmemek ve trafıkten daha hızlı sekılde akmaktır.
 
Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
404
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mersinde ne yazikki böyle gerizekalılar bi hayli fazla... plakasını alabilseymişin keşke
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Teşekkür ederim arkadaşlar.Plakasını alsam bile bişey çıkacağını düşünmüyorum.Onun için gerek bile duymadım.
 
Katılım
25 Ocak 2007
Mesajlar
5
geçmiş olsun abisi uzzy dedıgı gıbı gene bız mersınde yız onlar ıstanbulda
dengesız ınsanın olmadıgı yermı var saga bak sola bak dengesız kaynıyor ortalık allah hepımızın yardımcı olsun
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
geçmiş olsun ben trafik te neler görüyorum neler tek çare çok dikkatli olmak.
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
Cok geçmiş olsun.Sadece 4 teker kullananlara(motosikletle hiç alakası olmayanlara yani) dikkat etmek gerek.Ben arabamı kullanırken motorlulara yol veriyorum,sonuçta onların yerine ben de olabilirim.
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
57
gecmıs olsun aynı sorun bızımde basımızda ama bız degıl artık onlar bızden gekıyo
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst