Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
geçmiş olsun abisi uzzy dedıgı gıbı gene bız mersınde yız onlar ıstanbulda
dengesız ınsanın olmadıgı yermı var saga bak sola bak dengesız kaynıyor ortalık allah hepımızın yardımcı olsun
Cok geçmiş olsun.Sadece 4 teker kullananlara(motosikletle hiç alakası olmayanlara yani) dikkat etmek gerek.Ben arabamı kullanırken motorlulara yol veriyorum,sonuçta onların yerine ben de olabilirim.