Ayy Mondial 250 Mct mi? yoksa KEEWAY SUPERLIGHT 150 mi?

Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Merhabalar ;

Arkadaşlar bir türlü karar veremedim.Malumunuz bu iki motoruda kullanan bir çok arkadaşımız var sanırım forumdan gördüğüm kadarıyla.Ben KEEWAY SUPERLIGHT 150 veya Mondial 250 MCT Modellerinden birini satın almak istiyorum fakat kararsız kaldım :silent: bana önerileriniz ne olur bu konuda.:silent: (Mondial işçilik bakımında nasıl göremediğimden merak ediyorum, Keeway için aklımdaki soru işaretleri ise Başta 150cc olması , servis ağı ve sanırım Mondialden biraz küçük boyutta olması):silent: Bu motorlardan beklediğim sizler gibi, başta Sorunsuz , Kaliteli , Güvenli ve Göze hitap eden bir motora sahip olmak.Yardımlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum.Teşekkürler...
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
sanırım genel kalite dışındaki tüm konularda mondial daha ağır basıyor ama daha az sorun istiyorsan keeway derim şahsen...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
217
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
acıkcası mondıal kullanan tanıdıklarım var 3-4 tane hıc kımse e sorun yok keeway de alabılırısn bu senın tercıhın ama mondıal daha sık
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
224
göze hitap eden bir motor istiyorum demişsin. bence mondial 250 mct dah carismatik. bende de mondial olduğundan servise her gittiğimde görüyürum. çok hoş bi tasarımı var. özellikle siyahı dehşet. keeway in fiyatını bilmiyorum ama mondialın fiyatı gayet cazip. motoru da keeway den daha büyük. zaten o tip motora bence 250cc bile ufak ama daha aşağısı hiç olmaz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
217
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
94
mondial 250 derim.(arkadaşımda bir tane var.) cruiser tercih etseydim mutlaka alırdım. 250 mct diğer mondial modellerinden daha kaliteli gibi geldi bana.
sana seçimde kolay gelsin.
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
bu iki motorun cc farkından dolayı karşılaştırılması yanlış ama ilk motorum olacak diyorsan Keeway diyebilirim.. Ne yalan söliyim mondial i kullanmadım bilmiyorum.. Ama keewayin motoru oldukça ii.. gösterişi çok daha kalantor.:bounce: :wiinkk:
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
keewayde güzel makine ama mct nin sesi bayğaı güzel.. ve kullananlardan pek fazla sorun duymadım açıkçası..
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
keeway daha gösterişli ve daha kaliteli bir motor mondial in tek artısı 250cc olması
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
312
ben keeway kullanıcısı olarak kesinlikle SL 150 diyorum... :rendeer: (karşılaştırma yapmaya gerek bile yok)
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
bu durumda tip olarak bende mondial derim ama keeway de mondial kadar sorun çıkmaz
Dostum doğru diyorsun ama nedense içime sinmedikten sonra Mondiali alıp kullansam bile kafamda birsürü sorun oluşacak.En iyisi birazdaha incelemek ve beklemek.Yardımlarınız için tekrar teşkkürler...
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
bilgidim kadarıyla mondial biraz fazla benzin harcıyor. Daha gosterıslı ve cusseli ama ben olsam keawey alırdım ...
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
163
keaway ı ne duymuş ne de görmüştüm, bu sohbetle bilgim oldu, web den baktım bayıldım valla. Ama; benim gibi deneyimsiz biri şu iki soruya daha açık yanıt bekler;
1-)keaway avrupa markası imiş, doğru mu ? hangi ülke ? bulamadım yanıtı
2-)150 cc nasıl bir dert açar, motor da ağır çünkü, iki kişiyi mesala ankara caddelerinde sorunsuz taşırmı ? (Cinnah yokuşunu çıkar mı tıkanmadan mesala ?)
yanıt bekliyorum .... tşk ler şimdiden :)
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
81
250 cc sınıfında ülkemizde satışa sunulan motorların hiç birinin 2 kişi için keyifli performans sunduğunu sanmıyorum.650 cc motosikletler bile artçı taşımaktan memnun değil.bu yüzden tek kişilik performans seni tatmin ediyorsa gerisini düşünme.İstanbul trafiğinin yoğunluğunu göz önüne alınırsa sl150 iyi bir seçenek.Uzun yol'da yapacığım dersen tavsiyem mct 250
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
950
sahapimer' Alıntı:
250 cc sınıfında ülkemizde satışa sunulan motorların hiç birinin 2 kişi için keyifli performans sunduğunu sanmıyorum.650 cc motosikletler bile artçı taşımaktan memnun değil.bu yüzden tek kişilik performans seni tatmin ediyorsa gerisini düşünme.İstanbul trafiğinin yoğunluğunu göz önüne alınırsa sl150 iyi bir seçenek.Uzun yol'da yapacığım dersen tavsiyem mct 250
Benim canavar artçı filan dinlemiyor. Performansta en ufak bir düşme olmuyor. Aynı güzergahta test ettim tek başıma da artçıylada aynı yerde aynı vitesle ve aynı gaz açıklığıyla aynı hızı zorlanmadan rahatça yakalayabiliyorum.:cat:
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Dostum gidip görmelisin derim ben Keeway çok iyi görünüme sahip bir motor...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst