Ayy Mondial 250 Mct mi? yoksa KEEWAY SUPERLIGHT 150 mi?

Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
ceash dostum çok saol motoru inceledim çok güzel ama nedense tarzı biraz farklı geldi bana.Örneğin ön çamurluk üzerinde kullanılan kaplama demirler, şahin şekli gibi.Ama hayırlı olsun motorun çok güzel kazasız belasız kullanman dileğiyle...
 

red

Katılım
6 May 2006
Mesajlar
169
marantzz kardes kararın hayırlı olsun:) umarım en kısa zamanda motoruna kavusursun ve aramıza katılırsın... renk olarak karar verdin mi_?
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Saol dostum aslında renk olarak krem ve siyah var ama ben seçemedim.Sanırım siyah daha iyi olur.Acaba sizin fikriniz nedir bu konuda...
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Eeee.....

Merhabalar MaRaNtZz kardeş,

EEEEE.... netice nedir bu araştırmanın neticesinde:silent:
Arkadaşlar bir ton fikir verdi, eleştirdi, kıyasladı, fikir tellakisinde bulunuk hepbirlikte.
Netice yokmu:silent:

Selamlar,
Özer
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Merhabalar ;
Özer hocam netice olarak gerek sizlerin gerekse bayilerde yaptığım incelemelerde Keeway Superlight 150 daha öne çıkıyor.Bu motor bana daha hoş göründü fakat Mondial 250 MCT de güzel ama bir zevk meselesi tabiki bu.Ayrıca keeway malzeme olarak daha kaliteli görünüyor bence.Ehliyetsiz motor kullanmak istemediğimden dolayı ehliyet alana kadar motor alamıyorum.Sonuç olarak bir karar değişikliği olmazsa Keeway almak istiyorum...
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Hayirlisi..

Yanıtın için teşekkürlerç

Evet en doğru ve sağlıklı kararı tabi kendin vereceksin.:cat:
Hayırlısı olsur inşaallah:wiinkk:

Selamlar,
Özer
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
:) Saol dostum.İnşallah en kısa sürede bir motor sahibi olurum...:)
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
bu hakikaten içinden çıkılması zor bir problem. davincinin şifresi mübarek..

Mondial 250 mct nin artıları
+ görüntü çok hoş, ki bu tarz motorlarda çok önemli
+ fiyatı çok uygun
+ 250'lik bir makine. şimdi ben 150'lik storm kullanıyorum yeni makinem en az 250 olmalı..
eksileri: - servis - yedek parça - sıkça sorun çıkarması kısaca mondial olması..

keeway yine araştırmalarımıza duyumlarımıza göre aslen avrupalı ama çinden geliyor.
+ daha kaliteli parça
+ forumlarda yazana göre çok sık sorun çıkarmıyor.
- ama maalesef 150 lik. ilk motorum olsa tamam ama en az 250 istiyorum
- ve mondiale göre 500 ytl civarında daha pahalı

bu durumda araştırmaya devam..
peki bu ayarda ve bu fiyat aralığında başka seçeneklerimiz var mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst