Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Ayy Mondial 250 Mct mi? yoksa KEEWAY SUPERLIGHT 150 mi?
ceash dostum çok saol motoru inceledim çok güzel ama nedense tarzı biraz farklı geldi bana.Örneğin ön çamurluk üzerinde kullanılan kaplama demirler, şahin şekli gibi.Ama hayırlı olsun motorun çok güzel kazasız belasız kullanman dileğiyle...
EEEEE.... netice nedir bu araştırmanın neticesinde:silent:
Arkadaşlar bir ton fikir verdi, eleştirdi, kıyasladı, fikir tellakisinde bulunuk hepbirlikte.
Netice yokmu:silent:
Merhabalar ;
Özer hocam netice olarak gerek sizlerin gerekse bayilerde yaptığım incelemelerde Keeway Superlight 150 daha öne çıkıyor.Bu motor bana daha hoş göründü fakat Mondial 250 MCT de güzel ama bir zevk meselesi tabiki bu.Ayrıca keeway malzeme olarak daha kaliteli görünüyor bence.Ehliyetsiz motor kullanmak istemediğimden dolayı ehliyet alana kadar motor alamıyorum.Sonuç olarak bir karar değişikliği olmazsa Keeway almak istiyorum...
bu hakikaten içinden çıkılması zor bir problem. davincinin şifresi mübarek..
Mondial 250 mct nin artıları
+ görüntü çok hoş, ki bu tarz motorlarda çok önemli
+ fiyatı çok uygun
+ 250'lik bir makine. şimdi ben 150'lik storm kullanıyorum yeni makinem en az 250 olmalı..
eksileri: - servis - yedek parça - sıkça sorun çıkarması kısaca mondial olması..
keeway yine araştırmalarımıza duyumlarımıza göre aslen avrupalı ama çinden geliyor.
+ daha kaliteli parça
+ forumlarda yazana göre çok sık sorun çıkarmıyor.
- ama maalesef 150 lik. ilk motorum olsa tamam ama en az 250 istiyorum
- ve mondiale göre 500 ytl civarında daha pahalı
bu durumda araştırmaya devam..
peki bu ayarda ve bu fiyat aralığında başka seçeneklerimiz var mı?