- Katılım
- 9 May 2008
- Mesajlar
- 368
Yahu arkadaşlar bayanlara niye kızıyosunuz ki onları bu hale getiren sisteme kızın.Mesela şöyle düşünün, çocukluk çağında neden erkek çocukları arabalarla oynarken(yani oynatılırken), kız çocukları evcilik oynar(yani oynatılır).Yani bu tamamen bizim küçüklükten onlara aşıladığımız bişey.Yani resmen biz kadınlara sen araba sürme evcilik oyna demişiz.Tam terside erkekler için geçerli.Erkeklerde ev işlerini yapamıyor.Bunun doğrusu kadın erkek ayırmadan herkese aynı eğitimi vermek.Yani ektiğimiz biçiyoruz kardeşim.Kadınlarında en az erkekler kadar arabaya ihtiyacı var yani sürecek işte.
Tamam evcilik oynamasın araba sürsün. Düşün bakalım uluslararası yollarda TIR kullanan bir bayanın yakıt almak için uğradığı yabancı istasyonları, düşün bakalım gece gündüz inişli yokuşlu yollarda düşük vitesle TIR kullanan bir bayanın yaşayacağı maceraları! hangi rahat koca onu huzur içinde yolunu bitirip evine gelmesini bekleyebilirdi? :farao::farao::cyclopsan