Ay inanki görmedim.

Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
"ay inanki görmedim"
zaten görüpte yapınca kaza demiyolar ona, 1.dereceden cinayete teşebbüs oluyo :p
bende çekiniyorum bayan sürücülerden, çok dikkatli ve bir o kadar dikkatsizler, çelişkili bi durum!
 
Katılım
31 Ocak 2008
Mesajlar
38
Yahu arkadaşlar bayanlara niye kızıyosunuz ki onları bu hale getiren sisteme kızın.Mesela şöyle düşünün, çocukluk çağında neden erkek çocukları arabalarla oynarken(yani oynatılırken), kız çocukları evcilik oynar(yani oynatılır).Yani bu tamamen bizim küçüklükten onlara aşıladığımız bişey.Yani resmen biz kadınlara sen araba sürme evcilik oyna demişiz.Tam terside erkekler için geçerli.Erkeklerde ev işlerini yapamıyor.Bunun doğrusu kadın erkek ayırmadan herkese aynı eğitimi vermek.Yani ektiğimiz biçiyoruz kardeşim.Kadınlarında en az erkekler kadar arabaya ihtiyacı var yani sürecek işte.
 
Katılım
26 Ağu 2006
Mesajlar
335
ya nediyosun arkadaşım ben ne gördüm biliyormusun,

hanfendi arabayı almış 4 aydır kullanıyor sağ dikiz aynası aldığından beri kapalı kalmaktan açılmıyor.

"Kullanılmayan organlar zamanla körelir ve kaybolur ":queen:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
allah hepimizi bayan sürücülerden korusun
birileri bunlara araba kullanmayı yasaklasa ne büyük sevap işlicek
ama bi tanesine sorun hepside iyi kullandığını iddaa eder:farao:

sanayi çarşısındaki kaporta ustaları bu habere pek sevinmez sanırım :bounce:

adamlar bayan sürücüler sayesinde ekmek yiyor :wiinkk:

ama yemin ederim ki başlığı okur okumaz "aha yine BAYAN sürücüden bahsedilyo şerrefisizim" dedim
 
Katılım
21 Eki 2008
Mesajlar
140
Abi büyük geçmiş olsun...

Yahu arkadaşlar bayanlara niye kızıyosunuz ki onları bu hale getiren sisteme kızın.Mesela şöyle düşünün, çocukluk çağında neden erkek çocukları arabalarla oynarken(yani oynatılırken), kız çocukları evcilik oynar(yani oynatılır).Yani bu tamamen bizim küçüklükten onlara aşıladığımız bişey.Yani resmen biz kadınlara sen araba sürme evcilik oyna demişiz.Tam terside erkekler için geçerli.Erkeklerde ev işlerini yapamıyor.Bunun doğrusu kadın erkek ayırmadan herkese aynı eğitimi vermek.Yani ektiğimiz biçiyoruz kardeşim.Kadınlarında en az erkekler kadar arabaya ihtiyacı var yani sürecek işte.

Ben güzel yemekte yaparım :cherry:::159::::dpac::
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
ee yani minibüsçüler çokmu farklı en azından bayan sürücü daha nazik minibüsçü olsa iner birde üzerine yürürdü veya taksici bence bayan sürücülerden çok daha tehlikeli taksiciler,minibüsçüler vede iett şöförleri.Yani cinsiyet olayı değil bir tek.Bu kadar ataerkil bir toplulukta tabiiki çocukta yaparım kariyerde sloganına şiddetle karşı çıkanlar olacaktır normal.Bu kadar ayrımcılık yapmayalım,bayan sürücüler haricinde de facia yaratan şöförler var.Bir bayan sürücü en azından belindeki silaha veya koltuğunun yanındaki sopaya güvenip inip ayılık yapmaz...Alkollü araba kullanan bayan ben bir kere rastladım ama ne kadar çevirme varsa ve alkollü yakalanıyorsa neredeyse hepsi erkek.Bence bırakalım bu ilkel muhabbetleri veya şöför muhabbetlerini aynı olayı herhangi bir erkek sürücüde yaşayabilirdi.Gereksiz hız denemeleri,makasa girmek biz erkeklere mahsus birşey değil mi,bunlar dikkatsiz bazı bayan sürücülerden çok daha az mı risk teşkil ediyor.
Neyse bahadireyi atlatan arkadaşa geçmiş olsun.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
allah hepimizi bayan sürücülerden korusun
birileri bunlara araba kullanmayı yasaklasa ne büyük sevap işlicek
ama bi tanesine sorun hepside iyi kullandığını iddaa eder:farao:

bak alper sen bayan sürücülere cok laf ediyorsun ayıp her bayan öyle kötü kulanmıyor hen bu sitede cok bayan sürücü var sen ne demek istiyorsun tugba ilgilen şunla bir :queen::queen::queen:
 
Katılım
14 Haz 2005
Mesajlar
584
beyler bunların erkek modelleride var şimdi bayanlara fazla yüklenmeyelim, bayanlar "ay inan ki görmedim" diyor , erkek versiyonlarıda "bişey mi oldu kardaş" deyip dayılanıyor fark yok aslında düşündüğün zaman !!!!!!.........
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
bayan suruculerın %80 i fason bilmiyolar araba kullanmayı kardeşim ne aynaya ne arkasına bakıyo kaç defa kaza atlattım çogu bayan SS:S:SS::S:S:S
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
Dua edinde %80'i ehliyet alırken motor sınavından çakıyor. Bizim işyerinde 17 defa sınava girmiş bir kız vardı ne oldu bilmiyorum aldımı ehliyetini :) uzak durmakta fayda var. Geçen de benim başıma geldi sinyal vermeden önüme atladı neyse dedik 100m ilerde tam bu arkadaşı sollayacakken birden dönülmez yerde tam dönerken sinyali verip beni az daha altına alacaktı. Fazla yaklaşmamak lazım böylelerine.
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
521
Gecmıs olsun evren...
Dragstarın tekerınde nazarlık olur o dokunma :queen::queen::queen:
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öncelikle geçmiş olsun bayanlar evet biraz heycanlı olsada ii araba kullanan bayan sürücülerde var erkekler çok mu farklı arkadaşlar hep baynlara yüklenilir beş parmağın beşi bir değil ve bir kiilo elmada 1 tane çürük çıkabilir diye tabir edeyim
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
geçenlerdede benim önüme kırdı bi tanesi sol kapıdan giricektim içeri durdum ama bu nası iş diye kafamı sağa sola sallarken elini kaldırıp özür dilerim işareti yaptı ölede yapınca ne dicen devam ettik yola:)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
bak alper sen bayan sürücülere cok laf ediyorsun ayıp her bayan öyle kötü kulanmıyor hen bu sitede cok bayan sürücü var sen ne demek istiyorsun tugba ilgilen şunla bir :queen::queen::queen:

Bişey demek istemiyorum. Kemikleşmiş düşünceler bunlar. Sende aynı düşüncedesindir mesela. Türkiye'de "Kadının Adı Yok". Bunu herkes biliyor. Yıllarca kendimi hırpaladım da ne oldu ? Sürekli aynı topicler, aynı konular, aynı genellemeler. Rigel hocam bile böyle bir mesaj yazıyor ise vay benim ülkemin haline....
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Bişey demek istemiyorum. Kemikleşmiş düşünceler bunlar. Sende aynı düşüncedesindir mesela. Türkiye'de "Kadının Adı Yok". Bunu herkes biliyor. Yıllarca kendimi hırpaladım da ne oldu ? Sürekli aynı topicler, aynı konular, aynı genellemeler. Rigel hocam bile böyle bir mesaj yazıyor ise vay benim ülkemin haline....

yanılıyorsun ben öyle düşünmüyürum oyle olsaydı eşimi trefige salmazdım oda araba kulanıyor ben bu güne kadar 3 veya 4 bayana araba kulanmayı ogrettim ve ehliyet alıp trafige cıktılar sanki öküz olunca ha erkek ha bayan farkımı var öküzün bayanına inek erkegine öküz diyoruz fark bu alperrinki sırf ön yargı bence o düzgün araba kulanan bayabda görse hatalı kulanıyor der birde alperi hiçmi erkek söför sıkıştşrmıyor sıkıştırıyor ama onları yazmıyordur buraya onlar hemçinsiya benide hep erkekler sıkıştırıyor ozaman dün iki tanesinin aynası benim direksyona denk geldi :queen::queen:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Demek ki "kariyer de yaparım, çocuk ta.." olmuyormuş. Sadece ÇOCUK..!

Hocam Amman diyim! Güzelde aramızda sizin yazdıklarınızdan nispeten daha çok alınacak bayan arkadaşlar var derken,

Allah hepimizi bayan sürücü gazabından korusun! Yaya ve sürücü olarak bunların trafiğe çıkmasını yasaklamak lazım

Özkan'ın yazısınıda okuyup cevap veriyim demiştim.Amma velakin Tuğba kardeşim benden önce davranmış:cherry:.

Bişey demek istemiyorum. Kemikleşmiş düşünceler bunlar. Sende aynı düşüncedesindir mesela. Türkiye'de "Kadının Adı Yok". Bunu herkes biliyor. Yıllarca kendimi hırpaladım da ne oldu ? Sürekli aynı topicler, aynı konular, aynı genellemeler. Rigel hocam bile böyle bir mesaj yazıyor ise vay benim ülkemin haline....

Şimdi Tuğba kardeşim,tabiki bayan olarak genele söylenmiş bir iddiayı seninde savunmandan normal bişey olamaz.Fakat etrafına bir bak;Senin kadar veya Senden daha acar,kaç tane bayan motorlu taşıt kullanıcısı sayabilirsinki? Aslında bu durumda şu yazılabilir;"Lafım meclisten dışarı!":)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Hocam Amman diyim! Güzelde aramızda sizin yazdıklarınızdan nispeten daha çok alınacak bayan arkadaşlar var derken,



Özkan'ın yazısınıda okuyup cevap veriyim demiştim.Amma velakin Tuğba kardeşim benden önce davranmış:cherry:.



Şimdi Tuğba kardeşim,tabiki bayan olarak genele söylenmiş bir iddiayı seninde savunmandan normal bişey olamaz.Fakat etrafına bir bak;Senin kadar veya Senden daha acar,kaç tane bayan motorlu taşıt kullanıcısı sayabilirsinki? Aslında bu durumda şu yazılabilir;"Lafım meclisten dışarı!":)

ben bayagı tanıyorum acar motor kulanan bayan sayayımı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst