- Katılım
- 16 Tem 2008
- Mesajlar
- 9,061
"ay inanki görmedim"
zaten görüpte yapınca kaza demiyolar ona, 1.dereceden cinayete teşebbüs oluyo
bende çekiniyorum bayan sürücülerden, çok dikkatli ve bir o kadar dikkatsizler, çelişkili bi durum!
zaten görüpte yapınca kaza demiyolar ona, 1.dereceden cinayete teşebbüs oluyo
bende çekiniyorum bayan sürücülerden, çok dikkatli ve bir o kadar dikkatsizler, çelişkili bi durum!